Girlsreview supporter worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

admin

Administrator
Forumleiding
1.476
29/06/21
6.559
Op verzoek van een aantal leden die het forum willen sponsoren hebben we het Girlsreview supporterschap ontwikkeld.

Door middel van een kleine bijdrage van €2 per maand help je zo mee om de server, software en ontwikkelkosten te betalen.

Uiteraard verloopt het betaalproces volledig anoniem, zonder verwijzingen naar het forum. De betaling loopt via PayPal of overschrijving en je kunt zelf kiezen om per maand óf per jaar te betalen.
Supporters van het forum zijn te herkennen aan de groene
1627682370599.png
badge.

Via het gebruikersmenu

1627682254227.png


Kun je naar Account upgrades gaan en daar kiezen om lid te worden van het Supporter programma.

Losse donaties mogen eventueel ook via paypal naar [email protected]
 
Ok het betaalproces verloopt anoniem? Als ik via paypal of welke manier ook ergens betaal dan komt mijn identiteit tevoorschijn.
Ik kan dat niet anoniem noemen. Een klein datalekje en iedereen weet dat je op een prostitutieforum zit. Met naam en toenaam. Bij hookers had je toen een datalek met de gegevens van gebruikers. Paniek wat ik onzin vond want iedereen zit toch met een anoniemmailadresje daar. Maar met paypal is toch wel een ander verhaal. Dat is niet anoniem. Ik ben It'er dus ik weet waar ik over praat.
 
Ik gebruik paypal voornamelijk voor ebay. Met al mijn gegevens zoals mijn huisadres en echte naam.
Hier blijf ik anoniem. En dat wil ik zo houden.
Paypal voor mij niet de beste manier om een donatie te doen.
 
Ok het betaalproces verloopt anoniem? Als ik via paypal of welke manier ook ergens betaal dan komt mijn identiteit tevoorschijn.
Ik kan dat niet anoniem noemen. Een klein datalekje en iedereen weet dat je op een prostitutieforum zit. Met naam en toenaam. Bij hookers had je toen een datalek met de gegevens van gebruikers. Paniek wat ik onzin vond want iedereen zit toch met een anoniemmailadresje daar. Maar met paypal is toch wel een ander verhaal. Dat is niet anoniem. Ik ben It'er dus ik weet waar ik over praat.

Misschien haal je wat zaken door elkaar, het gaat erom dat er op de transactie e-mails of het paypal/CC rekeningoverzicht geen verwijzingen naar deze site staan vermeld. Verder is er helemaal geen koppeling tussen iemand z'n paypal-gegevens en z'n forumprofiel.
 
Misschien dat er op deze manier meer leden supporter willen worden...want ik lees ergens van leden...dat ze er alles aan willen doen om deze site tot een succes te maken...maar support zie ik nog niet van hun kant...en van de veel posters helemaal niet...daar zou je het toch zeker van verwachten...
 
Misschien dat er op deze manier meer leden supporter willen worden...want ik lees ergens van leden...dat ze er alles aan willen doen om deze site tot een succes te maken...maar support zie ik nog niet van hun kant...en van de veel posters helemaal niet...daar zou je het toch zeker van verwachten...

Alles, zowel als supporter te worden, zit nog in een pril stadium. Het forum zelf is nog vrij nieuw, de club voor supporters is anderhalve week terug over gesproken, om dit op te zetten.
Ik vindt het een goed initiatief. Altijd mensen die even de kat uit de boom kijken, en nu vakantie periode en zijn mensen afwachtend, over de betalings mogelijkheden. Denk dat we de hoofmoderator, hierin de tijd moeten geven hoe we de betaling kunnen overmaken, en welke mogelijkheden, zoals cash per post, etc.
 
Alles, zowel als supporter te worden, zit nog in een pril stadium. Het forum zelf is nog vrij nieuw, de club voor supporters is anderhalve week terug over gesproken, om dit op te zetten.
Ik vindt het een goed initiatief. Altijd mensen die even de kat uit de boom kijken, en nu vakantie periode en zijn mensen afwachtend, over de betalings mogelijkheden. Denk dat we de hoofmoderator, hierin de tijd moeten geven hoe we de betaling kunnen overmaken, en welke mogelijkheden, zoals cash per post, etc.

Goede opmerkingen!

Sommige zaken zijn sneller op te lossen dan andere..
1629313801798.png


Een gewone overschrijving bleek best realiseerbaar ;-).
 
Zeg admin. Snap bovenstaande betaalschema niks van.

Is het cash over te maken ? Het moet wel anoniem namelijk.
Bedoel je met cash over te maken via de bank? De instructies via het schema zijn eigenlijk niet meer dan dit:

Stuur je betaling aan:

RekeninghouderSolomon K.
Rekeningnummer (IBAN)BE19967090631712
SWIFT/BIC codeniet nodig
Bedrag (min.)€24,00
OmschrijvingAccount-upgrade: (jouw forum naam)
Gebruik bovenstaande omschrijving zodat we de betaling kunnen koppelen aan jouw account.
 
Misschien haal je wat zaken door elkaar, het gaat erom dat er op de transactie e-mails of het paypal/CC rekeningoverzicht geen verwijzingen naar deze site staan vermeld. Verder is er helemaal geen koppeling tussen iemand z'n paypal-gegevens en z'n forumprofiel.
Akkoord, maar jullie zien toch van wie de betaling komt?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan