Gewetensvraag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tuurlijk heb je spijt na de zonde 😈maar als je het niet doet maak je nooit iets mee waar je van kunt genieten je moet toch ook wat genieten naast je vaste relatie daar is je partner niet minder belangrijk alleen je kan eens wat anders proberen is toch heerlijk genieten ☺️
 
Je kunt ook gewoon kiezen om geen relatie te beginnen of om eerlijk te zijn tegen je vrouw dat je vreemdgaat misschien dat ze je begrijpt en zelfs steunt. Ik weet dat het niet makkelijk is en dat er een kans bestaat dat ze je niet vergeeft en dat ze wil scheiden. Maar liever eerlijk door het leven gaan dan met schuldgevoelens moeten leven lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Ja je kunt Alle schuldgevoelens met logica wegwerken....net als je jezelf hebt overtuigd dat plofkip.ok is omdat het goedkoper is, en dat je best duur uiteten Kan ook al verhongeren mensen aan de andere Kant van de wereld.....en het is ok dat wij het goed hebben ten koste van Alle andere landen die we naar de klote helpen want dat is het economische spel....maar Wel schuldig voelen voor een bezoek aan een dvp😂 Kom op we zijn allemaal schuldig aan veel ergere zonden dan dat.
 
Inmiddels weinig wroeging meer maar echt netjes is het niet natuurlijk. Ik probeer het voor mezelf goed te praten onder het mom van 'je leeft maar één keer' en ik wil zoveel mogelijk ervaringen opdoen nu het nog kan. Voor hetzelde geld word ik op den duur impotent of neemt me libido af en kan het niet meer.
 
Het is jammer als je wandelt zonder medeweten van de persoon waarmee je een vertrouwensrelatie hebt. Soms is het beter om de moeilijke gesprekken te voeren en als blijkt dat het rot niet meer te redden is dan hak je het er maar af. Het leven is te kort om stiekem te doen. Vraag me ook af of de mannen die dit doen het ok vinden als ze ontdekken dat vrouwlief ondertussen ook stiekem met andere mannen het bed deelt. Ben je dan opgelucht?

Veroordeel niemand maar zou afwegen of het alle stress waard is en op z'n minst een plan hebben voor als het fout gaat.
 
Ik begrijp precies wat je zegt. Het voelt ook als een soort verraad, omdat ik ook met mijn partner veel heb meegemaakt.

Ik ben eigenlijk in mijn huwelijk begonnen met wandelen. Voorheen af en toe een scharreltje, maar ik merk dat een tweede relatie aangaan met een dame veel gezeik heeft. Daarom heb ik besloten om maar DVP ers te bezoeken. Dat is veel makkelijker je betaald en je hoort nooit meer van ze en ze claimen je niet. Het is wel altijd spannend wanneer ik besluit om een DVP er te bezoeken. Ik doe het altijd buiten mijn woonplaats en gebruik een tweede telefoon.

Ik hou van mijn vrouw, maar ik moet er niet aan denken dat ik alleen seks heb met dezelfde persoon voor de rest van mijn leven.
 
Ik begrijp precies wat je zegt. Het voelt ook als een soort verraad, omdat ik ook met mijn partner veel heb meegemaakt.

Ik ben eigenlijk in mijn huwelijk begonnen met wandelen. Voorheen af en toe een scharreltje, maar ik merk dat een tweede relatie aangaan met een dame veel gezeik heeft. Daarom heb ik besloten om maar DVP ers te bezoeken. Dat is veel makkelijker je betaald en je hoort nooit meer van ze en ze claimen je niet. Het is wel altijd spannend wanneer ik besluit om een DVP er te bezoeken. Ik doe het altijd buiten mijn woonplaats en gebruik een tweede telefoon.

Ik hou van mijn vrouw, maar ik moet er niet aan denken dat ik alleen seks heb met dezelfde persoon voor de rest van mijn leven.
Toch vreemd dat je ooit trouwde als ik dit hier lees en trouwen is net als voor jezelf en vele andere niks.
Anders pleeg je toch bedrog, en daarom ga ik nooit trouwen!
 
Ik ben altijd een 'vrije' jongen geweest. Mijn vriendin weet precies wat voor vlees ze in de kuip heeft. Toen haar kinderwens steeds groter werd (bijna rammelende eierstokken) riep ze, ondanks dat ze hoofdzakelijk op vrouwen valt, mijn hulp in (zie een andere posting waarin ik het eea over heb geschreven. Onze relatie ontwikkelde zich eigenlijk pas na de geboorte van onze zoon, geheel tegen onzer beide verwachting en bedoeling. Het zij zo. We zijn allebei wel heel content met onze relatie.
De intimiteit en sex is uitstekend! En toch wil ik regelmatig wat anders. Met haar instemming. En zij ook (heeft zelfs een vaste vriendin). Met mijn instemming. Ja, en soms wordt het wel heel gezellig. Wel heel hard werken. Sinds onze relatie nooit meer verliefd geworden op een ander.
Toen ik haar een tijd terug vroeg of ze niet bang was mij kwijt te raken zei ze: 'Iets wat je niet hebt gehad kan je niet kwijt raken'. En er gelijk achteraan: 'We eten om 20:00 uur'. Ze heeft veel gepraat met mijn toenmalige vriendin, de moeder van mijn dochter.
Ik heb daarom nooit een rot gevoel bij mijn hobby. Wat wel lastig is, is mijn familie. Die begrijpen er niks van. Mijn zus wil geen kontakt meer, want ik ben een slecht voorbeeld voor haar kinderen. Mijn broer vindt het ook niks. Maar hij berust er in.
Toen hij het hoorde sprak hij de wijze woorden: 'Op elke pot past wel een deksel'.
 
Volgens mij is het 'normaal' al afwijkend kijk maar eens naar het dierenrijk.
Dit is een uitspraak die veel mannen doen om rond te neuken goed te praten. Een leeuw dekt immers alle leeuwinnen in de troep. Zaad verspreiden noemen die mannen dat. Maar voor het gemak wordt dan weggelaten dat een leeuw eerst alle welpen dood, zodat de leeuwinnen weer loops worden. Maar de kinderen van je neukie afmaken wordt dan weer niet zo snel gedaan. En laten we niet vergeten dat de meest fervente zaadverspreiders helemaal geen vader willen worden. Die willen alleen maar neuken. Dat in het dierenrijk vrouwtjes vaak gedekt worden door meerdere mannetjes wordt ook 'toevallig' overheen gekeken. Daar moeten die 'alfamannetjes' al helemaal niks van hebben, want de vrouw moet natuurlijk wèl trouw zijn.
 
Deels herkenbaar @Johny Wandelaar Ik heb ook een open relatie, maar met andere historie en dynamiek.
Alles in openheid. Wat ik heel fijn vind. Mijn familie (of veel anderen) hoeven niet alles te weten wat we wel of niet doen met anderen.
Een aantal weet er uiteraard wel van.
 
Toch vreemd dat je ooit trouwde als ik dit hier lees en trouwen is net als voor jezelf en vele andere niks.
Anders pleeg je toch
Toch vreemd dat je ooit trouwde als ik dit hier lees en trouwen is net als voor jezelf en vele andere niks.
Anders pleeg je toch bedrog, en daarom ga ik nooit trouwen!
Tsja op dat moment handel je uit emotie en zeg je op alles ja en amen. Niet dat ik spijt heb van me huwelijk hoor. Het is alleen dat ik af en toe me zaad in een mooi grietje wil lozen. 😄
 
Tsja op dat moment handel je uit emotie en zeg je op alles ja en amen. Niet dat ik spijt heb van me huwelijk hoor. Het is alleen dat ik af en toe me zaad in een mooi grietje wil lozen. 😄

Tsja op dat moment handel je uit emotie en zeg je op alles ja en amen. Niet dat ik spijt heb van me huwelijk hoor. Het is alleen dat ik af en toe me zaad in een mooi grietje wil lozen. 😄
Het is wel te hopen voor U dat dit nooit uitkomt anders kun je goed gepluimd zijn, ik ken er die zelfs trouw waren aan hun vrouw en er gepluimd uit kwamen dan ben je beter af met DVP's , veel goedkoper en als je je gedraagt heb je geen problemen en geen gezeik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan