Dat ben ik niet met je eens. Je kan het beste rustig en stoicijns blijven en nee blijven zeggen, om het risico te verminderen dat de klant aggressief gedrag vertoont.
Als dezelfde persoon dan onder een account hier op GR een review schrijft die niet waar is, wat kan je daaraan doen? Risico van het vak als je het mij vraagt en het is hierbij belangrijk om het niet persoonlijk op te vatten als dvp. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en daarom is het opschrijven van je gevoelens key! Want zodra je opschrijft hoe je je voelt, dat is in het begin lastig maar daarna kan je er vanaf een afstandje naar kijken. Alsof je naar een rivier kijkt waar water doorheen stroomt.
Het gedrag van Chanel vind ik eigenlijk wel mooi: compleet schijt hebben. Ik denk dat ze wel goede service geeft als je haar type bent. Ze blijft mannen ontvangen hoor, want er zijn genoeg die zo'n mooie slanke hindoestaanse willen neuken. En ze heeft zeker wel positieve kanten hoor, haar kutje is strak en haar huid is glad en je mag haar wel gewoon lekker neuken, dus zo zwart-wit is het niet.
Graag in context lezen. Ze plakt haar tepels af ja en ik mocht zelf niet aan haar kutje zitten, oke jammer voor mij dan. Er zijn mannen die ook deze ervaring hebben, so what? Een andere positief punt aan Chanel is dat ze erg direct is. Volgens mij scoort zij op 'rood' erg hoog als je het DISC profiel zou afnemen bij haar en dat had ik na 10 sec al door, dus ik paste mijn gedrag daarop aan. Want als je 'dominant' gaat doen tegen een 'dominant' persoon, tjaa dan heb je vuurwerk maar op de verkeerde manier. Gewoon chill met deze dame omgaan en volgens mij kom je dan echt wel aan je trekken.