Recensie Gina, Grobbendonk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
waarom, de dame in kwestie wenst in dingen die ze doet discretie, verder geef ik niet aan dat het slecht was zoals je neerpent. Dat is de conclusie die je er zelf van maakt. De afspraak verliep niet naar wens, dat is heel wat anders!

Die conclusie ligt namelijk voor de hand voor iedereen die dit leest.
Een "tegenvaller" wil zeggen dat je er niet tevreden over was en bij een massage wil dat maar één ding zeggen.

de dame in kwestie wenst in dingen die ze doet discretie

Waarom respecteer je dat dan niet? Door wat je nu schrijft en zonder enig woordje uitleg berokken je haar schade.
 
Die conclusie ligt namelijk voor de hand voor iedereen die dit leest.
Een "tegenvaller" wil zeggen dat je er niet tevreden over was en bij een massage wil dat maar één ding zeggen.



Waarom respecteer je dat dan niet? Door wat je nu schrijft en zonder enig woordje uitleg berokken je haar schade.
Weer eentje die zijn nieuwsgierig neusje overal wil in stoppen. Ik berokken niemand schade door te zeggen dat ik er niet meer kom. Ik zou pas schade berokkenen als ik wel zou zeggen waarom. Luister goed frisgewassen ; what's happened in Vegas stays in Vegas.
 
Nog eens langs geweest , knappe milf sexy gekleed , boven komen en kleren uit op tafel die al wat sleet heeft , rommelige bedoeling . Ok de badkamer , massereN is er niet echt , wat olie aan je pik en kruis. Wat vrijven onder tafel denk meer trekken dan pijpen . Na 45 min terug buiten met douche in .
Wel uur betaald pfff . Laatste maal gewest
 
Is er ook een advertentie van de mollige dame die jou intiem verder hielp?

Ik ben er ook geweest vrijdag. Het was de max, ik had op voorhand ook gevraagd voor intiem en dat kon. Was wel verrast dat ze voor het neuken een andere liet komen. Ze zei dat ze al genoeg geneukt had die dag.
Maar goed, ik ging in eerste plaats voor de melktafel. Was mega geil, je gaat inderdaad op die massagetafel liggen met je lul door dat gat, zij masseert je eerst wat tussen je benen met olie en pakt je pik al stevig aan, dat gaat ze onder tafel, ik heb geprobeerd door het gat aan het hoofeinde te kijken, wat moeilijk was, maar ze weet verdorie goed om je lul te bespelen terwijl ze ook pijpt ZC, Ik heb haar zo een lawine gegeven over haar tieten van een mega spuitend lul. Was een grote hoeveelheid ook. Magische handjes en mondje. Toen dat achter de rug was kwam er die andere bij, en daar heb ik wat mee mogen neuken op het bed er naast. Dat was wel een erg mollige jonge vrouw dus het neuken was een stuk minder. Uiteindelijk komt ze er dan bij liggen, terwijl ik haar tieten bewerk en met 1 hand in de kut van de andere zit is ze terug beginnen pijpen en heb ik een tweede forse lading in haar mond geschoten. Ik was nadien echt voldaan. Vooral het gedeelte op de massagetafel is wel speciaal.
 
Onlangs bij Gina geweest voor een edging sessie, waarnaar ik al lang op zoek was.
ze ontving mij in mooie lingerie en een opwindend kanten masker, helemaal mijn ding. Toen ze mij voor ging op de trap begon de boel al te steigeren. Eenmaal boven kwamen we in een sfeervol verlichte ruimte en begon ze mij te zoenen terwijl ze met haar hand meteen naar mijn lul ging. Ze vroeg mij mezelf uit te kleden. Na de financiële afwikkeling gingen we al zoenend en strelend richting de milking table.
Ze vertelde over haar speciale technieken en het klopt dat het heel bijzonder was. Nu moet ik zeggen dat ik al jaren aan edging doe, maar nog nooit echt met een partner. Er volgde een heerlijke handjob die ze vanonder de tafel deed en hoewel ik na een minuut of vijf al aangaf dat ik het orgasme al voelde naderen, bleef ze doorgaan. Ik denk dat ik een keer of 8 op het randje van een orgasme gezeten heb. Uiteindelijk kwam ik na 40 minuten enorm hard klaar. Gina gaf mij meerdere complimenten dat ik het zo lang kon volhouden.
Daarna heeft ze me nog wat gemasseerd tot het uur voorbij was.
Ik ga Gina zeker vaker zien.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondanks de wisselende reacties kon ik mijn nieuwsgierigheid in Gina niet bedwingen. Ik wist dat ik in de buurt zou zijn, dus twee uur op voorhand vlotte afspraak met haar gemaakt.

Aan de deur spontaan door haar ontvangen en naar boven begeleid. Haar zolder is fraai ingericht, van de helft van wat ik er zag had ik geen idee waarvoor het diende. Aan de massagetafel stond een klein gaskacheltje om de sfeer op de goede temperatuur te brengen.

Eerlijk gezegd had ik omwille van haar advertentie (zuid-europees) eerder een latina dame verwacht, maar Gina lijkt me eerder Oost-Europees te zijn. Aan haar gezicht is in het verleden al wel gewerkt volgens mij (botox en toestanden), maar haar lijf is voor haar leeftijd enorm knap en strak. Wel hield ze zo'n pakje als in haar advertentie aan.

Van haar aanblik ging mijn kleine soldaat al redelijk in geef-acht staan, waardoor ze me gebood om ineens op mijn buik plaats te nemen op de massagetafel met soldaat doorheen het gat. Wat volgde was een massage waarvan ik alvast onder de indruk was. Soms leek ze drie of vier handen te hebben, ik zocht zelfs onder de tafel naar een tweede persoon, maar die was er niet. Op den duur had ik geen flauw idee waar ze overal haar handen, mond of andere attributen aan het gebruiken was, maar sensationeel was het wel.

Na een eerste keer gigantisch hard te zijn klaargekomen op de tafel, begon ze opnieuw. Ze vroeg me om rechtop te gaan zitten en knielde zich voor mij neer, waarbij ze met haar mond en handen mijn jongeheer en aanhorigheden begon te bespelen. Plots haalde ze haar borsten boven en vroeg ze me beleefd om deze helemaal onder te spuiten, wat ik dus ook deed met al wat ik nog overhad.

Nadien nog een verkwikkende douche in de nette maar overvolle badkamer (nog nooit zoveel producten bij elkaar gezien), en afscheid. Ik wilde wel meer met haar doen, maar wist niet dat dit eventueel tot de mogelijkheden behoorde. Binnenkort zal ik haar opnieuw contacteren om een nieuwe speelsessie te plannen, wie weet wel met andere spelletjes dan.
Ondanks de wisselende reacties kon ik mijn nieuwsgierigheid in Gina niet bedwingen. Ik wist dat ik in de buurt zou zijn, dus twee uur op voorhand vlotte afspraak met haar gemaakt.

Aan de deur spontaan door haar ontvangen en naar boven begeleid. Haar zolder is fraai ingericht, van de helft van wat ik er zag had ik geen idee waarvoor het diende. Aan de massagetafel stond een klein gaskacheltje om de sfeer op de goede temperatuur te brengen.

Eerlijk gezegd had ik omwille van haar advertentie (zuid-europees) eerder een latina dame verwacht, maar Gina lijkt me eerder Oost-Europees te zijn. Aan haar gezicht is in het verleden al wel gewerkt volgens mij (botox en toestanden), maar haar lijf is voor haar leeftijd enorm knap en strak. Wel hield ze zo'n pakje als in haar advertentie aan.

Van haar aanblik ging mijn kleine soldaat al redelijk in geef-acht staan, waardoor ze me gebood om ineens op mijn buik plaats te nemen op de massagetafel met soldaat doorheen het gat. Wat volgde was een massage waarvan ik alvast onder de indruk was. Soms leek ze drie of vier handen te hebben, ik zocht zelfs onder de tafel naar een tweede persoon, maar die was er niet. Op den duur had ik geen flauw idee waar ze overal haar handen, mond of andere attributen aan het gebruiken was, maar sensationeel was het wel.

Na een eerste keer gigantisch hard te zijn klaargekomen op de tafel, begon ze opnieuw. Ze vroeg me om rechtop te gaan zitten en knielde zich voor mij neer, waarbij ze met haar mond en handen mijn jongeheer en aanhorigheden begon te bespelen. Plots haalde ze haar borsten boven en vroeg ze me beleefd om deze helemaal onder te spuiten, wat ik dus ook deed met al wat ik nog overhad.

Nadien nog een verkwikkende douche in de nette maar overvolle badkamer (nog nooit zoveel producten bij elkaar gezien), en afscheid. Ik wilde wel meer met haar doen, maar wist niet dat dit eventueel tot de mogelijkheden behoorde. Binnenkort zal ik haar opnieuw contacteren om een nieuwe speelsessie te plannen, wie weet wel met andere spelletjes dan.

Twee updates nadat ik even wat ben beginnen rondsnuisteren:
1) ze blijkt wel degelijk van Zuid-Amerikaanse afkomst te zijn
2) ze is 58 jaar. maar dat zou je haar (zeker haar lichaam!) dus absoluut niet aangeven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan