Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt helemaal! Dit zit in iemandse karakter ingebakken, dus ten alle tijden chill en stoicijns blijven 🤪 ene oor in en andere oor uit.
Volgens mij worden sommige pagina's van dvps ook flink te grazen genomen door dezelfde type mannen als ze niet hun zin krijgen, of er iets is wat ze niet leuk vinden.

En ja ik vind dat behoorlijk triest want heb wel een aantal dvps gesproken die erg geraakt worden door die woorden. Het heeft een enorme impact op de dames die ik hierover sprak. Een dame zei zelfs van dat ze altijd haar werk met veel passie doet, maar wat moet je doen als een man maar blijft zeuren over nzc terwijl je dat niet doet en dan onwaarheden deelt. Ik probeerde deze dames dan gerust te stellen, mja die recensies staan natuurlijk wel online.

En dan heb je Chanel van dsgirls aan de andere kant van t spectrum die er echt complete maling aan heeft en de mannen uitlacht. Het hangt er maar net vanaf hoe je ermee omgaat maar als het je raakt, dan is dat ongelofelijk rot, vooral als het niet waar is

En ja ik vind dat behoorlijk triest want heb wel een aantal dvps gesproken die erg geraakt worden door die woorden. Het heeft een enorme impact op de dames die ik hierover sprak. Een dame zei zelfs van dat ze altijd haar werk met veel passie doet, maar wat moet je doen als een man maar blijft zeuren over nzc terwijl je dat niet doet en dan onwaarheden deelt. Ik probeerde deze dames dan gerust te stellen, mja die recensies staan natuurlijk wel online.

En dan heb je Chanel van dsgirls aan de andere kant van t spectrum die er echt complete maling aan heeft en de mannen uitlacht. Het hangt er maar net vanaf hoe je ermee omgaat maar als het je raakt, dan is dat ongelofelijk rot, vooral als het niet waar is
Als een klant blijft zuren over nzc wijs je hem de deur. Word hij agresief spuit goedkope deo in zijn ogen.

Wat het gedrag van die chanel aangaat. Blijf weg van die dame. Als ze zich zo gedraagd is dat een dvp op self-destruct ramkoers.

Dat ben ik niet met je eens. Je kan het beste rustig en stoicijns blijven en nee blijven zeggen, om het risico te verminderen dat de klant aggressief gedrag vertoont.

Als dezelfde persoon dan onder een account hier op GR een review schrijft die niet waar is, wat kan je daaraan doen? Risico van het vak als je het mij vraagt en het is hierbij belangrijk om het niet persoonlijk op te vatten als dvp. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en daarom is het opschrijven van je gevoelens key! Want zodra je opschrijft hoe je je voelt, dat is in het begin lastig maar daarna kan je er vanaf een afstandje naar kijken. Alsof je naar een rivier kijkt waar water doorheen stroomt.

Het gedrag van Chanel vind ik eigenlijk wel mooi: compleet schijt hebben. Ik denk dat ze wel goede service geeft als je haar type bent. Ze blijft mannen ontvangen hoor, want er zijn genoeg die zo'n mooie slanke hindoestaanse willen neuken. En ze heeft zeker wel positieve kanten hoor, haar kutje is strak en haar huid is glad en je mag haar wel gewoon lekker neuken, dus zo zwart-wit is het niet.

Graag in context lezen. Ze plakt haar tepels af ja en ik mocht zelf niet aan haar kutje zitten, oke jammer voor mij dan. Er zijn mannen die ook deze ervaring hebben, so what? Een andere positief punt aan Chanel is dat ze erg direct is. Volgens mij scoort zij op 'rood' erg hoog als je het DISC profiel zou afnemen bij haar en dat had ik na 10 sec al door, dus ik paste mijn gedrag daarop aan. Want als je 'dominant' gaat doen tegen een 'dominant' persoon, tjaa dan heb je vuurwerk maar op de verkeerde manier. Gewoon chill met deze dame omgaan en volgens mij kom je dan echt wel aan je trekken.

Laatst bewerkt:
Als een klant blijft zuren over nzc wijs je hem de deur. Word hij agresief spuit goedkope deo in zijn ogen.
Mensplaining.
dit is natuurlijk niet hoe het werkt in de realiteit. Een heel slecht advies bovendien. Agressie neutraliseer je niet met agressie. In een gevaarlijke situatie moet je als dame vooral zorgen dat je zelf weer in veiligheid komt. De rest is van latere zorg.

Mensplaining.
dit is natuurlijk niet hoe het werkt in de realiteit. Een heel slecht advies bovendien. Agressie neutraliseer je niet met agressie. In een gevaarlijke situatie moet je als dame vooral zorgen dat je zelf weer in veiligheid komt. De rest is van latere zorg.
Juist! Iemand die flipt, kan diegene het 9/10 niet hebben als je dezelfde energie teruggeeft. Stocijns blijven is key en gewoon rustig 'nee' blijven zeggen. Julllie veiligheid is het allerbelangrijkste!!

weetje hoeveel dames nzc doen terwijl ze er niet mee adverteren. Natuurlijk zal een dvp het niet toegeven dat ze nzc doet want ze wil zich schoon doen overkomen om geen potentiële klanten te verliezen. Je wil niet weten wat er allemaal mogelijk is bij de dvp's als veel geld te verdienen valt.

Laatst bewerkt:
Mensplaining.
Ik wil totaal niet aan Mensplaining doen? Die deo is in nood.

Wat moet een dame anders doen in die situatie? Of is de raad meid onderga het. Laat al je grenzen overschrijden. De lichamelijke & vooral mentale gevolgen zijn zorgen voor later.

Als je dat doet welke boodschap denkje dat je die klootzak mee geeft?

weetje hoeveel dames nzc doen terwijl ze er niet mee adverteren. Natuurlijk zal een dvp het niet toegeven dat ze nzc doet want ze wil zich schoon doen overkomen om geen potentiële klanten te verliezen.
Dat geloof ik best. Maar daar ging het hier niet om
Ik wil totaal niet aan Mensplaining doen? Die deo is in nood.

Wat moet een dame anders doen in die situatie? Of is de raad meid onderga het. Laat al je grenzen overschrijden. De lichamelijke & vooral mentale gevolgen zijn zorgen voor later.

Als je dat doet welke boodschap denkje dat je die klootzak mee geeft?
Die "klootzak" zoals je die noemt: die kun je niet veranderen. Hij is hoe hij is en je hebt geen invloed op een verandering in zn gedrag. Het gaat erom dat de dvp veilig blijft, dat is haar prio! Het is immers haar werk.

Terug
Bovenaan Onderaan