Gevoel na bezoek dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp je @Gelderlander3007

Mij ziet geen enkele vrouw staan, ook de niet zo leuke. Als ik seks wil en voor een stuk een liefdevol gevoel wil beleven, ben ik aangewezen op betalende dates.
Ik voel me het best in één bepaald privéhuis. Er is daar wel een wisselend verloop van dames. Deze dames zijn vooral latina's uit pakweg de Dominicaanse Republiek. Mijn voorkeur ligt bij hen. Ik betaal er ook 'slechts' 50 euro voor een half uurtje. In andere privéhuizen of bij de ramen was het toch telkens veel minder qua service, ook al betaalde ik er vaak toch meer.

Het blijft natuurlijk verloren geld. Mannen die graag gezien worden door de vrouwen, moeten hier niet voor betalen en krijgen eerder gratis seks aangeboden, al dan niet met 'friends with benefits'.
Zo wordt het dus al wel snel een 'self-fulfilling prophecy'!
Je zelfbeeld is niet al te best... dus ga je naar 'goedkope hoeren' (sorry voor de uitdrukking) waardoor je eigenwaarde eigenlijk nog een verdere deuk krijgt...

Spendeer eens wat tijd en moeite... en vind een écht leuke DVP die je de tijd van je leven bezorgd! Werkt wonderen hoor!
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je @Gelderlander3007

Mij ziet geen enkele vrouw staan, ook de niet zo leuke. Als ik seks wil en voor een stuk een liefdevol gevoel wil beleven, ben ik aangewezen op betalende dates.
Ik voel me het best in één bepaald privéhuis. Er is daar wel een wisselend verloop van dames. Deze dames zijn vooral latina's uit pakweg de Dominicaanse Republiek. Mijn voorkeur ligt bij hen. Ik betaal er ook 'slechts' 50 euro voor een half uurtje. In andere privéhuizen of bij de ramen was het toch telkens veel minder qua service, ook al betaalde ik er vaak toch meer.

Het blijft natuurlijk verloren geld. Mannen die graag gezien worden door de vrouwen, moeten hier niet voor betalen en krijgen eerder gratis seks aangeboden, al dan niet met 'friends with benefits'.
Zo moet je niet denken. Uiteraard zijn er vervelende arrogante vrouwen maar ook mannen die zo zijn.
Ik zou naar de hoeren gaan niet als vervanging zien voor een liefdevol gevoel of een relatie met een vrouw die niet werkt. Want dan wordt je teleurgesteld. Ze zeggen wel eens op elk potje past een deksel. Ik kijk wel eens naar de rijdende rechter en dat soort programma's en dan zie je wel eens stellen waar echt mafkezen een best aardig uitziende vrouw hebben. Hoedan? denk ik vaak.
 
Ik bezoek nu al jaren DVP's. Dus dat gevoel na afloop kan eigenlijk alleen maar voornamelijk positief zijn (anders ging er wel iets heel erg mis)

Een enkele keer komt het wel eens voor dat een date niet helemaal verloopt zoals ik zou willen. Dat zijn dan vaak nieuwelingen die ik via Kinky leerde kennen. Daarom blijf ik ook alleen nog maar bij mijn vaste dames, en bij de ramen voor 99%

Maar ook daarin verloopt het wel eens niet goed. Dat een dame er een dag geen zin in heeft. Maar als dat dan 2 of 3x voorkomt in korte tijd dat je een standaard handeling niet wilt doen, dan zou ik mezelf niet zijn, om daar niks van te zeggen naar de dame. Dan is die date van een uur ineens wel heel veel geld, waar ik ook wel voor 40 euro/uur bij een masseuse terecht kan (niet erotisch) en hetzelfde krijg.

Verder heb ik wel prima contact met haar, bijna dagelijks en zijn eigenlijk gewoon vrienden nu.

Wel heb ik bij alles boven de 150 euro het gevoel, dat ik het beter bij een andere dame had kunnen besteden. Omdat deze dames dezelfde bieden en net zo goed zijn. En dan is de drempel voor 2uren met haar ook minder hoog.
 
Ik zou naar de hoeren gaan niet als vervanging zien voor een liefdevol gevoel of een relatie met een vrouw die niet werkt. Want dan wordt je teleurgesteld.

Ik verdeel het.
  • Sex haal ik bij DVP's
  • Vrouwelijke gezelligheid haal ik bij platonische "normale" vriendinnen
Prima vervanging voor een relatie met alle ellende die daar weer aan vastzit in mijn ervaring.
 
Trouwens, er is niets zo ergerlijk voor iemand als wanneer zijn geleefde realiteit door vreemden die hem niet kennen, op een forum als dit, met de grootste stelligheid en zekerheid wordt ontkend en hij dus eigenlijk niet serieus wordt genomen, met standaard inhoudsloze clichés als 'op ieder potje past een dekseltje'. Alsof we dat ons hele leven al niet honderden keren hebben gehoord, en alsof wij ons eigen leven en onze realiteit niet zouden kennen, maar een vreemde op internet wel. Beledigend is het, en beter houd je je oordeel over situaties die je niet kent en niet begrijpt voor je.
 
Niet helemaal juist.
Lees dit forum maar eens goed.
Genoeg €200-€300 dames die slechte service verlenen.
Ik weet welke tent hij bedoelt.
En voor €50 zit je daar best goed.
Het is echt een misvatting dat het bij goedkope hoeren niks is , en bij dure altijd geweldig.
Dat is pertinent niet waar.
 
Het is echt een misvatting dat het bij goedkope hoeren niks is , en bij dure altijd geweldig.
Dat is pertinent niet waar.
Inderdaad, vroeger ging ik al eens op plaatsen waar je 80 euro betaalde en dan ging ik een keertje minder. Dan ontdekte ik een plaats waar het zelden tegenvalt en nu is dat min of meer mijn vaste plaats geworden. De prijs is er ook nog eens scherp. Naar mijn gevoel kunnen ze in andere privéhuizen niet of nauwelijks tippen aan mijn favoriete huisje. Ik heb het dan ook nog voor dat exotische en daarom zit ik er wel heel goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan