Girlsreview supporter worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Da's vandaag de dag toch nauwelijks nog mogelijk?
Het was een tijdje mogelijk met Paysafecard, heb ik toen gebruikt. Maar dat kan nu niet meer omdat Paysafecard niet wil samenwerken met "erotische diensten" als ik het goed heb.
Schijnt nu weer te kunnen door een betaalnummer te bellen. Dat ga ik proberen als mijn lidmaatschap verloopt.
 
Vandaag heb ik me ook maar eens aangemeld als supporter, gezien ik het wel zo belangrijk vind dat GR onafhankelijk is/blijft, zonder tussenkomst van commercie. Ik heb per PayPal betaald, wel zo makkelijk/snel en verder vertrouw ik erop dat de beheerders goed omgaan met AVG cq. privacy.

Het belangrijkste is gewoonweg dat dit forum onafhankelijk blijft, dus geen inmenging van commercie, want dat leidt enkel tot eisen/voorwaarden.
Dus, wie volgt om ook supporter te worden, zodat GR 'voor en door' onafhankelijk kan blijven voortbestaan? ;)
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook wel supporter worden, maar wordt niet zo graag afgezeikt door moderators als ik een fout bericht plaats in hun ogen.Haal het gewoon weg, en spaar het commentaar aub.
Dat zeg ik ook altijd tegen de Politie als ik een bon krijg.
"Schrijf maar gewoon, maar bespaar me je praatjes"
Als ze dat kunnen en willen en doen, word ik ook supporter.
 
ik wil ook wel supporter worden, maar wordt niet zo graag afgezeikt door moderators als ik een fout bericht plaats in hun ogen.Haal het gewoon weg, en spaar het commentaar aub.
Ti's ook nooit goe he :) Den ene wilt commentaar over hoe en waarom als een post verwijderd wordt en den anderen niet :/
 
Vraagje aan de @admin. Zijn de crypto-adressen genoemd in post #40 nog bruikbaar voor betaling van de supportersbijdrage?
Ja ik ben benieuwd hoe dan. Want ik zie de keuzemogelijkheid er niet tussen staan.
Met paypal vind ik niet fijn omdat er dan direct een abonnement aan vast zit. Als ik 1 jaar doneer wil ik na dat jaar beslissen of ik het weer doe. Niet een automatische afschrijving.

Dus die crypto optie zou mooi zijn maar hoe werkt dat? Want ik zie die mogelijkheid niet.
 
Ja ik ben benieuwd hoe dan. Want ik zie de keuzemogelijkheid er niet tussen staan.
Met paypal vind ik niet fijn omdat er dan direct een abonnement aan vast zit. Als ik 1 jaar doneer wil ik na dat jaar beslissen of ik het weer doe. Niet een automatische afschrijving.

Dus die crypto optie zou mooi zijn maar hoe werkt dat? Want ik zie die mogelijkheid niet.
Met paypal kan je makkelijk je abbo stopzetten in de instellingen.
 
Ja ik ben benieuwd hoe dan.
Dus die crypto optie zou mooi zijn maar hoe werkt dat? Want ik zie die mogelijkheid niet.

Gewoon een storting doen op het BTC of ETH adres in post #40 en mij een pb'tje sturen, dat is niet geautomatiseerd.

Als ik 1 jaar doneer wil ik na dat jaar beslissen of ik het weer doe. Niet een automatische afschrijving.
Tijdens het afrekenen van 1 jaar staat er bij paypal.com een vinkje of je het automatisch wilt verlengen, je kunt dit dus vóór het betalen nog uitzetten (of uiteraard altijd daarna).
 
Gewoon een storting doen op het BTC of ETH adres in post #40 en mij een pb'tje sturen, dat is niet geautomatiseerd.


Tijdens het afrekenen van 1 jaar staat er bij paypal.com een vinkje of je het automatisch wilt verlengen, je kunt dit dus vóór het betalen nog uitzetten (of uiteraard altijd daarna).
ok bedankt. Ik heb het al opgelost via paypal
 
Tijdens het afrekenen van 1 jaar staat er bij paypal.com een vinkje of je het automatisch wilt verlengen, je kunt dit dus vóór het betalen nog uitzetten (of uiteraard altijd daarna).
Net supporter geworden. Dank voor dit forum. Alleen dat vinkje met die optie niet gezien. Kan natuurlijk wel bij de Paypal instellingen het factureringscontract beëindigen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan