Recensie Gio, Emma’s Angels, Kontich 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beffer2025

Wandelaar
99
30/06/25
122
28
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels.html
Totale kosten (in euro)
190
Twijfelde tussen Nicole of Vanessa bij Felina, Luciana in Mabuhay, Noelia in Temse of lukraak naar Kontich met lichte voorkeur voor Patricia.

Afgezakt naar Kontich. De aanwezige dames hebben niet de beste recensies. Gemiddeld 3,5 🌟 en. Hoopte wel op een goede massage. Vroeg aan gastvrouw Jenny welke dame het best bij mij ging passen, Gio dus.

Deze 35-jarige Colombiaanse, woonachtig te Barcelona is een stuk kleiner dan wat te foto's doen vermoeden. Lieve glimlach, spontaan, slank gebouwd, geen moederbuikje, lang echt zwart haar en een Aziatisch gezicht en ogen. Haar grootouders langs moederskant zijn afkomstig uit Japan. Fijn klein poesje en kontje. Beperkte tatoeages. Op een paar jaar na representatieve foto's. Gio spreekt Spaans, Japans, Frans en meer dan behoorlijk goed Engels. Een talenknobbel.

Sinds maandag voor het eerst aanwezig en pas 2 jaar aan het werk (volgens haar). Haar naam komt recent wel in berichten voor op dit forum. Blijkbaar wel al gewerkt in Zwitserland 🇨🇭.

Ze wou absoluut mijn naam weten…euh…Papito. Vond ze grappig 🤣.

Samen een 🧺 je en elkaars intieme delen 🧼. Al meteen wat kreuntjes en een brede glimlach toen ik zei dat ik haar poesje vandaag ging opeten. Mijn blauwe ogen raakte een gevoelige snaar bij Gio. "Guapo" zei ze. Euh…oké gracias.

Sensueel is het kernwoord van deze date. Met lieve papito hier en papito daar. Passioneel een optie na meerdere dates?

Ze maakte niet meteen aanstalten richting een pijnbeurt dus brak ik het 🧊 met een befbeurt. Mam, man, man lang had ze niet nodig 💦 ✅. Lekker fris met een beetje zacht schaamhaar. Geen schuurpapier waar je tong van open ligt zoals bij veel dames.
Haar linker tepel is veel gevoeliger dan de rechtse.

Dan een pijpbeurt, ook de teelballen en deepthroat (90%), af en toe spuwen op de eikel, Redelijk goed. "Vinger in kontje?" vroeg Gio. Nee, dank je, ben geen maricon. Gio kreeg de slappe lach.

Sensueel mijn lichaam strelen en 💋 van kop tot teen. Ze ging ook in mijn oren met haar tong 😜.

Met de onbeschermde eikel wat wrijven op haar clitoris als opwarming. In missio gestart, geen glijmiddel nodig, over naar doggy en eindigen in flat doggy met gesloten benen. Op het laatste moment floepte hij eruit maar het voelde goed om zo door te gaan ☑️. Vond ze jammer.

Gaf haar meteen daarna een befbeurt met extra vingeren. Zoenen een pak passioneler. Meisje kwam weer klaar ✅. Que rico papito!

Een massage voor mij met haar speciale olie van hoofd tot en met de tenen. Zacht en sensueel. Heb het liever wat harder al geilde deze werkwijze mij enorm op.

Kreeg weer veel zin in haar lekker kutje dus gingen we zijdelings elkaar lang oraal verwennen.

Gio wou opnieuw ↪️ penetratie en kwam in cowgirl op mij zitten. Geen glijmiddel. Lichaam opgespannen alsof ze schrik had mijn 🍆 helemaal naar binnen te nemen. Dat bleek het niet te zijn. Pakte haar kontje goed vast en ging diep. Zij bepaalde het tempo. Tegelijk een borst en haar clit stimuleren. Dan riep ze meermaals: "Papito, no pares, no paras por favor!". Bingo ✅. Niettegenstaande Gio zich clitariana noemt kan ze duidelijk genieten van penetratie.

Vroeg haar mij verder klaar te pijpen. Condoom er af en zonder afkuisen zoog en trok ze mij leeg 🥛 ☑️. Al van Naomi geleden dat ik een echt orgasme kreeg!

Waren 6 minuten over tijd en gingen nog voor een gezamenlijk wasjes. Enkel intiem want wil deze nacht van haar geur genieten.

