Recensie Gina, Grobbendonk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-s

Vaste klant
Forumpionier
155
16/07/21
41
19
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/tantra-massage-gegeven-op-melktafel.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

ben er langs geweest... en was verassend.

2x keer klaargekomen, eerste maal via pijsessie onder tafel, 2de keer op tafel...

massage was leuk en ze wist de erotische spanning te houden, daardoor was 2x klaarkomen mogelijk

Binnenkomen , uitkleden op de tafel...

al bij al een leuke ervaring met een leuke vriendelijke dame die goed nederlands spreekt.
Iets ouder dan in de advertentie mi.. maar wie liegt er niet?

ik was tevreden
 
Ben er vandaag geweest lekker lichaam voor haar leeftijd een echte milf.
Ik was enorm geïnteresseerd in de melktafel met gat in. Ze is begonnen met wat massage maar al snel vroeg ze me om me om te draaien met mijn buik naar beneden zodat mijn paal in het gat paste,dit is echt wel supergeil. Wat dan volgde was wel goed en aangenaam, maar had er eigenlijk wel meer van verwacht. Ik kom namelijk niet zo snel klaar, dus vroeg ze me om terug om te draaien zodat ik op men rug lach en toen heeft ze me zo afgewerkt ze kan het orgasme wel uitstellen, maar zoals ik al zei had ik er meer van verwacht een echte edging. Maar ze deed wel haar best. Dan toch klaargekomen na een half u en heeft ze me nog 20 min gemasseerd. Toen vroeg ze me of ik nog een 2e keer kon en heb me dan zelf afgetrokken op haar borstel.
Al bij al niet slecht maar veel geld voor hetgeen het is vind ik. 150 euro voor een u. Ze pijpt ook wel tijdens de penismassage maar niet veel.
Achteraf vroeg ik of ze intiem deed ook maar alleen als ze een goed gevoel heeft met de klant, bvb als deze echt hygiënisch in orde is. Met mij zou het geen probleem geweest zijn maar het is niet haar favoriete ding zei ze. Ze concentreert zich liever op de massage en te verwennen.
Hopelijk zijn jullie tevreden met mijn recensie.
Herhalingsgevaar ja mocht ze dichterbij wonen, maar ik moet een uurtje rijden, dus zal 1malig blijven denk ik voor me.
Grtz jack
 
Is ze makkelijk te bereiken?

En kan je er eenvoudig parkeren? Discreet?

Dan wil ik er maandag of dinsdag eens mee proberen af te spreken.

Lijkt we wel geil op zo een tafel
 
Is ze makkelijk te bereiken?

En kan je er eenvoudig parkeren? Discreet?

Dan wil ik er maandag of dinsdag eens mee proberen af te spreken.

Lijkt we wel geil op zo een tafel
Ja gewoon bellen of sms sturen he laat, eenvoudig parkeren ook maar wel vooraan op de oprit en geloof me die tafel is echt geil. Laat me weten wat je er van vind eens je hebt afgesproken
Grte jack
 
Ik ben er ook geweest vrijdag. Het was de max, ik had op voorhand ook gevraagd voor intiem en dat kon. Was wel verrast dat ze voor het neuken een andere liet komen. Ze zei dat ze al genoeg geneukt had die dag.
Maar goed, ik ging in eerste plaats voor de melktafel. Was mega geil, je gaat inderdaad op die massagetafel liggen met je lul door dat gat, zij masseert je eerst wat tussen je benen met olie en pakt je pik al stevig aan, dat gaat ze onder tafel, ik heb geprobeerd door het gat aan het hoofeinde te kijken, wat moeilijk was, maar ze weet verdorie goed om je lul te bespelen terwijl ze ook pijpt ZC, Ik heb haar zo een lawine gegeven over haar tieten van een mega spuitend lul. Was een grote hoeveelheid ook. Magische handjes en mondje. Toen dat achter de rug was kwam er die andere bij, en daar heb ik wat mee mogen neuken op het bed er naast. Dat was wel een erg mollige jonge vrouw dus het neuken was een stuk minder. Uiteindelijk komt ze er dan bij liggen, terwijl ik haar tieten bewerk en met 1 hand in de kut van de andere zit is ze terug beginnen pijpen en heb ik een tweede forse lading in haar mond geschoten. Ik was nadien echt voldaan. Vooral het gedeelte op de massagetafel is wel speciaal.
 
Ik ben er ook geweest vrijdag. Het was de max, ik had op voorhand ook gevraagd voor intiem en dat kon. Was wel verrast dat ze voor het neuken een andere liet komen. Ze zei dat ze al genoeg geneukt had die dag.
Maar goed, ik ging in eerste plaats voor de melktafel. Was mega geil, je gaat inderdaad op die massagetafel liggen met je lul door dat gat, zij masseert je eerst wat tussen je benen met olie en pakt je pik al stevig aan, dat gaat ze onder tafel, ik heb geprobeerd door het gat aan het hoofeinde te kijken, wat moeilijk was, maar ze weet verdorie goed om je lul te bespelen terwijl ze ook pijpt ZC, Ik heb haar zo een lawine gegeven over haar tieten van een mega spuitend lul. Was een grote hoeveelheid ook. Magische handjes en mondje. Toen dat achter de rug was kwam er die andere bij, en daar heb ik wat mee mogen neuken op het bed er naast. Dat was wel een erg mollige jonge vrouw dus het neuken was een stuk minder. Uiteindelijk komt ze er dan bij liggen, terwijl ik haar tieten bewerk en met 1 hand in de kut van de andere zit is ze terug beginnen pijpen en heb ik een tweede forse lading in haar mond geschoten. Ik was nadien echt voldaan. Vooral het gedeelte op de massagetafel is wel speciaal.
Begrijp ik dit goed?!
Jij hebt niet één, maar twee dames voor de prijs van 1 gescoord.
 
Ik ben er ook geweest vrijdag. Het was de max, ik had op voorhand ook gevraagd voor intiem en dat kon. Was wel verrast dat ze voor het neuken een andere liet komen. Ze zei dat ze al genoeg geneukt had die dag.
Maar goed, ik ging in eerste plaats voor de melktafel. Was mega geil, je gaat inderdaad op die massagetafel liggen met je lul door dat gat, zij masseert je eerst wat tussen je benen met olie en pakt je pik al stevig aan, dat gaat ze onder tafel, ik heb geprobeerd door het gat aan het hoofeinde te kijken, wat moeilijk was, maar ze weet verdorie goed om je lul te bespelen terwijl ze ook pijpt ZC, Ik heb haar zo een lawine gegeven over haar tieten van een mega spuitend lul. Was een grote hoeveelheid ook. Magische handjes en mondje. Toen dat achter de rug was kwam er die andere bij, en daar heb ik wat mee mogen neuken op het bed er naast. Dat was wel een erg mollige jonge vrouw dus het neuken was een stuk minder. Uiteindelijk komt ze er dan bij liggen, terwijl ik haar tieten bewerk en met 1 hand in de kut van de andere zit is ze terug beginnen pijpen en heb ik een tweede forse lading in haar mond geschoten. Ik was nadien echt voldaan. Vooral het gedeelte op de massagetafel is wel speciaal.
Kan je dan een recensie invullen en welke vergoeding heb je betaald met het intieme bij?
 
Ja Watte...gisteren langs geweest. Bangelijke kamer/speelruimte overigens.
Topdame... straalt pure sex uit. Vriendelijk ontvangen. Na leuke babbel, de kleren uit en omgekeerd op de massage tafel. Duurde niet lang vooraleer ik voor de eerste keer klaar kwam. Zij pijpend onder de masssage tafel. Je kan zelf alles volgen via kijkgat in tafel. Daarna lekkere massage waarbij poepgaatje lekker verwend wordt met dildo. Spijtig genoeg had ze geen poppers meer. Des al niet te min toch 2e keer klaar gekomen. Daarna lekkere douche genomen en met een zalig gevoel naar huis gereden. Ik ga zeker terug.
 
Gisterenavond nogmaals langs geweest voor een half uurtje. Wederom lekker anaal verwend. Heb haar ook een bepaalde fantasie verteld. Vastgebonden toekijken naar haar met iemand anders. Waarop ze antwoordde dat het geen fantasie hoeft te blijven. Ondertussen al enkele kandidaten blijkbaar. In blijde verwachting.
 
Uit nieuwsgierigheid deze dame ook eens bezocht.
Spijtig genoeg met een mindere ervaring dan de collega's hierboven…

Eens op de tafel trekt ze je snel klaar. Zelf lag ze heel even onder de tafel, maar het grootste gedeelte stak ze haar hand gewoon langs boven door het gat, om hem zo af te trekken.
Nadien gaf ze een korte rugmassage met een soort massage toestel.

De prostaatmassage verliep zéér amateuristisch. Plots voelde ik haar nagel ipv vinger. Zéér onaangenaam.

De massagetafel heeft haar beste tijd wel gehad.
Aangezien de hoofdsteun was afgebroken lag ik heel de tijd met mijn hoofd steunend op een kussen, half af de tafel…
Als deze dan nog bij de minste beweging ligt te kraken en te piepen, wordt ontspannen moeilijk.

Hierdoor was ik allesbehalve relaxed en was een 2e hoogtepunt uitgesloten.
Na 45 min was ik terug buiten (betaald voor 1u).
 
Vandaag bij Gina geweest, mooie dame die goed Nederlands spreekt, prima massage. Afwerking 2x was mogelijk, discreet gelegen en op uitgebreide etage. Douche voor na mogelijk. Poppers aanwezig en deed echt haar best. Gaat me zeker terug zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan