Roxas
Meubelstuk
Ik ben nog nooit echt geweigerd. 1x bijna omdat ze dacht dat ik jonger was dan 21.Toch een beetje een doodgebloed topic. Terwijl je er veel over te zeggen valt. Aan de andere kant ook weer niet: bij een weigering houdt het op. Punt uit.
Het kan zuur voelen, zeker als je echt je best doet om een gentleman naar de dames te zijn. Dat kan dan voelen als een krenking. Maar je doet er niets aan.
Ga er niet tegenin. Dat is zinloos. Zelfs een poging wagen om de weigering te verklaren is meestal tot mislukken gedoemd. Je kunt niet in haar hoofd kijken.
Ga het zeker niet een ander telefoonnummer opnieuw proberen. Dat is absoluut not done. Als je dames respecteert, respecteer je dit ook, hoe zuur het ook is en hoe onterecht in jouw ogen.
Omdat ik eigenlijk alleen nog maar vaste, bekende dames ga, komt een weigering niet meer voor. Vroeger weleens. Ik heb maar één keer een echte directe weigering meegemaakt, een dame die zei dat ik niet kon komen. Andere weigeringen waren indirect: door gewoon niet te reageren op mijn bericht.
Zwz als ik geweigerd word leg ik mij er gewoon bij neer.