Gesprekken met dvps

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij is het een eer als ik een inkijk krijg van wat er in mijn klant zijn hoofd omga. Daar heb ik ook echt interesse naar, niet zo naar de oppervlakkige zaken die iedereen te zien krijgt maar naar zijn 'geheime tuin'.

We delen tenslotte een zeer intiem moment, we geven ons letterlijk en figuurlijk bloot, dat doe ik althans. Als ik daar geen respons op krijg en mijn gelegenheidspartner er alles aan doet om, figuurlijk, afstand te houden, is het voor mij geen geslaagde date geweest. De klant kan dat trouwens heel anders ervaren hebben maar bij de volgende benadering stuur ik hem naar collegaatjes die zo'n houding net appreciëren. Genoeg dames die zich emotioneel volledig afsluiten, het gaat hen alleen maar om het geld en ze hebben het liefst dat je gewoon je ding komt doen en weer vertrekt.

Zelf verwacht ik meer dan alleen het geld, ik wil in hogere sferen raken en daarvoor moet je met twee zijn, lichamelijk maar ook geestelijk. Ik wil dat je diep in mijn ogen kijkt, dat je me toelaat om door jouw schild te kijken tot in het diepste van je ziel.

Ik heb er alle begrip voor dat sommige heren niet op zoek zijn naar innige verbondenheid, een mooie kont waarop ze hun kwakje mogen lozen, zonder enige vorm van binding, is voor hen de ultieme date. Op zich, niets mis mee, dat het nu net die heren zijn die klagen dat DVP's allemaal liegen en geldwolven zijn is volgens mij niet helemaal toevallig.

Het liefst spreek ik over seks, niet meteen bij binnenkomen maar vanaf dat we elkaar wat verkend hebben. Een sappig gesprek over seksuele fantasietjes of zaken die we beleefd hebben draagt bij aan de erotische sfeer. Ik ben zelf een open boek, ik uit spontaan wat er door mijn hoofd ga. Het leidt soms tot grappige taferelen, als ik geil word van dat wat ik mijzelf hoor uitspreken in het heetst van de strijd. ☺️
Ja, ook als 'klant' moet je investeren in een geslaagde paydate he!
En... dan bedoel ik NIET het gevraagde uurtarrief betalen... want daarmee krijg je alleen maar toegang tot haar kamer!

Een geslaagde -geile- date vraagt fantasie, openheid, geilheid, inzet, bedskills én stamina! Geile sex is je in het zweet werken... je helemaal geven! En... ten volle genieten van elkaar!
 
Vind het wel weer een topic waar geen enkel nut aan is.

Zoals steeds doet ieder toch wat hij/zij wil met de tijd.

Ik ga steeds voor langere afspraken, en ja we praten tussen door de sex, soms lang soms kort, we weten heel veel van mekaar en hebben beide daar geen probleem mee.

Waarom moet een ander daar zijn oordeel of standpunt daar dan over opdringen?
 
1x gehad een 5 urige date. Was super leuk en lekker. En nee er viel geen stilte hoor
Ja, soms wel he...
Persoonlijk vind ik het geweldig... als een vrouw zo intens klaarkomt... volledig in stilte... haar nekaders zwellen op, haar mond opent een beetje... maar maakt geen enkel geluid... en haar ogen draaien helemaal weg! OMG! Geweldig!
Zelfs zonder (op dat moment) zelf klaar te komen... geniet ik daar even intens van als zij! Wat een 'stilte'!
 
Ja, soms wel he...
Persoonlijk vind ik het geweldig... als een vrouw zo intens klaarkomt... volledig in stilte... haar nekaders zwellen op, haar mond opent een beetje... maar maakt geen enkel geluid... en haar ogen draaien helemaal weg! OMG! Geweldig!
Zelfs zonder (op dat moment) zelf klaar te komen... geniet ik daar even intens van als zij! Wat een 'stilte'!
Vindt het ook wel leuk wanneer een vrouw lekker uitkreunt als ze klaar komt 😘daarna een stil momentje van nagenieten
 
Ja, soms wel he...
Persoonlijk vind ik het geweldig... als een vrouw zo intens klaarkomt... volledig in stilte... haar nekaders zwellen op, haar mond opent een beetje... maar maakt geen enkel geluid... en haar ogen draaien helemaal weg! OMG! Geweldig!
Zelfs zonder (op dat moment) zelf klaar te komen... geniet ik daar even intens van als zij! Wat een 'stilte'!
Heb jij 5 uur nodig om een vrouw klaar te laten komen?
 
Tsja... Haarlem is natuurlijk wel een verdomd eind weg he!
En... Sharon... OMG!
Vorig jaar speelde Joke met het idee, als er voldoende belangstelling zou zijn om een weekje naar het zuiden af te reizen.
Heb je nog steeds deze plannen @joke om een weekje naar de zuidelijke nederlanden te gaan met man Cor?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan