Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat noem je "echt jong". Ik ben zelf 41 jaar en heb er al bezocht die wellicht zo'n 20-25 jaar waren. Een stuk jonger dan mij dus, maar ik heb al mijn hele leven het gevoel, ook nu nog, dat anderen op mij neerkijken omdat ík een stuk jonger ben dan zíj. :rolleyes: Ik ervaar het daarom eerder als een compliment dan als een belediging als sommigen mij "te óud" vinden.
Ik durf het je bijna niet te zeggen maar 41 is nog vrij jong, dan ben je me dunkt bij alle dames nog welkom.
 
We hebben allemaal wel eens een date die tegen valt. dat hoort er bij.
Soms klikt het niet lekker maar dat hoeft ook niet
Ik bezoek zo,n vrouw niet voor een relatie maar om mijn pik in leeg te spuiten en als dat is gebeurd zal het mij een worst zijn of ze mij leuk vond
Nu... als 'zakleger'... zal je heus wel genoeg DVP's vinden die afwerksex bieden hoor!
Dus... waar is het probleem?
 
Ik denk dat weigeren van beide kanten moet kunnen. Zelfs aan de deur, hoe lullig het ook voelt. Het is precies de reden dat ik vooraf onderzoek doe naar de dame in kwestie. ik zal nooit een uurtje rijden om dan in de straat het huisnummer wel of niet te krijgen. Of er dan achter te komen dat 40+ in werkelijkheid 60+ is met een slecht verzorgd lijf.

Tegelijkertijd heb ik wel moeite met een harde leeftijdsgrens. In dit geval vraag ik me dan af wat haar getriggerd heeft om je te weigeren.

Wees in ieder geval blij dat je het wist voor je aan de deur stond.
 
Tuurlijk voelt het nooit fijn om afgewezen te worden (zelf vaak genoeg meegemaakt) maar lekker je schouders ophalen, niet erover nadenken en snel weer door naar een andere; er zwemt genoeg vis in de zee.
Afgewezen worden is nooit leuk... zeker niet als je je al 'verlekkerd' had op 'die nieuwe dame'... Een beetje een deuk in je mannelijke ego!

Nu... als je 'man' genoeg bent... Maar de opener van dit topic mag dan wel geboren zijn in 1953... Emotioneel lijkt hij echt nog wel een kleuter... Mijn mening!
 
Laatst bewerkt:
Geweigerd worden vinden mannen niet leuk maar het hoort erbij. Ik kan de dvp's best begrepen er zijn veel arrogante mannen die er negatief of zelfs gevaarlijk uitzien. Verder zijn er ook mannen die er onverzorgd uitzien of overgewicht hebben ik snap dus dat de dvp's hen weigeren. Ik zou zelf ook geen 70 jarige vrouw willen nemen maar dat maakt je niet perse slecht we hebben allemaal onze voorkeuren en grenzen en de dvp's dus ook.
 
Laatst bewerkt:
Tegelijkertijd heb ik wel moeite met een harde leeftijdsgrens. In dit geval vraag ik me dan af wat haar getriggerd heeft om je te weigeren.
Nu... zelfs bij die 'harde leeftijdsgrens'... valt het heus nog wel best mee hoor.
Stel jezelf (deftig!) voor... wees eerlijk... en vertel waar je naar op zoek bent.

'Neen' heb je. 'Ja' kan je krijgen!
En... zo al hele leuke betaaldates gehad!
 
Nu... zelfs bij die 'harde leeftijdsgrens'... valt het heus nog wel best mee hoor.
Stel jezelf (deftig!) voor... wees eerlijk... en vertel waar je naar op zoek bent.

'Neen' heb je. 'Ja' kan je krijgen!
En... zo al hele leuke betaaldates gehad!
Toch zijn er grenzen. Ik zou als zestiger niet bij een meisje van in de twintig langs gaan. Uit schroom voor haar en mezelf.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb juist wel eens dames in de 20 gesproken die zeiden dat ze oude klanten juist wel leuk vinden.

En ik ben zelf in de 30, dus ze zeiden het niet om mij te pleasen.
Maar wat is voor iemand in de 20 oud hè… als 15 jarige dachten we toch ook allemaal dat 30 stokoud was? 😂

Als ik zeg dat ik ouder leuk vind doel ik op +30-55 jaar.
 
Kan me best voorstellen... dat sommige dames zich daar ook helemaal niet prettig bij vinden!

Dan doe je dat dus niet!
Inderdaad, gewoon respect hebben voor de beslissing van de dames zou al veel doen.

Het is niet omdat ze dit soort werk doen dat zij alle mannen moeten neuken, iedereen heeft hun grenzen. Respect is soms ver te zoeken als ik sommige comments hier op het forum lees.
 
Inderdaad, gewoon respect hebben voor de beslissing van de dames zou al veel doen.

Het is niet omdat ze dit soort werk doen dat zij alle mannen moeten neuken, iedereen heeft hun grenzen. Respect is soms ver te zoeken als ik sommige comments hier op het forum lees.
Precies!

En waarom zou je dan toch per sé willen doorzetten? Je krijgt vast geen goede date...
Kan je daarna natuurlijk beginnen klagen op dit forum... (over haar natuurljk! Want het is haar schuld toch?)
 
Als een dame je weigert altijd beleefd en netjes blijven; nooit laten merken dat je geïrriteerd, gekwetst of beledigd bent want je gooit dan voor jezelf de deur definitief dicht.

Heb een paar keer meegemaakt dat een dame me eerst weigerde om een of andere reden maar ben gewoon vriendelijk gebleven. Nadat ze hoorde dat ik een goede klant ben van haar collega of vriendin heeft ze alsnog met me afgesproken en sindsdien ben ik een vaste klant van haar geworden.

En zo kan het dus ook.
 
Als een dame je weigert altijd beleefd en netjes blijven; nooit laten merken dat je geïrriteerd, gekwetst of beledigd bent want je gooit dan voor jezelf de deur definitief dicht.

Heb een paar keer meegemaakt dat een dame me eerst weigerde om een of andere reden maar ben gewoon vriendelijk gebleven. Nadat ze hoorde dat ik een goede klant ben van haar collega of vriendin heeft ze alsnog met me afgesproken en sindsdien ben ik een vaste klant van haar geworden.

En zo kan het dus ook.
Hoe moet ik dat voor me zien? Benader jij zo'n dame dan gewoon een tweede keer? Of komt die dame dan naar jou toe met hernieuwde inzichten?

Kijk ik snap dat je een succesverhaal hebt dus achteraf heb je altijd gelijk, maar als ik eenmaal geweigerd ben voor leeftijd/huidskleur/wat dan ook, dan denk ik dat die dame voor mij gewoon een gepasseerd station zou zijn.
 
Vraag me soms af waarom sommige mensen vaak "mijn mening" toevoegen aan een bericht. Wiens mening zou het anders moeten zijn? Die van je buurman? Natuurlijk als jij iets schrijft is het jouw mening, da's nogal wiedes.
1. Soms is het nodig onderscheid te maken tussen een mening en een feit.
2. Soms is het een diplomatieke/tactvolle toevoeging om een boodschap te verzachten/nuanceren
 
Als een dame je weigert altijd beleefd en netjes blijven; nooit laten merken dat je geïrriteerd, gekwetst of beledigd bent want je gooit dan voor jezelf de deur definitief dicht.

Heb een paar keer meegemaakt dat een dame me eerst weigerde om een of andere reden maar ben gewoon vriendelijk gebleven. Nadat ze hoorde dat ik een goede klant ben van haar collega of vriendin heeft ze alsnog met me afgesproken en sindsdien ben ik een vaste klant van haar geworden.

En zo kan het dus ook.
Toch zou ik zo'n dame niet meer bezoeken zeker niet als het een raamdame was. Een dame die jou zonder enige reden zomaar weigert verdient in mijn ogen geen tweede kans.
 
Hoe moet ik dat voor me zien? Benader jij zo'n dame dan gewoon een tweede keer? Of komt die dame dan naar jou toe met hernieuwde inzichten?

Kijk ik snap dat je een succesverhaal hebt dus achteraf heb je altijd gelijk, maar als ik eenmaal geweigerd ben voor leeftijd/huidskleur/wat dan ook, dan denk ik dat die dame voor mij gewoon een gepasseerd station zou zijn.
Ben het helemaal mee eens.
Als je weigert zonder iets te zeggen dan is het klaar.

Een 1e indruk is vaak al heel belangrijk, en als je die verpest dan moet je vaak van goede huizen komen dit weer recht te zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan