Algemeen Gewoon in Roosendaal, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er worden hier diverse speciale themadagen georganiseerd. Op hun forum kun je lezen of er andere stellen zich aanmelden. Een van de drukkere evenementen zijn de koopochtenden en het is ook vaak op vrijdagmiddag wat drukker. Maargoed, de meeste stellen die kondigen zich aan. Veel plezier alvast.
 
Voor ons is het ook al weer een tijdje geleden dat we hier geweest zijn.... we kunnen wel hun forum nalezen, maar we horen het liever een keer via hier. Dus heeft iemand hier een indruk van wat de beste dag of moment is om een keer als koppel te gaan. We willen wel aktief zijn, maar niet als het enige stel......
Of, wel stel heeft zin om met ons samen te gaan, dat kan ook....
De naaktdagen (vaak maandag en donderdag) komen er vaak stellen. Morgen is het koopochtend en zou ook wel kunnen.
Ik ga morgenvroeg eens langs om de koopochtend te beleven. Als stel, krijg je korting op je toegang als je op het forum aankondigt.
 
wij zijn vrijdag 26/04 als stel geweest en ons aangemeld. Is daar altijd wel geil vind ik. Maar iedereen zoekt iets anders , dus je kan moeilijk voor een ander zeggen of hij geschikt is kwa leeftijd of eender wat. Wij vinden hem goed in ieder geval
Er is voor dames/stellen in ieder geval een afsluitbare ruimte om zich apart te kunnen omkleden of opfrissen. Of er een douche is heb ik geen weet van.
neen er is geen douche, enkel een wasbak om je te verfrissen in de koppel omkleedruimte
 
Terug
Bovenaan Onderaan