Girlsreview supporter worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien haal je wat zaken door elkaar, het gaat erom dat er op de transactie e-mails of het paypal/CC rekeningoverzicht geen verwijzingen naar deze site staan vermeld. Verder is er helemaal geen koppeling tussen iemand z'n paypal-gegevens en z'n forumprofiel.
Uiteraard zijn geen verwijzingen naar deze site nodig op het afschrift. Maar je begrijpt het niet helemaal.
Stel ik heet Stefano Keizers en ik gebruik paypal om een overschrijving te maken of zoals hierboven via een rekeningnummer. Dan moet je dus je accountname invullen want anders wordt je geen supporter. Dan weet jij toch dat Stefano Keizers Scapula is? Weg anonimiteit. Je accountnaam moet dan toch in de omschrijving? Anders weet je niet welk lid gedoneerd heeft. Maw jij weet wie bij een accountnaam hoort. Misschien dat er leden zijn die dat prima vinden maar ik blijf liever anoniem hier.
 
Contant geld in een enveloppe versturen naar een postbus. Dat zou wat mij betreft de beste manier van doneren zijn. Om de redenen die @Scapula noemt.
Sluit ik me bij aan

Denk de meeste die willen doneren, en geheel anoniem te blijven, dit voor de hand liggende oplossing is. Denk een goede keuze dat het team van girlsreview dit nader te bekijken.
 
Klopt. Nu zijn er wel meer "S Keizers" op de wereld. Is dat voor ons interessant? echt niet. Doen we verder iets met die informatie? Nee natuurlijk niet. Wordt dat opgeslagen op een van onze servers? Nee, enkel bij PayPal en de bank.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat jij weet wiens echte naam bij zijn forumnaam hoort. Je schrijft zelfs ons dus meerdere mensen die dat weten. Straks is er een conflict bij jullie onderling want dat kan altijd. Vertrekt er iemand die de gegevens van donateurs heeft om maar wat op te noemen. Dat zie je regelmatig op tv.
Ik ben niet tegen donaties maar dit is niet naar het rode kruis ofzo. Dit gaat om een prostitutiesite waar leden in geuren en kleuren hun ervaringen delen.
Ik zou dus ook niet doneren via paypal of overschrijving.
 
Het gaat erom dat jij weet wiens echte naam bij zijn forumnaam hoort.
Dat had ik al bevestigd ja, dat die info nergens wordt geregistreerd behalve in het paypal en bankaccount waar de betaling op is binnen gekomen. En daar heb alleen ik, de eindbaas, toegang tot.


Ik zou dus ook niet doneren via paypal of overschrijving.
Niemand is verplicht om te doneren, leden vroegen om de mogelijkheid zonder dat men thuis op hun rekeningafschrift een link kan leggen met het forum. Dat hebben we gerealiseerd.

Even goede vrienden als je geen supporter wilt worden, maar als IT'er kun je hier vast wel mee uit de voeten he?
Eth:
0xbabe98d2F6622C0E4610E9C2cF24A4620a40C000

Bitcoin:
1Q9sg5wGPFvrJ9U4LpkBMmmUonRZYNdNxS
 
Maar even wat gedoneerd, maar het was weer een heel gevecht met die stomme ING app.
Maar goed, je moet er wat voor over hebben :).
En laat inderdaad niemand zich verplicht voelen, de één kan meer dragen dan de ander en waar de één geen weg vindt om praktische redenen kan de ander misschien weer wat meer afdragen.
En schroom als forumleiding niet om zonodig een beroep te doen op meer, maar natuurlijk wel liefst wel met enig inzicht geven in de kosten.
 
zijn er toch nog mensen ,die bang zijn dat de Admin iets gaat doen met je identiteit..
of je bankgegevens?..
dat men een heel forum in elkaar geknutseld heeft en nu aanpast en bijhoud voor dat?
en dat ze niks geregeld hebben voor dataleaks of cyberaanvallen?..
lijkt me sterk..
zou ik ook maar geen dames gaan bezoeken op flatjes in sociale huur ofwel?..de kans dat je een honkbalknuppel in je nek krijgt is wel iets groter denk ik..
en dat je vervolgens even leeggeschud word..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De enige data waarvan je zeker kan zijn dat die nooit zal lekken is data die er helemaal niet is.
Bij hookers dachten ze pre-2019 waarschijnlijk ook dat ze het goed geregeld hadden voor dataleaks en cyberaanvallen.
 
zijn er toch nog mensen ,die bang zijn dat de Admin iets gaat doen met je identiteit..
of je bankgegevens?..
dat men een heel forum in elkaar geknutseld heeft en nu aanpast en bijhoud voor dat?
en dat ze niks geregeld hebben voor dataleaks of cyberaanvallen?..
lijkt me sterk..
zou ik ook maar geen transen gaan bezoeken op flatjes in sociale huur ofwel?..de kans dat je een honkbalknuppel in je nek krijgt is wel iets groter denk ik..
en dat je vervolgens even leeggeschud word..
De meesten willen hier toch anoniem blijven. En er zijn sugesties gedaan om op een andere manier te doneren.
Persoonlijk zeg ik adverteerders aantrekken. Niks mis mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb bij diversen banken rekeningen, maar kan niet ongemerkt iets overmaken, er is altijd iemand die over de schouder mee kijkt, het is niet anders.

Geef hier een postbusnummer of adres , evt in een pm en ik gooi hier een enveloppe op de post, die genoeg gefrankeerd is, met een jaar donatie.

Het is wat het is, geen onwil, maar alles wat betreft uitgaven wordt kritisch in de gaten gehouden, maar 25 euro bij pinnen bij de boodschappen of tanken kraait geen haan naar. Ik moet de hobby ook ergens van betalen. ;)
 
Het hele punt van @richard Snep is dat het leven niet zonder risico's is. Zelf worden mijn uitgaven niet in de gaten gehouden, dus ik heb de handen vrij. Dus ik snap dat dat niet voor iedereen weggelegd is, dat neemt niemand denk ik kwalijk. Wat mij dan wel verbaast is dat er heel krampachtig wordt gedaan over privacy door sommigen. Als je de leiding van het forum niet vertrouwt, dan vraag ik me een beetje af hoe je je dan wel comfortabel voelt om hier deel te nemen. Uiteindelijk moeten de kosten ergens van betaald worden en als we een onafhankelijk forum willen zijn zijn advertentie-inkomsten problematisch.
 
En anders na verloop van tijd..als er bijna geen supporters zijn bijgekomen..dan moet je de leden die niet supporter zijn alleen nog reviews laten lezen en plaatsen..maar dat ze verder niet kunnen deelnemen aan de topics...want ik vind als je veel gebruik maakt van de topics dan beleef je daar ook plezier aan neem ik aan.. en dat mag zich best vertalen in een bijdrage...want voor niks gaat de zon op..vind dat een beetje profiteren...wel de lusten niet de lasten....anders zitten we straks met een site vol reclame..of zelfs die niet levensvatbaar meer is door geldgebrek....wel vind ik dat er een mogelijkheid moet komen om ook anoniem te kunnen doneren...want er zijn beslist vele leden van goede wil de willen doneren..maar niet via bank of paypal..en dan heeft niemand ook meer een reden om niet te doneren...want die €24 kan een ieder missen hier op de site...dan maar een keer een date..zonder CIM...???
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen om 'voor een ander te betalen' in die zin (mits dat niet tot onredelijke bedragen leidt natuurlijk). Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand niet zou willen meebetalen uit gierigheid, want van een jaardonatie kun je nog niet eens afgetrokken worden door een oma. Dat er praktische bezwaren kunnen zijn en 'koudwatervrees' daar heb ik geen moeite mee.

Waar ik wel moeite mee heb is als er stemming wordt gemaakt dat de forumleiding de donaties zou kunnen misbruiken, dan vraag ik me af hoe je dan wel van een forum wilt profiteren dat, in je eigen optiek, misbruik zou kunnen maken van de giften van anderen. Dat is niet erg consistent.

Overigens ben ik ook niet mordicus tegen reclame, maar naast het bezwaar van een site propvol irritante banners (daar zou ik nog mee kunnen leven) heb ik vooral het bezwaar dat zaken uit de branche die hier zouden adverteren dit forum naar hun hand zetten.
 
En laat inderdaad niemand zich verplicht voelen, de één kan meer dragen dan de ander en waar de één geen weg vindt om praktische redenen kan de ander misschien weer wat meer afdragen.
En schroom als forumleiding niet om zonodig een beroep te doen op meer, maar natuurlijk wel liefst wel met enig inzicht geven in de kosten.
Hier sluit ik me bij aan, de manier waarop wikipedia het doet ben ik altijd fan van geweest. Wanneer de pot leeg dreigt te gaan even een banner op en wanneer er weer genoeg is aangevuld de banner weer weg.
 
Het hele punt van @richard Snep is dat het leven niet zonder risico's is. Zelf worden mijn uitgaven niet in de gaten gehouden, dus ik heb de handen vrij. Dus ik snap dat dat niet voor iedereen weggelegd is, dat neemt niemand denk ik kwalijk. Wat mij dan wel verbaast is dat er heel krampachtig wordt gedaan over privacy door sommigen. Als je de leiding van het forum niet vertrouwt, dan vraag ik me een beetje af hoe je je dan wel comfortabel voelt om hier deel te nemen. Uiteindelijk moeten de kosten ergens van betaald worden en als we een onafhankelijk forum willen zijn zijn advertentie-inkomsten problematisch.
zo wilde ik het verwoorden ja..
maar mijn vocabulaire als niet universitair geschoold ,schoot te kort..
al kan ik begrijpen dat wanneer men er bijvoorbeeld als directeur of manager van een groot of middelgroot bedrijf is ,die bij tijd en wijlen een dubbelleven leid..
netjes getrouwd ,goede baan,2 kindjes, voor de buitenwereld heel braaf..
er iets meer op spel staat ,mochten er privegegevens kwijtraken of iets dergelijks..
maar dan is sowieso jezelf in deze 'wereld' begeven een risico natuurlijk..
je hoeft maar 1x bingo te hebben..
 
Hier sluit ik me bij aan, de manier waarop wikipedia het doet ben ik altijd fan van geweest. Wanneer de pot leeg dreigt te gaan even een banner op en wanneer er weer genoeg is aangevuld de banner weer weg.
klopt ..
ook daar heb ik regelmatig mijn steentje bijgedragen..er zitten pagina's tussen waarvan ik het zonde zou vinden dat die verloren gaan..best wel wat inmiddels
 
Ik wil ook graag doneren, maar loop ook nog een beetje tegen het feit aan dat ik dan niet anoniem meer ben, voor zo er dit al mogelijk is anno 2021.
Destijds met hookers was in het begin ook alles koek en ei tot ik ruzie met ze kreeg, ik was toen blij dat ze mijn gegevens niet hadden ?

Ik ga nog even onderzoeken hoe ik dit ga doen.
 
Ik heb bij diversen banken rekeningen, maar kan niet ongemerkt iets overmaken, er is altijd iemand die over de schouder mee kijkt, het is niet anders.

Geef hier een postbusnummer of adres , evt in een pm en ik gooi hier een enveloppe op de post, die genoeg gefrankeerd is, met een jaar donatie.

Het is wat het is, geen onwil, maar alles wat betreft uitgaven wordt kritisch in de gaten gehouden, maar 25 euro bij pinnen bij de boodschappen of tanken kraait geen haan naar. Ik moet de hobby ook ergens van betalen. ;)
En Bassie tankt heel veel, want die caravan is extra gewicht! :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ik hoop dat Admin een postbus/postadres kan regelen..voor donatie per brief..geheel anoniem...cash en naam erin..
Heeft dat geen nadelen i.v.m. witwassen? Zeg niet dat jij dit doet maar meer ter bescherming van de eigenaar die op die manier dan een bepaalde contante geldstroom zijn kant op ziet komen die mogelijk interessant kan zijn voor de belastingdienst of de Belgische tegenhanger hiervan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan