Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook al word er betaald, ons lichaam, onze keuze.

Als het gaat om niet-betaalde seks, zijn we het er allemaal over eens dat iedereen het recht heeft volledig zélf te kiezen met wie diegene het wil doen, toch? Waarom voeren we dan wél zo'n lange discussie over het recht van DVP's om bepaalde klanten te weigeren?
 
Nog even ter aanvulling. Steeds meer mensen doen een DNA onderzoek uit nieuwsgierigheid. Zo kwam iemand erachter dat diegene ongeveer tien procent Afrikaans bloed had. Dat was aan de buitenkant helemaal niet te zien. En dat bedoel ik ook. Iemand bij wie dat wel te zien is wordt wel geweigerd bij dames die niet met gekleurde mannen willen en de mannen bij wie dat niet te zien is worden wel binnengelaten

Het zijn och vaak de oppervlakkige kenmerken als kleur die het verschil maken tussen wel en niet geweigerd worden
 
Hi
Hoe zit het bij jullie en wat zijn de voornaamste redenen bij dames? Buiten de standaardzaken zoals netjes voorkomen, beleeft en normale gedraging, proper gewassen en verzorgd zie ik weinig andere redenen tot weigering.. ik weet dan dames kunnen kijken naar afkomst enz..
Ik heb nog niet geweigerd maar binnen het bureau waar ik werk mag dit wel en komt dit wel bij collega's voor. Bij ons is de werkwijze dat als je iets echt niet voelt, dat je de afspraak mag annuleren. De personen die me verteld hebben eerder geweigerd te zijn, zijn sociaal heel onhandig. Grof soms zelfs. Dus in de situaties waarin ik het gehoord heb kan ik het wel begrijpen.

Zij lopen achter op sociaal vlak en wellicht een tikje autisme waardoor ze onhandige uitspraken kunnen doen die we niet hoeven te accepteren.
 
Ja. Of ze mij niet goed vond of slechte dag gehad, weet ik niet.

Tikje vaag - had je nu (al) wel sex gehad ?
of was het
tijd + bedrag besproken , geld gegeven, zij kon niet wisselen en toen werd de hele afspraak + betaling weer ongedaan gemaakt ?

Voor het begrip - wat was de afgesproken prijs, en hoeveel onwisselbaar geld had je gegeven ?
 
Tikje vaag - had je nu (al) wel sex gehad ?
of was het
tijd + bedrag besproken , geld gegeven, zij kon niet wisselen en toen werd de hele afspraak + betaling weer ongedaan gemaakt ?

Voor het begrip - wat was de afgesproken prijs, en hoeveel onwisselbaar geld had je gegeven ?
Ik had biljet van 200€, afspraak was 160. Ze kon 40 niet terug betalen, wat ik raar vond. Meisje werkte vanaf 9.30, ik was rond 18u bij haar.
Ik betaal altijd op voorhand, was niks tussen ons gebeurd.
 
Ik had biljet van 200€, afspraak was 160. Ze kon 40 niet terug betalen, wat ik raar vond. Meisje werkte vanaf 9.30, ik was rond 18u bij haar.
Ik betaal altijd op voorhand, was niks tussen ons gebeurd.
Is idd raar. Misschien wilde ze niet wissen of een slechtere dag gehad?
Ik heb altijd gepaste bedrag bij me, plus 20€ indien date echt top is, dan laat ik een fooi achter
 
Terug
Bovenaan Onderaan