Recensie Giovanna Kandra (Brazilië) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FanaticTransLover

Wandelaar
37
16/04/22
40
1
Link:

Review:
Mensen, mensen, dit was wat mij betreft mijn beste shemale ervaring ooit. Binnenkomen, daar lag ze al onder haar dekentje met die enorme paal zo hard als maar kon.
Ze nodigde me uit om bij haar onder de dekens te kruipen. Toen lekker lang gekust en gestreeld. Na een poosje vroeg ze om haar te pijpen... dat ging bijna niet, zo dik was die penis. Maar het lukte me toch ongeveer tot aan het dikste punt van haar apparaat. (was wel opletten geblazen om mijn tanden er niet in te zetten)

Daarna weer geknuffeld en gekust, tot ze me een beetje op mij zij draaide en me lekker langs achter lepeltje lepeltje begon te naaien. Dat ging al snel over in luid billengeklap waarbij ik die lul volledig naar binnen en buiten voelde schuiven. Het was een bijna spirituele ervaring, wat voelde dat goed zeg. Af en toe hield ze wat in, dan ging ik zelf maar wat aanduwen, gewoon omdat het te lekker was.

Na zo een paar keer snel en traag was het voorbij, maar ze bleef gewoon lekker met haar lul in mij liggen en toen viel ze in slaap. Haha, hoe goed was dat!
Ik heb dan nog een paar uur bij haar in bed gelegen, lekker knuffelend.

Enige probleem is dat ik dat zeker nog een keer ga doen, ,en momenteel zit ze in Charleroi, echt kut.

Ik ga niet liegen, ik ben een beetje verliefd geworden.
 
Wel, ze nodigde me uit om op mijn zij te gaan liggen lepeltje lepeltje. Achteraf nog eens nagevraagd of dat wel met condoom was. Het was bareback, mss dat het daarom dat tikkeltje lekkerder voelde. Ik heb wel een beetje geklaagd bij haar omdat ze dat niet eens vroeg, maar ze zegt dat ze geen ziektes heeft dus dan is het voor mij goed. Als ik alsnog iets ernstig opgelopen zou hebben heb ik het aan mezelf te danken want ik hoef maar even naar de huisarts te lopen...
 
De Giovanna saga gaat verder. Straks om 17u haal ik ze op aan haar werkplek in Luik en daarna gaan we naar een mooie hotelkamer. We willen weten of die chemie van de vorige keer toch iets meer is dan dat. Daarom gaan we onszelf eens uitdagen en een hele dag samenzijn.
Ik kijk er ontzettend hard naar uit want ik ben nog altijd wat verliefd op haar wezen en ze heeft al toegezegd om deze keer meer standjes te proberen en me meer uit te dagen… dat beloofd…
 
Na onze date ik de hotelkamer merken we toch wel dat er wat in de lucht hangt, daar gaan we zeker nog iets mee doen als we allebei in de mogelijkheid zijn. Na Oostende komt ze naar Genk, dat is goed want is dichtbij mijn thuis. En dan kriigt onze lieve Kendall ook eens wat concurrentie in Limburg. We zijn intussen ook gestart let PrEP, geen onnodige risico's nemen.
 
Ik ben vorige week bij Giovanna langsgeweest en het was echt fantastisch. Ik zou echt wel kunnen zeggen, mijn beste ervaring met een trans en ik heb toch al wat ervaringen. Ze is lief, vriendelijk en passioneel, de dame vanop de foto, geen verrassingen

Ze is goed actief, heeft me in verschillende standjes zalig geneukt. Voor de liefhebbers (waar ik mezelf toe reken :cool:) : ze heeft groot gereedschap, zoals je op de foto's en filmpjes kan zien. Je moet wel wat aankunnen.

Heren, als jullie haar bezoeken, behandel haar met respect, want ze verdient dat, zo'n parel kom je niet vaak tegen.
 
Dit is echt een toppertje
Ze was twee weken geleden in Brussel centrum, toen ik haar bezocht
Aan de deur even bellen, maar het openen met parlofoon lukte niet
Toen kwam ze maar zelf opendoen...in nachtjapon met hoge hakken. Prachtig figuurtje.
Een hartelijke welkom en samen naar de lift
In de lift viel de nachtjapon wat open en daaronder droeg ze een leder/latex pakje met jurk (zoals op haar video's)
Vanonder het jurkje kwam een lekkere dikke pik al even piepen (geil zo in de lift)
Op kamer uitgekleed en mogelijkheid om te douchen
Is echt de liefste shemale (samen met Sokate) die ik mocht ontmoeten
Samen op bed lekker tongen, heel intens en knuffelen
Ze pijpte me even en ik haar (wat een lekker stuk)
Daarna mocht ik op haar gaan zitten, stukje bij beetje schoof die dikke neuklat erin
In het begin wat pijnlijk, daarna zalig (ze is begrijpend en voorzichtig.
Ze legde me op mijn zijde en nam me zo vanachter, lekker...
Toen mocht ik haar proeven, ze trok zich klaar terwijl ze op haar rug lag en mijn hoofd tegen haar pik
Warme stralen vlogen in het rond
Daarna zette ze mij weer op haar pik en bereed ik haar terwijl ze mij klaartrok over haar buik
Samen in de douche plaste ze nog even op mij
Een zalige ervaring
Klap op de vuurpijl --> ze zei me je bent maar 40min gebleven, 100€ is ok hoor

Vorige week was ze in Oostende, deze week in Luik, dan nog even in Charleroi
In Februari gaat ze boobies halen in Brasil
Dus deze zijn nu nog niet aanwezig
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Plassex
  4. Plassex door klant
  5. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was benieuwd waar ze was en zo kwam ik in deze topic. Ik was denk ik ergens in december in Brussel en toen kwam ik bij haar. Ze was erg dominant en dat merkte ik. Op een gegeven moment vroeg ze of ze mijn kontje kon likken en dat was echt lekker. Nooit meegemaakt. Na wat andere dingen gedaan te hebben vroeg ik of ze weer aan mijn kontje kon likken en dat deed ze heerlijk. Ik kwam dan ook lekker klaar. Helaas werkt zij in Belgie en ik woon in Nederland. Dus heb haar nooit meer gezien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/giovanna-kandra-23cm.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Noamie is geen ochtendmens: onze late ochtendafspraak vond uiteindelijk vroeg in de middag plaats. Ik denk dat ze haar schema niet echt beheert, je moet bereid zijn om de kans te grijpen.

Bij aankomst hartelijk verwelkomd met gepassioneerde wederzijdse l Dfk, waarbij we ons geleidelijk uitkleedt. Naomie is erg ondernemend maar zacht; haar clit stond heel snel hard : wat een lang en breed klit !!de foto's en video's liegen niet, in het echt is het nog indrukwekkender.
Ze begon snel met een geweldige pijpbeurt, een van de beste in een hele lange tijd: gevarieerd met het likken van de ballen en de anus, dan terug naar deepthroat en dan weer naar hard anuslingus. Ik stond op de rand van een explosie.
Ze slaagde erin mij zachtjes missionair te nemen: ze nam de tijd om binnen tekomen waarin we elkaar teder kusten, en toen ze eenmaal dat ze binnen was, verhoogde en varieerde ze het tempo: oh my god, een genot; Ik stond op het punt van te komen allen maar door de prostaat stimulatie die ze gaf.
Ze maakte me af door mijn eikel en frenulum te masseren en kleine bewegingen met haar klit te geven. een explosie

Mooie glimlach, toffe meid , sociale tijd daarna interessant, het is een vijfsterren dame

Ik ga terug zodra ik kan

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20+
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/giovanna-kandra-23cm.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na al deze mooie woorden vandaag ook eens de proef op de som genomen. Ik ga hier niet het hele relaas vertellen, maar dit is werkelijk een topper. En wat een shotgun tussen haar benen die in no time paraat staat. Tijdens het pijpen nam ze mijn hoofd en duwde haar pik diep in mij keel tot ik moest kokhalzen. Daarna flink genomen door haar megajoekel en en heeft haar zaad in mijn mond gespoten. Zalige ervaring..... Ik betaalde voor een half uur maar was 50 min binnen. To be continued..................
 
Voor degenen die mij niet kennen en mijn verhaal niet kennen: toen ik in Europa aankwam, kwam ik via een bureau voor seksuele uitbuiting en de naam Giovanna was wat ze mij gaven... toen ik erin slaagde mezelf te bevrijden en hier zelfstandig te leven Ik begon mijn echte naam te willen gebruiken. NAOMI KANDRA. maar ik ben ook bekend onder mijn oude naam. Maar het heeft geen enkele invloed op mijn prestaties.
 
ik heb haar vandaag bezocht , een heel toffe persoonlijkheid , heel proper en geweldige sex . een echte topper 10/10 kom je zelden tegen maar deze is echt een kei in haar vak , voor een half uurtje betaald en alles gedaan zonder haast , alles zeer relaxt . ik ben fan van haar en ik ga zeker terug ,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
22cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/brasilian-top-21cm.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze voormiddag bij haar geweest.
Misschien wel mijn beste ervaring ooit.
Werd ontvangen in haar lederen pakje waar haar imposante apparaat onderuit hing.
Hevig tongezoenen bij ontvangst en dan werd de douche aangeboden. (Altijd een pluspunt) Daarna gfe voorspel dat overging in heerlijke seks waarbij ze zich volledig laat gaan. Haar grote vriend voel je wel even binnenkomen. Lang leve poppers.
Na de daad nogmaals de douche mogen gebruiken. Alles bij elkaar zeker 45min binnen geweest.
100% zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
20+
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had vorige week dinsdag een afspraak met deze lieve dame. Via whatsapp de afspraak gemaakt en kreeg snel antwoord. Toen ik nog eens telefoneerde kreeg ik geen contact. 15 min voor de date belde ze zelf terug en excuseerde haar dat ze zich had overslapen. Eens bij haar binnen in haar appartement, wat zeer proper is, excuseerde ze zich nog enkele malen dat ze te lang geslapen had en zich niet had kunnen opmaken. Eerst wat knuffelen en kussen op de sofa tot we beiden ons van onze kleren hadden ontdaan en ze me meenam naar de slaapkamer. We hebben een zalig uurtje (was zelfs iets langer) beleefd. Ze pijpt echt zalig en vergeet de ballen niet. Kontlikken, teasen en toen heeft ze mij anaal genomen wat ze zeer voorzichtig doet. Daarna heeft ze mij afgetrokken alsook en ik haar tot we beiden zalig klaar kwamen. Heb nog zelden zo een dame meegemaakt ook in het gewone daten niet. Herhaling zeker en vast
 
Terug
Bovenaan Onderaan