Gewoon.. knuffelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BerendBotje

Newbie
11
05/05/22
9
1
Hi!

Momenteel zijn sex of massage mij wat teveel gedoe, het liefst zou ik gewoon een soort naakte knuffelsessie hebben. Wel lichamelijk contact, maar niet de druk om klaar te komen.

Heb wel eens gelezen over Tantra, maar 9 vd 10 keer betekend dat in de praktijk dat ze met je gaat douchen of iets dergelijks.

Zijn er DVPs die hiervoor open staan? Het liefst willen ze je natuurlijk laten klaarkomen en de buitenkant van de voordeur laten zien..

Alvast bedankt!
 
Ik heb heel af en toe dezelfde behoefte, maar dit kan eigenlijk gewoon bij bijna elke DVP. DVP's waar dit niet kan zijn dan inderdaad vaak dames die je zo snel mogelijk naar buiten proberen te werken en dergelijke, maar die moet je sowieso vermijden. Heb echt een hekel aan dames die klanten voor een uur laten betalen en dan het gore lef hebben diegene na een kwartier weg te sturen, en daarom hebben we gelukkig dit forum.
 
Ik heb heel af en toe dezelfde behoefte, maar dit kan eigenlijk gewoon bij bijna elke DVP. DVP's waar dit niet kan zijn dan inderdaad vaak dames die je zo snel mogelijk naar buiten proberen te werken en dergelijke, die moet je sowieso vermijden dan
Hmm, ja daar zal ik niet langsgaan! Ik heb het gevoel dat een dienst vragen zonder sex of klaarkomen "vreemd" is bij een DVP. Hopelijk zijn er wandelaars die een DVP in gedachten hebben waarbij er niet raar opgekeken word bij zo'n.. apart verzoek.
 
Hmm, ja daar zal ik niet langsgaan! Ik heb het gevoel dat een dienst vragen zonder sex of klaarkomen "vreemd" is bij een DVP. Hopelijk zijn er wandelaars die een DVP in gedachten hebben waarbij er niet raar opgekeken word bij zo'n.. apart verzoek.
Nah het is niet zo'n vreemd verzoek denk ik, de dame zal dan meestal juist denken van 'oh een makkelijke klant waarbij ik bijna niks hoef te doen'. Ik ben ooit een paar keer naar een DVP geweest om alleen samen een film te kijken.
 
Hi @BerendBotje
Ik heb dat ook vaak. Ik weet niet wat je precies zoek qua leeftijd, figuur enz. Maar onderstaande dame kan je gerust heen niet de knapste maar doet alles om het jou naar de zin te maken geen klokkijster en... nog een mooie prijs ook.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan