Girlsreview supporter worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok het betaalproces verloopt anoniem? Als ik via paypal of welke manier ook ergens betaal dan komt mijn identiteit tevoorschijn.
Ik kan dat niet anoniem noemen. Een klein datalekje en iedereen weet dat je op een prostitutieforum zit. Met naam en toenaam. Bij hookers had je toen een datalek met de gegevens van gebruikers. Paniek wat ik onzin vond want iedereen zit toch met een anoniemmailadresje daar. Maar met paypal is toch wel een ander verhaal. Dat is niet anoniem. Ik ben It'er dus ik weet waar ik over praat.
oké ,honey bear deelt zijn adres , en wij stappen zondag massaal op de fiets om een envelopje in zijn brievenbus te gooien. idee ?
 
Goedemorgen,

Ik heb eergisteren een crypto-betaling gedaan voor de supportersbijdrage, en daarover een bericht aan @admin gestuurd, maar dit is nog steeds ongelezen. Zou iemand hiernaar kunnen kijken? Huidige supportersbijdrage vervalt morgen.

Alvast bedankt.
 
🤔 Als de moderators nou een collectebus neerzetten bij hun favoriete dames!😄
Een product van 25,- op marktplaats zetten wat toch niet verkocht wordt en dat wij het dan weten?


Nu we toch hier zijn. Voor dat allereerste bezoek, wat ik hier controleerde. Voor de waarschuwingen die hier vond. Voor de mooie dates die ik aan contacten via dit forum heb overgehouden. Voor het leesplezier! Voor dit forum draaiende te houden.
Daarom ook van mij maar eens een keertje een kleine bijdrage.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan