Recensie Gia, Leeuwarden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Wandelaar
92
21/09/22
112
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2219967-gia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame al een tijdje op mijn 'bucketlist' staan. Naar Leeuwarden gereden, waar ze ontving in een hotel, waar je makkelijk en gratis kon parkeren - en discreet in en uit kunt gaan zonder door de receptie gezien te worden. Afspreken ging gemakkelijk. Eenmaal binnen, werd ik niet teleurgesteld. Ze is daadwerkelijk de dame van de twee filmpjes op Kinky (en een aantal foto's). Bloedmooi, jong, en een strak lichaam. Grote natuurlijke borsten. Ze heeft me heerlijk diep gepijpt, waarbij ze oogcontact maakt en je lekker teased. Daarna cowgirl, waarbij ze me stevig heeft bereden. Uiteindelijk heb ik het doggy afgemaakt. Al met al was ik zo'n 15-20 minuten binnen, en dan is 150 euro vrij veel naar mijn mening, sex is gewoon gemiddeld voor bij een DVP, maar haar uiterlijk maakt veel goed.
Wanneer ze weer naar de randstad komt, zou ik haar wellicht nog eens bezoeken.
Het is gewoon een ongelovelijk lekker ding, waar je ook naar zou omkijken als je haar op straat zou tegen komen. Een tikkeltje zakelijk, zoals eigenlijk alle Oost-Europese vrouwen in het wereldje, meestal zoek ik daarom andere afkomsten maar blij dat ik deze dame van mijn 'bucketlist' kan afstrepen en het is de reis waard geweest ;) Ik woon niet in de buurt, mocht je in het Noorden des lands wonen is ze zeker aan te bevelen (zeker omdat je, afgaande op sites als Kinky, in die regio vaak wat minder keuze hebt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan