Theguy
Meubelstuk
- 1.867
- 07/08/22
- 3.432
Nee ze zei "ik vind je echt een grote lul!"1x geweigerd wegens lul te groot
voor de rest nooit last gehad

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee ze zei "ik vind je echt een grote lul!"1x geweigerd wegens lul te groot
voor de rest nooit last gehad
Ik bedoel gewoon. Dat je er moet kunnen mee om gaan waneer een klant ook eens naar een ander gaat. Gun je klant en collega dat eens.Oee haha dat is een scherpe formulering. Voor mij is elke dvp die als dvp werkt in het juiste vak. We hebben er al zo weinig en ik zou echt willen dat er meer nieuwe dames zouden beginnen.
Zo'n groot probleem is het niet want dan ga je gewoon haar collega's af. Sorry JokePrivé ik snap nu dankzij jouw uitleg dat de dames elkaar als concurrent zien, maar ik blijf ze als collega's zien. Als mijn kapper er niet is, dan ga ik ook altijd naar de collega's.
Maar word je geweigerd? NEXT! Nooit een punt van maken en ook geen vaste dames hanteren als je t mij vraagt. Veranderen van spijs doet eten!
Ja zo is dat mja als ze zo individualistisch erin staan en niet ons standpunt begrijpen, tja dan ben je vaak chaggo, want ik kan me echt niet voorstellen dat ik elke maand dezelfde dvp bezoekIk bedoel gewoon. Dat je er moet kunnen mee om gaan waneer een klant ook eens naar een ander gaat. Gun je klant en collega dat eens.
Voor het zelfde geld draaid het in je voordeel. En heeft je klant iets van waw mijn vaste dame is echt een topper.
Wat de reden ook is er is altijd een andere dame die jou met open armen ontvangt.Ik ben een keer door een dame geweigerd, ik zat te wachten in een woonkamer, zijn kwam de trap as en hadden 2 sec oog contact . Later kwam de gastvrouw naar mij toe dat de dame geen date met mij wilde. Later hoorde ik dat zij erg kieskeurig is, maar wel zeer goed is. Ik ga geen naam opgeven.
Ik denk dat ze mij te fors vond.. maar maakt niet uit
Ergens is het ook maar goed dat je geweigerd werd, begrijp mij niet verkeerd maar hoogstwaarschijnlijk ging jezelf teleurgesteld buiten gaan.Ik ben een keer door een dame geweigerd, ik zat te wachten in een woonkamer, zijn kwam de trap as en hadden 2 sec oog contact . Later kwam de gastvrouw naar mij toe dat de dame geen date met mij wilde. Later hoorde ik dat zij erg kieskeurig is, maar wel zeer goed is. Ik ga geen naam opgeven.
Ik denk dat ze mij te fors vond.. maar maakt niet uit