Bij het afscheid vroeg ik aan Gio of het de volgende keer nog beter ging zijn? Ja zeker, zei ze, als ik je beter ken. Ze wees met haar vinger ook naar haar kont. Dat was niet de vraag, geen fantasie, maar als een dame het wil…doen we het 🤭.

Herhalingsgevaar? Yep, and soon. Op naar 4 of 5 sterren 🌟? Voorlopig geven we 3,8.

Was haar 2de klant van de dag en de vorige klant had op zijn eerste date bloemen 🌹 bij. Vertelde ze wel 3 keer…hint, hint papito.

💋 Gracias por la cita, chica caliente y cachonda. 😘

Ps: Gio vertelde dat ze maandag en dinsdag ook al lekker was klaargekomen bij een klant. Extra legaal voordeel in natura.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Tweede bezoek aan deze dame. De kamer was beter verlicht, schat ze eerder 40-jaar dan de 35 die ze opgaf. Pas 2 jaar aan het werk? Onrealistisch.

Moest even wachten want ze was nog bezig. Lange babbel met de bazin in het salon. Dominicaanse met een verhaal. Altijd supervriendelijk. Af en toe naar het waskot als er een andere klant kwam. Hoorde Myriam een klant ontvangen met bijna perfect Nederlandstalige kortzinnen.

Had 2 uur in gedachten maar er was maar ruimte voor 1,5. Niet samen 🧼, had ze net gedaan, ze spoelde wel haar mond.

Op de kamer sensueel knuffelen en langzaam uitkleden.
Ze duwde mij tegen de muur en begon dalend mijn lichaam te zoenen. Gehurkt een pijpbeurt en verwennen van de testikels. Daarna kwam ze schuren. Ze is zot van een eikel tegen haar clitoris.

Naar de bedrand waar ze in doggy plaats nam en we verder gingen met schuren. Ze kletste af en toe op haar eigen billen. Toen ze te nat werd gaf ik ze in deze positie een befbeurt. Bingo, een luidruchtig orgasme ✅.

Verder op bed met een pijpbeurt. Is niet haar beste eigenschap, en ook teveel onderbrekingen. Denk dan ze liever geen pzc doet. We kwamen weer tot schuren en je zag haar gezicht geil worden, aan mijn vingers zuigen en diep tongen. Een klaarkom moment ✅.

Ze wou meteen penetratie en gaf meermaals aan wanneer ik zeker niet mocht stoppen. Rubbertje goed volgespoten ☑️.

Ik zei een cadeautje bij te hebben en toonde mijn 2 lege handen. Gaf haar een massage waar ze duidelijk van genoot. Bij bepaalde technieken zei ze "die ga ik van jou stelen".
Zo gezegd zo gedaan en een massage voor mij.

Toen ze te lang bleef dralen aan mijn voeten 👣 vroeg ik met nog een kwartier op de klok een pijbeurt als 2de ronde. Daar had ze blijkbaar weinig zin in met het uitvlucht dat het niet meer ging lukken. Ja moe! 😥. Op mijn aandringen toch begonnen. Telkens als ik goed stijf was, 3 keer, stopte ze en begon opnieuw te zeuren. De laatste vijf minuten hield ik het voor bekeken. En de discussie kon mij geen hol meer schelen.
Op de gang wou ze nog een tongzoen als afscheid maar weigerde beleefd.

Had een heel verhaal in gedachte over haar sensualiteit, deels klopt deze theorie ook, maar evenzeer is het bij haar een vorm van tijd stelen.

Was wederom op zoek naar een dame die ik 2 of 3 keer per week kan bezoeken. Deze gaat het niet worden.
Type Ruby in dit huis of Valentina in Mabuhay, die keer op keer je compleet voldaan naar huis sturen. Dat zou de norm moeten zijn en niet de uitzondering. Zonde en vooral balen want heb een hekel aan telkens een andere dame.

Misschien een ander type forum oprichten, eentje waar mannen kunnen oplijsten wat hun wensen zijn, sexueel, emotioneel en intulectueel, en waar een Dvp kan op intekenen als ze denkt te kunnen en willen voldoen. 😜
Zou wat anders zijn dan uw keuze moeten baseren op foute of subjectieve informatie, verkeerde leeftijden en gedateerde foto's. Al dat trial and errror is inefficiënt.

Thuis gekomen en zelfmastrubatie. Yep, dan toch een lekker orgasme vandaag. Voor herhaling vatbaar? Jazeker.

Laatst bewerkt:
Tweede bezoek aan deze dame. De kamer was beter verlicht, schat ze eerder 40-jaar dan de 35 die ze opgaf. Strak lichaam en poesje wegens kinderloos.

Moest even wachten want ze was nog bezig. Lange babbel met de bazin in het salon. Dominicaanse met een verhaal. Altijd supervriendelijk. Af en toe naar het waskot als er een andere klant kwam. Hoorde Myriam een klant ontvangen met bijna perfect Nederlandstalige kortzinnen.

Had 2 uur in gedachten maar er was maar ruimte voor 1,5. Niet samen 🧼, had ze net gedaan, ze spoelde wel haar mond.

Op de kamer sensueel knuffelen en langzaam uitkleden.
Ze duwde mij tegen de muur en begon dalend mijn lichaam te zoenen. Gehurkt een pijpbeurt en verwennen van de testikels. Daarna kwam ze schuren. Ze is zot van een eikel tegen haar clitoris. Floepte er ongewild in waarna ik vroeg om hem proper te zuigen.

Naar de bedrand waar ze in doggy plaats nam en we verder gingen met schuren. Ze kletste af en toe op haar eigen billen. Toen ze te nat werd gaf ik ze in deze positie een befbeurt. Bingo, een luidruchtig orgasme ✅.

Verder op bed met een pijpbeurt. Is niet haar beste eigenschap, en ook teveel onderbrekingen. Denk dan ze liever geen pzc doet. We kwamen weer tot schuren en je zag haar gezicht geil worden, aan mijn vingers zuigen en diep tongen. Een klaarkom moment ✅.

Ze wou meteen penetratie en gaf meermaals aan wanneer ik zeker niet mocht stoppen. Rubbertje goed volgespoten ☑️.

Ik zei een cadeautje bij te hebben en toonde mijn 2 lege handen. Gaf haar een massage waar ze duidelijk van genoot. Bij bepaalde technieken zei ze "die ga ik van jou stelen".
Zo gezegd zo gedaan en een massage voor mij.

Toen ze te lang bleef dralen aan mijn voeten 👣 vroeg ik met nog een kwartier op de klok een pijbeurt als 2de ronde. Daar had ze blijkbaar weinig zin in met het uitvlucht dat het niet meer ging lukken. Ja moe! 😥. Op mijn aandringen toch begonnen. Telkens als ik goed stijf was, 3 keer, stopte ze en begon opnieuw te zeuren. De laatste vijf minuten hield ik het voor bekeken. En de discussie kon mij geen hol meer schelen.
Op de gang wou ze nog een tongzoen als afscheid maar weigerde beleefd.

Had een heel verhaal in gedachte over haar sensualiteit, deels klopt deze theorie ook, maar evenzeer is het bij haar een vorm van tijd stelen.

Was wederom op zoek naar een dame die ik 2 of 3 keer per week kan bezoeken. Deze gaat het niet worden.
Type Ruby in dit huis of Valentina in Mabuhay, die keer op keer je compleet voldaan naar huis sturen. Dat zou de norm moeten zijn en niet de uitzondering. Zonde en vooral balen want heb een hekel aan telkens een andere dame.

Misschien een ander type forum oprichten, eentje waar mannen kunnen oplijsten wat hun wensen zijn, sexueel, emotioneel en intulectueel, en waar een Dvp kan op intekenen als ze denkt te kunnen en willen voldoen. 😜
Zou wat anders zijn dan uw keuze moeten baseren op foute of subjectieve informatie, verkeerde leeftijden en gedateerde foto's. Al dat trial and errror is inefficiënt.

Thuis gekomen en zelfmastrubatie. Yep, dan toch een lekker orgasme vandaag. Voor herhaling vatbaar? Jazeker.
Gij zijt eigenlijk ook nooit rap content e.
Plus je hebt nogal een groot alter ego over jezelf.
Kijk eerst eens voor een oplossing voor jezelf vooraleer je de dames afbreekt. Je vergeet waarschijnlijk dat de vrouwen die dit doen het feitelijk als beroep doen. Waarschijnlijk nog nooit bij stilgestaan dat ware liefde en passie dan moeilijk zijn in dit vak?
Wees blij met wat je soms krijgt van service in plaats van altijd maar beter proberen te vinden.

In elk andere beroep wordt je elk jaar beoordeeld en na 3 slechte beoordelingen krijgen ze bij mij hun C4.
Ik begrijp ergens jouw standpunt met tevreden klanten en slechte beoordelingen enz. , maar begrijp ook dan ook dat dit beroep anders is.
Wij zijn vragende partij.
Er zijn dames met niks anders dan slechte beoordelingen die jaren actief blijven maar op den duur houd het wel op.
Uiteraard is ook jouw mening belangrijk en positief dat je tenminste de moeite doet een recensie te schrijven, sommigen lezen enkel maar of hebben enkel maar kritiek.

Mss redeneert een dame dat je seksueel voldaan bent, daar denkt iedere dvp anders over...

Ach, een autistische psychoanalyse? Van den Aldi dan. Heeft niets te maken met uw vernoemde componenten. Dat jij snel content bent is uw zaak. In elk andere beroep wordt je elk jaar beoordeeld en na 3 slechte beoordelingen krijgen ze bij mij hun C4. En hoe hoger de functie / loon hoe strenger. Punt aan de lijn. Het minste dat je mag verwachten bij een Dvp is dat je sexueel voldaan naar huis gaat? Of mis ik iets? Zeker als je zelf altijd aandacht hebt voor haar plezier. Misschien is jouw strategie beter, de 30 minuten suck and fuck en dan een hele avond Vtm kijken in de waan van de dag.
Extrapolatie van uw tijdsruimte bij een dvp naar de mijne, zou mij recht geven op 3 rondes he!

Ps: een alter ego over jezelf? Is dat een nieuwe spreuk? Begrijp er geen ballen van!
Dikkenek vent. Mag nog blij zijn met uw 'gewoon zielig ' werkvolk. Zonder ons zijt ge ook niks .beffer van kust mijn kloten.

Rap op uw teentjes getrapt e . Wie moet er in therapie? Ik of gij 🤣🤣
Maak maar dat je mila nog kunt beffen als je zo over uw toeren bent 🤣🤣🤣 of ze zal geen 3 rondes willen doen .
Maak maar dat uw reputatie niet naar de vaantjes is . Als je hier klacht voor indient ben je even schuldig want je verwijt mij ook als autist .

Laatst bewerkt:
Dit ontaard hier in een rubriek van welles nietes.... dreigende taal enzo.... persoonlijk iemand beoordelen zonder elkaar te kennen; heb ik zeker geen behoefte aan. Als ik beffer zijn recensies lees ( regelmatig over meisjes die ik ook heb bezocht ) moet ik toch ook vaststellen dat hij toch wel heel veeleisend is met een bepaald cenario in zijn hoofd en er het maximum wil uithalen. In enkele recensies ook gelezen dat hij de link van de recensie naar het meisje doorstuurt, klinkt inderdaad als de veeleisende salesmanager die zijn verkopers op de voet volgt en tot het uiterste pusht...hardsellersmentaliteit, die me 20 jaar geleden ertoe aan heeft gezet om mijn eigen zaak te starten. Weet ondertussen heel goed dat mijn salesteam perfect draait als ze hun vrijheid hebben, en naar waarde worden geschat als ze op een gezonde manier worden begeleid en worden beloond. Uiteraard zijn jaarcijfers en resultaten heel belangrijk en heb ik gedurende 20 jaar 2 mensen moeten bedanken voor bewezen diensten. Toen ik de zaak een paar jaar geleden heb verkocht veranderde de verkoop structuur al na enkele weken; tabellen, statistieken, opvolgingsgesprekken, resultaat: enkele toppers waren plots niet goed genoeg meer, hun verworven vrijheden werden gehalveerd, tracking in de firmawagens en gsm. Hoewel ik contractueel nog 2 jaar moest blijven heb ik ook vriendelijk bedankt en een leuk onderhandeld salaris opgegeven. Ik krijg soms ook heel veel gedaan als ik wandel, soms ook minder, maar ik laat de meisjes/dames steeds zichzelf blijven. Mijn verwachting ligt ook redelijk hoog, ik boek meestal een uurtje, heb nood aan 2 orgasmes, tongzoenen heb ik ook graag, beffen; heerlijk, blowjob zonder is toch nog altijd beter hoewel het met ook heerlijk is, soms heb ik het zelf nog niet door als er een condoom met de mond is aangedaan. Soms geef ik ook wel aan wat ik graag heb, ook stuur ik wel zachtjes bij maar ik heb nog nooit aangegeven dat ik recensies zal schrijven. Mijn recensie volgt meteen als ik buiten stap bij senor luc of mammie. Coit ieder zijn manier om zijn goesting te krijgen of zijn vooropgestelde doelen te bereiken. Aan de andere kant lees ik graag zijn recensies, en heb er al mijn voordeel uitgehaald.. ergens ben ik wel jaloers dat ik minder vrije tijd heb om zulke lange dates te plannen en dan ook nog de tijd om lange recensies te schrijven. Heb al overwogen om een secretaresse aan te nemen....want ik realiseer me nu dat ik 15 minuten aan het schrijven ben. Beoordeel iemand als je in zijn schoen hebt gelopen, doe ze even aan en loop er een kilometer mee weg. Dan heb je nieuwe schoenen.... (gestolen van Wim Helsen uit de slimste mens).
Fijn weekend vrolijke wandelaars....

