Gesprekken met dvps

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leg dit eens uit?

Misschien ligt t aan de type dates die ik heb, maar als ik wil dat ik gepijpt word of een bepaald standje wil dan bepaal ik dat toch? Niet dat ik het je beveel te doen ofzo, ik vraag t normaal maar als een dame mij bevelen gaat geven of de baas gaat spelen geef je me gewoon mn geld terug, betaal je mij en dan kan jij bepalen hoe of wat? Of bedoel je dit niet?

Zal wat zijn als een dvp gaat zitten bepalen wat we allemaal gaan doen 😂
De dame hoeft dat toch niet te doen, vragen staat vrij en nee zeggen ook...
 
Zal wat zijn als een dvp gaat zitten bepalen wat we allemaal gaan doen 😂

Dat zou wat zijn ja 🙂

Als we dat niet zouden doen dan gaat alles zonder rubbertje en gebeuren er allemaal mogelijkheden die een dvp niet op haar lijstje heeft staan en dus niet wilt doen. Wordt er aan haren getrokken, op tieten en/of in je gezicht gemept.. dat soort dingen.

Blowjobs en allerhande standjes doen toch de meeste dvp?

Kortom, wij bepalen echt wel wat er gebeurd en er valt altijd over te praten. Maar goed, dan moet je wel even de moeite nemen om je mond open te doen dan 😏
 
Als je niet te veel praat, en beetje meteen begint met de sex , kun je heerlijk sexen in een halfuur hoor. Meer moet dat niet zijn , mag wel. Ook kletsen kun je aardig wat in 5 minuten.

Precies, ja.

Hoeveel tijd effectieve seks hebben sommige van de uren dates nu. Als je gaat dineren, uren ouwehoeren en zo...

Dat hoeft voor mij allemaal niet met een DVP. Ik kom om lekker te seksen. Soms eens een praatje, maar kom eigenlijk zelden dvp's tegen met wie het nu heel interessant is om heel lang te praten.

Of ze blij zijn met mij als klant, dat valt dus nog wel te bezien. Het is wel een half uur aanpoten. :) En da's wat anders dan uren liggen ouwehoeren.
 
Als je niet te veel praat, en beetje meteen begint met de sex , kun je heerlijk sexen in een halfuur hoor. Meer moet dat niet zijn , mag wel. Ook kletsen kun je aardig wat in 5 minuten.
Ja, binnen een half uur kan je best wel wat leuke dingen doen... maar die 15 min vluggertjes -waarvan je ook vaak recencies ziet- dat is dan toch echt wel erop-en-eraf... klaar!
 
Precies, ja.

Hoeveel tijd effectieve seks hebben sommige van de uren dates nu. Als je gaat dineren, uren ouwehoeren en zo...

Dat hoeft voor mij allemaal niet met een DVP. Ik kom om lekker te seksen. Soms eens een praatje, maar kom eigenlijk zelden dvp's tegen met wie het nu heel interessant is om heel lang te praten.

Of ze blij zijn met mij als klant, dat valt dus nog wel te bezien. Het is wel een half uur aanpoten. :) En da's wat anders dan uren liggen ouwehoeren.
Alsof je niet meerdere uren 'sex' kan hebben!
Dat 'dineren' en 'ouwehoeren' doe ik wel resp. op restaurant en in de kroeg hoor! Bij een DVP wil ik actie! Haha!
 
En... er zijn voldoende DVP's die daar ook best wel zin in hebben... als jij tenminste voldoende fantasie, bedskills en stamina hebt natuurlijk!
 
Dat zou wat zijn ja 🙂

Als we dat niet zouden doen dan gaat alles zonder rubbertje en gebeuren er allemaal mogelijkheden die een dvp niet op haar lijstje heeft staan en dus niet wilt doen. Wordt er aan haren getrokken, op tieten en/of in je gezicht gemept.. dat soort dingen.

Blowjobs en allerhande standjes doen toch de meeste dvp?

Kortom, wij bepalen echt wel wat er gebeurd en er valt altijd over te praten. Maar goed, dan moet je wel even de moeite nemen om je mond open te doen dan 😏
De stelling van je dat een DVP alles bepaalt, is te kort door de bocht.
Stel; ik kom bij jou en je staat niets toe behalve het 'kietelen van je voeten'. Dan zou ik me toch behoorlijk bekocht voelen voor de 150 euro of welke prijs je ook hanteert.
Andersom geldt natuurlijk ook dat jij niet in hoeft te gaan op alle wensen van de klant.

Ik verwacht van een DVP wel een soort basisservice en additionele zaken, daarvoor geldt dat je beiden er een goed gevoel aan moet hebben.
 
Heb je mijn mogelijkhedenlijst gezien? 😄 Enkel anaal moet van tevoren aangegeven worden. Maar dan nog bepaal of stuur ik eigenlijk een date zoals ik dat wil. Nog nooit klachten gehad hoor, iedereen vind het wel prima hoe 't gaat. Eigenlijk loopt het altijd wel vrij soepel 🤔

Uiteraard zal je er altijd wel iemand bij hebben zitten die iets niet leuk vond, maar dan blijf je toch lekker weg 😁 Vermaak mij wel met anderen en zij met mij 😋
 
Heb je mijn mogelijkhedenlijst gezien? 😄 Enkel anaal moet van tevoren aangegeven worden. Maar dan nog bepaal of stuur ik eigenlijk een date zoals ik dat wil. Nog nooit klachten gehad hoor, iedereen vind het wel prima hoe 't gaat. Eigenlijk loopt het altijd wel vrij soepel 🤔

Uiteraard zal je er altijd wel iemand bij hebben zitten die iets niet leuk vond, maar dan blijf je toch lekker weg 😁 Vermaak mij wel met anderen en zij met mij 😋
Volgens mij zijn we het wel eens met elkaar, maar druk je je m.i. een beetje ongelukkig uit.
 
Heb je mijn mogelijkhedenlijst gezien? 😄 Enkel anaal moet van tevoren aangegeven worden. Maar dan nog bepaal of stuur ik eigenlijk een date zoals ik dat wil. Nog nooit klachten gehad hoor, iedereen vind het wel prima hoe 't gaat. Eigenlijk loopt het altijd wel vrij soepel 🤔

Uiteraard zal je er altijd wel iemand bij hebben zitten die iets niet leuk vond, maar dan blijf je toch lekker weg 😁 Vermaak mij wel met anderen en zij met mij 😋
En... moeten we voor 'voeten kittelen' dan wel bijbetalen??
 
Als je niet te veel praat, en beetje meteen begint met de sex , kun je heerlijk sexen in een halfuur hoor. Meer moet dat niet zijn , mag wel. Ook kletsen kun je aardig wat in 5 minuten.

Een half uur is zo kort 😔 Kom je net een beetje op gang en is het alweer tijd.
Snap 30 min wel bij iemand die snel komt, maar als je dat niet hebt.. dan is 30 min net een startsein.
 
Heren,

Recent merkte ik dat ik geen onderwerp had om over te praten met de dvp. Dit resulteerde in awkward stiltes gedurende de rust momenten.

Dus mijn vraag aan jullie is als volgt:

- welke onderwerpen bespreken jullie gedurende de rust momenten?

Mhg, Michael
De katten, de kinderen, het weer, de situatie in de wereld, leuke dingen op het werk, sex, plannen voor het weekend of vakanties etc.
 
Dat zal het zijn. Is moeilijk uit te leggen.
Laat ik het proberen te verklaren; als klant wil je koning zijn en zeker als een fors bedrag hebt neergelegd voor een bepaalde service.
Als ik je dan hoor zeggen dat ' de DVP alles bepaalt' dan komt dat aanmatigend en ook arrogant over.

Terwijl ik prima begrijp dat je niet alles toestaat en zelf ook je grenzen aangeeft.
Je komt in je postings ook helemaal niet vervelend en arrogant over en ik vermoed dat ik een hele gezellige tijd met je zal hebben.
Als klant wil je het gevoel hebben dat je koning bent.
 
Gesprekken met DVP's. Dat is eigenlijk niet anders dan daten in de normale wereld. Met sommigen gaat dat vlot en bij anderen vallen er ongemakkelijke stiltes. Daar doe je helaas niks aan. Het enige wat je kan doen is een dame zoeken waar je wel mee 'klikt'. Als je de juiste gevonden hebt dan merk je dat vanzelf.

Met mijn favoriete dame hebben we de eerste paar keer super leuke gesprekken gehad, maar daar komt nu eigenlijk weinig meer van. Vanaf dat ik binnenkom gaan we direct los. Zoenen, samen douchen en dan op bed verder. Met haar is een uur eigenlijk te kort. Vaak loopt het uit naar 1,5 u. Het is één groot feest met geen enkel ongemakkelijk moment. Alles gaat vlot en automatisch op gevoel.

Vergelijk ik dat met andere dames waar ik geen klik mee heb, dan was het eerst een ongemakkelijk praatje, minuutje pijpen, neuken en binnen 15 min weer buiten.
 
Zelf verwacht ik meer dan alleen het geld, ik wil in hogere sferen raken en daarvoor moet je met twee zijn, lichamelijk maar ook geestelijk. Ik wil dat je diep in mijn ogen kijkt, dat je me toelaat om door jouw schild te kijken tot in het diepste van je ziel.

Ik heb er alle begrip voor dat sommige heren niet op zoek zijn naar innige verbondenheid, een mooie kont waarop ze hun kwakje mogen lozen, zonder enige vorm van binding, is voor hen de ultieme date. Op zich, niets mis mee, dat het nu net die heren zijn die klagen dat DVP's allemaal liegen en geldwolven zijn is volgens mij niet helemaal toevallig.
Sluit ik mij helemaal bij aan 👌🏼
 
Een half uur is zo kort 😔 Kom je net een beetje op gang en is het alweer tijd.
Snap 30 min wel bij iemand die snel komt, maar als je dat niet hebt.. dan is 30 min net een startsein.
Nou ... ik kom best snel, maar ik moet niet aan maar 30 minuten denken hoor. Ik wil graag een uitgebreid voorspel en nagenieten. Echt het gevoel hebben meer dan een letterlijk fysieke connectie gehad te hebben en dat past bij mij niet in een half uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan