Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch een beetje een doodgebloed topic. Terwijl je er veel over te zeggen valt. Aan de andere kant ook weer niet: bij een weigering houdt het op. Punt uit.

Het kan zuur voelen, zeker als je echt je best doet om een gentleman naar de dames te zijn. Dat kan dan voelen als een krenking. Maar je doet er niets aan.

Ga er niet tegenin. Dat is zinloos. Zelfs een poging wagen om de weigering te verklaren is meestal tot mislukken gedoemd. Je kunt niet in haar hoofd kijken.

Ga het zeker niet een ander telefoonnummer opnieuw proberen. Dat is absoluut not done. Als je dames respecteert, respecteer je dit ook, hoe zuur het ook is en hoe onterecht in jouw ogen.

Omdat ik eigenlijk alleen nog maar vaste, bekende dames ga, komt een weigering niet meer voor. Vroeger weleens. Ik heb maar één keer een echte directe weigering meegemaakt, een dame die zei dat ik niet kon komen. Andere weigeringen waren indirect: door gewoon niet te reageren op mijn bericht.
Ik ben nog nooit echt geweigerd. 1x bijna omdat ze dacht dat ik jonger was dan 21.

Zwz als ik geweigerd word leg ik mij er gewoon bij neer.

Privé ontvangst ook hoor!
Geven ze de straat... maar (nog) niet het (juiste)huisnummer. Meld je je aan... en dan niks meer! Maar je weet dat ze je van ergens achter de gordijnen begluurt...
Dit is echt de meest onbeschofte vorm van weigeren. Maar ook hier geldt: je doet er niks aan.
Ik ben nog nooit echt geweigerd. 1x bijna omdat ze dacht dat ik jonger was dan 21.

Zwz als ik geweigerd word leg ik mij er gewoon bij neer.
Ik heb een vrij ruime definitie van weigeren. Niet reageren op berichtjes reken ik er ook onder.

Iedere weigering is een geval apart. Je kunt er niets algemeens over zeggen. Sommige mannen hebben een blinde vlek en zijn echt niet de gentleman die ze zelf denken te zijn. Horkerige types, daar waarschuwen dames elkaar voor. Evenals voor onhygiënische mannen.

Maar soms ligt het echt niet aan de klant. Sommige dames willen alleen bekenden over de vloer. Valt iets voor te zeggen. En dan zijn er nog dames die gewoon grillig zijn en niet te peilen. Dan is de enige reden voor de weigering dat ze met het verkeerde been uit bed is gestapt.

Laatst bewerkt:
Toch een beetje een doodgebloed topic. Terwijl je er veel over te zeggen valt. Aan de andere kant ook weer niet: bij een weigering houdt het op. Punt uit.

Het kan zuur voelen, zeker als je echt je best doet om een gentleman naar de dames te zijn. Dat kan dan voelen als een krenking. Maar je doet er niets aan.
Helaas zijn er mannen wiens ego zeer gekrenkt wordt als een dame hem iets weigert.
Wat er daarna kan gebeuren is voldoende om een boek over te schrijven.

Uiteraard! Maar... dan krijgt ze van mij wél een * (één ster = slecht) recensie!
Haha dat kan maarja weetje Marco, soms kunnen er dingen gebeuren waarom een dvp zo doet en dat hoeft niet met jou te maken hebben hé, bv:
- vervelende klant
- familieproblemen
- klant biedt haar ineens 500 euro extra ofzo
- ze voelt zich niet lekker

Er kan van alles zijn en daar denk ik meestal aan en daarom word ik nooit boos. Ik denk dan gwn van oke next 😁

Ga er niet tegenin. Dat is zinloos. Zelfs een poging wagen om de weigering te verklaren is meestal tot mislukken gedoemd. Je kunt niet in haar hoofd kijken.

Ga het zeker niet een ander telefoonnummer opnieuw proberen. Dat is absoluut not done. Als je dames respecteert, respecteer je dit ook, hoe zuur het ook is en hoe onterecht in jouw ogen.

Omdat ik eigenlijk alleen nog maar vaste, bekende dames ga, komt een weigering niet meer voor. Vroeger weleens. Ik heb maar één keer een echte directe weigering meegemaakt, een dame die zei dat ik niet kon komen. Andere weigeringen waren indirect: door gewoon niet te reageren op mijn bericht.
Ik zie dat niet als een weigering als een dame niet op me bericht reageert. Ze kan het druk hebben waardoor ze keuzes moet maken tussen de klanten die willen komen. Soms heb je niet met de dame zelf te maken maar met de bookers die kunnen soms heel slecht zijn. Sommige dames begrijpen je bericht niet interpreteren het anders. Nog een reden waarom sommige dames niet reageren is omdat ze gelijk willen afspreken en niet voor een dag later, waardoor je als kandidaat wegvalt en niet interessant meer bent.

Helaas zijn er mannen wiens ego zeer gekrenkt wordt als een dame hem iets weigert.
Wat er daarna kan gebeuren is voldoende om een boek over te schrijven.
Helaas!
Haha dat kan maarja weetje Marco, soms kunnen er dingen gebeuren waarom een dvp zo doet en dat hoeft niet met jou te maken hebben hé, bv:
- vervelende klant
- familieproblemen
- klant biedt haar ineens 500 euro extra ofzo
- ze voelt zich niet lekker

Er kan van alles zijn en daar denk ik meestal aan en daarom word ik nooit boos. Ik denk dan gwn van oke next 😁
Ja! En... wat is er dan mis met een kort berichtje?

Ik ben zelf nog nooit geweigerd door een dame, maar wel "vaste dames" kwaad gemaakt door met de buurvrouwen te neuken of de vrouwen aan de overkant. Ik vind het dan echt bizar dat ze denken dat ik hun bezit ben😅
De omgekeerde wereld.
Meestal zijn het de mannen die denken een eigendomsbewijs te hebben als ze eenmaal intiem zijn geweest met de dame...

Helaas!

Ja! En... wat is er dan mis met een kort berichtje?
Nou miss kan dat niet? Bv een familieprobleem slokt je helemaal op. Daarbij, ze is jou niets verplicht he lieve kerel. Kijk ik vind het ook netjes maar dat kan niet altijd, maar ik reageer altijd begripvol omdat er door mijn hoofd 100 redenen gaan waarom een dvp zo kan doen. 9,9/10x heeft het niet met ons wandelaren te maken ;)

Maar als dit je overkomt, probeer eens mijn manier van denken uit, ben wel benieuwd wat dat met je doet.
Zo van: "Ah wacht, wat doet GeefGeniet op dit soort momenten? Ff de mogelijkheden afgaan: misschien is wel iemand overleden? Miss voelt ze zich niet lekker? Miss heeft ze een lastige klant? ik weet niet waarom ik genegeerd wordt en ze niet ze zich aan de afspraak houdt. Afijn, laat ik dan maar naar een andere dame gaan"

Laatst bewerkt:
Gans de zee zit vol vis….
Vandaag nog geweigerd omdat dame de prijs ineens had opgetrokken. Ik ben dan wel goed genoeg om haar te onderhouden als het wat minder gaat maar eens de boel aantrekt, voor welke reden dan ook, prijs omhoog
Zo zie je maar… It's all about the money
Jammer maar ik zoek me een andere lekkere vrouw.

Dan ben je wel erg wanhopig om ineens zoveel extra te betalen.
Tjaa ik doe daar geen waardeoordeel over haha, het zijn iig allerlei zaken die wellicht kunnen gebeuren. Zo denk ik gewoon.

Dit heb ik ook in t verkeer trouwens: als ik word afgesneden ofzo of iemand doet raar, dan blijf ik altijd rustig omdat ik niet weet waar een ander doorheen gaat in het leven.

Ik ben zelf nog nooit geweigerd door een dame, maar wel "vaste dames" kwaad gemaakt door met de buurvrouwen te neuken of de vrouwen aan de overkant. Ik vind het dan echt bizar dat ze denken dat ik hun bezit ben😅

Dat is het risico vd dvp als je achter het raam gaat staan. Je ziet je 'vaste' inkomen bij anderen naar binnengaan. Dan krijg je scheve ogen en afgunst onder elkaar, zeker als je al uren staat of zit te niksen.

Ik zeg altijd maar zo: veel mannen hebben niet echt een vaste dvp, maar al die dvp hebben wel vaste klanten. En zo zien de dames jou ook, dus worden ze boos als je voor de concurrentie gaat.

Hoe je het ook went of keert, sekswerkers zijn geen collega's van elkaar, maar concurrenten. Ook al kan je het nog zo goed met elkaar vinden, jouw portemonnee is je prioriteit.. niet v anderen.

Zéér onrespectvol!
Gebeurt gelukkig maar zelden! Maar... intussen toch al drie keer meegemaakt...
En als je dan daarvoor een verre verplaatsing maakt...
die dat op die wijze te werk gaan verkloten het ook voor de rest van de dames.

Sta ik voor haar deur en ze doet open en weigert mij ok. Maar laat mij niet tot daar komen en weiger omdan niet eens de deur open te doen.

die dat op die wijze te werk gaan verkloten het ook voor de rest van de dames.

Sta ik voor haar deur en ze doet open en weigert mij ok. Maar laat mij niet tot daar komen en weiger omdan niet eens de deur open te doen.
Stuur dan minsten een kort (smoes)berichtje... 'sorry maar...'
Maar,ja... dan zijn er natuurlijk weer die mannen die 'neen' niet als een antwoord kunnen nemen... En zij heeft dan vast geen zin in wéér een discussie!

Dat is het risico vd dvp als je achter het raam gaat staan. Je ziet je 'vaste' inkomen bij anderen naar binnengaan. Dan krijg je scheve ogen en afgunst onder elkaar, zeker als je al uren staat of zit te niksen.

Ik zeg altijd maar zo: veel mannen hebben niet echt een vaste dvp, maar al die dvp hebben wel vaste klanten. En zo zien de dames jou ook, dus worden ze boos als je voor de concurrentie gaat.

Hoe je het ook went of keert, sekswerkers zijn geen collega's van elkaar, maar concurrenten. Ook al kan je het nog zo goed met elkaar vinden, jouw portemonnee is je prioriteit.. niet v anderen.

Tja, en toch blijf ik dit apart vinden. Waar komt dit dan door dat ze elkaar als concurrenten ervaren? Je steunt elkaar toch juist zou ik denken?

Maar als dit je overkomt, probeer eens mijn manier van denken uit, als experiment.
Zo van: "Ah wacht, wat doet GeefGeniet op dit soort momenten? Ff de mogelijkheden afgaan: misschien is wel iemand overleden? Miss voelt ze zich niet lekker? Miss heeft ze een lastige klant? ik weet niet waarom ik genegeerd wordt en ze niet ze zich aan de afspraak houdt. Afijn, laat ik dan maar naar een andere dame gaan"

Ik heb een vrij ruime definitie van weigeren. Niet reageren op berichtjes reken ik er ook onder.

Iedere weigering is een geval apart. Je kunt er niets algemeens over zeggen. Sommige mannen hebben een blinde vlek en zijn echt niet de gentleman die ze zelf denken te zijn. Horkerige types, daar waarschuwen dames elkaar voor. Evenals voor onhygiënische mannen.
dat klopt niet iedereen is altijd zo vriendelijk of aangenaam. Zals ze denken dat ze zijn/ voordoen. Mss is ook niet van de properste.

Maar laat die man wel weten waarom je hem weigert zo weet hij waar aan hij moet werken.

Maar soms ligt het echt niet aan de klant. Sommige dames willen alleen bekenden over de vloer. Valt iets voor te zeggen. En dan zijn er nog dames die gewoon grillig zijn en niet te peilen. Dan is de enige reden voor de weigering dat ze met het verkeerde been uit bed is gestapt.
In het val dat ze enkel vaste klanten wil kan er al veel vermeden worden door het in haar add te vermelden. Natuurlijk als je stuurt en zij laat weten dat z enkel vaste klanten ontvangt is dat geen ramp.

Met die grillige heb ik het persoonlijk moeilijk. Dat het echt afhangt met welk been ze uit bed gestapt is. Iedereen kan een slechte dag hebben maar als dvp werk die dag gewoon niet. En neem een relax dagje ofz.

In het val dat ze enkel vaste klanten wil kan er al veel vermeden worden door het in haar add te vermelden. Natuurlijk als je stuurt en zij laat weten dat z enkel vaste klanten ontvangt is dat geen ramp.

Als je enkel vaste cliënten ontvangt, waarom adverteer je dan nog? Het is toch logisch als je al je dagen kan vullen met vaste, je advertenties toch offline kunnen?

Als je enkel vaste cliënten ontvangt, waarom adverteer je dan nog? Het is toch logisch als je al je dagen kan vullen met vaste, je advertenties toch offline kunnen?
Omdat dit beroep geen garantie heeft van een vast inkomen. Ik denk dat deze dames wel nieuwkomers een kans geven als ze een beschikbare slot hebben.

Het lijkt me ook niet verstandig om ervan uit te gaan dat je vaste klanten altijd terugkomen.

Ik wil niet aanvallen. Maar 1 van de voordelen van naar de dvps te gaan is dat het no strings attached is. En dat je kan afwisselen wnr je wil. Als ik al onder mijn voeten krijg omdat ik naar een andere dame ga, dan kan ik zowel kijken voor een FWB. Dan zou ik het nog begrijpen dat ze boos is. Waneer ik met een andere naar bed ga.
Om te laten weten weten of je beschikbaar bent. ( voor je klanten).

Terug
Bovenaan Onderaan