Laatst bewerkt:
Dit ontaard hier in een rubriek van welles nietes.... dreigende taal enzo.... persoonlijk iemand beoordelen zonder elkaar te kennen; heb ik zeker geen behoefte aan. Als ik beffer zijn recensies lees ( regelmatig over meisjes die ik ook heb bezocht ) moet ik toch ook vaststellen dat hij toch wel heel veeleisend is met een bepaald cenario in zijn hoofd en er het maximum wil uithalen. In enkele recensies ook gelezen dat hij de link van de recensie naar het meisje doorstuurt, klinkt inderdaad als de veeleisende salesmanager die zijn verkopers op de voet volgt en tot het uiterste pusht...hardsellersmentaliteit, die me 20 jaar geleden ertoe aan heeft gezet om mijn eigen zaak te starten. Weet ondertussen heel goed dat mijn salesteam perfect draait als ze hun vrijheid hebben, en naar waarde worden geschat als ze op een gezonde manier worden begeleid en worden beloond. Uiteraard zijn jaarcijfers en resultaten heel belangrijk en heb ik gedurende 20 jaar 2 mensen moeten bedanken voor bewezen diensten. Toen ik de zaak een paar jaar geleden heb verkocht veranderde de verkoop structuur al na enkele weken; tabellen, statistieken, opvolgingsgesprekken, resultaat: enkele toppers waren plots niet goed genoeg meer, hun verworven vrijheden werden gehalveerd, tracking in de firmawagens en gsm. Hoewel ik contractueel nog 2 jaar moest blijven heb ik ook vriendelijk bedankt en een leuk onderhandeld salaris opgegeven. Ik krijg soms ook heel veel gedaan als ik wandel, soms ook minder, maar ik laat de meisjes/dames steeds zichzelf blijven. Mijn verwachting ligt ook redelijk hoog, ik boek meestal een uurtje, heb nood aan 2 orgasmes, tongzoenen heb ik ook graag, beffen; heerlijk, blowjob zonder is toch nog altijd beter hoewel het met ook heerlijk is, soms heb ik het zelf nog niet door als er een condoom met de mond is aangedaan. Soms geef ik ook wel aan wat ik graag heb, ook stuur ik wel zachtjes bij maar ik heb nog nooit aangegeven dat ik recensies zal schrijven. Mijn recensie volgt meteen als ik buiten stap bij senor luc of mammie. Coit ieder zijn manier om zijn goesting te krijgen of zijn vooropgestelde doelen te bereiken. Aan de andere kant lees ik graag zijn recensies, en heb er al mijn voordeel uitgehaald.. ergens ben ik wel jaloers dat ik minder vrije tijd heb om zulke lange dates te plannen en dan ook nog de tijd om lange recensies te schrijven. Heb al overwogen om een secretaresse aan te nemen....want ik realiseer me nu dat ik 15 minuten aan het schrijven ben. Beoordeel iemand als je in zijn schoen hebt gelopen, doe ze even aan en loop er een kilometer mee weg. Dan heb je nieuwe schoenen.... (gestolen van Wim Helsen uit de slimste mens).
Fijn weekend vrolijke wandelaars....

- de enige reden dat ik soms de link doorstuur naar een meisje is het feit dat ik denk dat zij het recht heeft om te weten wat hier staat. En de mogelijkheid om iets aan te passen waar ze fundamenteel een probleem mee heeft of waar er een misverstand ontstond. Dames zijn soms nieuwsgierig naar alle commentaren,
- ik zeg altijd meteen ter plaatste tegen de dame wat ik goed en slecht vond. Dus NIETS van wat hier staat weet de dame niet voor ik de kamer verlaat. Open debatcultuur noemen ze dat,
- het doel van dit forum! De goede dames onderscheiden van de middelmatige of slechte,
- krijg vaak de indruk dat wandelaars overdrijven in de positieve zin…uit gene dat het reflecteert op hun. Om maar te zwijgen hoe Dvp's en medewandelaar hier vaak marginaal reageren op negatieve recensies met de dooddoener "hij was onhygiënisch" etc. Was hem dan kind! Tijdens zijn betaalde tijd.
- ik heb geen afwijkende wensen, ben altijd beleefd en vriendelijk, proper geschoren en gewassen en altijd aandacht voor het genot van de dame. En latina's zijn blij dat ze even kunnen communiceren. Ook buiten haar kamertje. Heb al dames huilend aan de telefoon gehad nadat ze een slechte klant over de vloer kregen, of een ander moeilijk moment doormaken. Al mee op reis geweest naar Spanje en de drp.
-U geeft zelf aan dat een tweede ronde normaal is in 1 uur! En ik mag niet verlangen dat het gebeurt in 1,5 uur? Waarover zijn we bezig?
- mijn eerste zin bij een dame is steeds: geef aan wat je lekker vind en wat niet. Communiceren over sex geeft voor beide het beste resultaat,
- wat is er mis met de zoektocht naar dames die ik 4 of 5 sterren wil geven? Zijn het er twee keer minder dan stopt het voor mij,
- Dvp is een topfunctie. Met een maandloon van 15.000 euro of meer. Ik denk dat u snel content bent, dat is uw recht.
- een forum regel is dat een recensie niet in vraag mag worden gesteld door anderen en al zeker niet met direct persoonlijke aanvallen. Alleen zitten hier een hoop gefrustreerde psychopaten die niks beter te doen hebben dan medewandelaar te bekritiseren. Ga de dame bezoeken en schrijf een recensie met 5 sterren 🌟, dat is de oplossing.
- heb hier al kritiek gekregen als ik lyrische 5 sterren 🌟 recensies schrijf en andersom dus ook. Infantiel!

Laatst bewerkt:
- de enige reden dat ik soms de link doorstuur naar een meisje is het feit dat ik denk dat zei het recht heeft om te weten wat hier staat. En de mogelijkheid om iets aan te passen waar ze fundamenteel een probleem mee heeft of waar er een misverstand ontstond,
- het doel van dit forum! De goede dames onderscheiden van de middelmatige of slechte,
- krijg vaak de indruk dat wandelaars overdrijven in de positieve zin…uit gene dat het reflecteert op hun. Om maar te zwijgen hoe Dvp's en medewandelaar hier vaak marginaal reageren op negatieve recensies met de dooddoener "hij was onhygiënisch" etc. Was hem dan kind! Tijdens zijn betaalde tijd.
- ik heb geen afwijkende eisen, ben altijd beleefd en vriendelijk, proper geschoren en gewassen en altijd aandacht voor het genot van de dame. En latina's zijn altijd blij dat ze even kunnen communiceren.
-U geeft zelf aan dat een tweede rond normaal is in 1,5 uur! Waarover zijn we bezig?
- Dvp is een topfunctie. Met een maandloon van 15.000 euro of meer. Ik denk dat u snel content bent, dat is uw recht.
- een forum regel is dat een recensie niet in vraag mag worden gesteld door anderen en al zeker niet met direct persoonlijke aanvallen. Alleen zitten hier een hoop gefrustreerde psychopaten die niks beter te doen hebben dan medewandelaar te bekritiseren. Ga de dame bezoeken en schrijf een recensie met 5 sterren 🌟, dat is de oplossing.
- heb hier al kritiek gekregen als ik lyrische 5 sterren 🌟 recensies schrijf en andersom dus ook. Infantiel!
En jij valt ons niet persoonlijk aan e met te zeggen dat we psychopaten zijn en gefrustreerde autisten? Maar tja , jij bent natuurlijk koning e en mag alles zeggen wat je wil. Het mes snijd langs twee kanten. Als je een hoge boom wil zijn moet je ook veel wind kunnen vangen en dat kun jij niet. Je hebt totaal geen respect voor medewandelaars en bekritiseerd iedereen die reageert op uw post. Met hoeveel mensen lig je hier al niet in discussie? En ik ben er vrij zeker van dat je waarschijnlijk ook in het leven met vrij veel personen woorden hebt. Zoek het in de eerste plaats ook eens bij jezelf. Niemand is perfect. En leer leven met de gebreken van andere mensen.

Terug
Bovenaan Onderaan