Girlsreview supporter worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft dat geen nadelen i.v.m. witwassen? Zeg niet dat jij dit doet maar meer ter bescherming van de eigenaar die op die manier dan een bepaalde contante geldstroom zijn kant op ziet komen die mogelijk interessant kan zijn voor de belastingdienst of de Belgische tegenhanger hiervan.
Hoe moet de belastingdienst zien dat de admin af en toe een envelop met een bankbiljet ontvangt?
De beheerders kunnen er gewoon boodschappen van gaan doen lijkt me... en het uitgespaarde huishoudgeld in het forum steken.
 
Hoe moet de belastingdienst zien dat de admin af en toe een envelop met een bankbiljet ontvangt?
De beheerders kunnen er gewoon boodschappen van gaan doen lijkt me... en het uitgespaarde huishoudgeld in het forum steken.
Als het straks om ledenaantallen gaat zoals bij Hookers (en die potentie zie ik zeker in dit forum) dan kunnen de aantallen enveloppen mogelijk best oplopen. Ik heb geen ervaring met het uitgeven van zwart geld dus daar kan ik verder weinig over zeggen.
 
Hoe moet de belastingdienst zien dat de admin af en toe een envelop met een bankbiljet ontvangt?
De beheerders kunnen er gewoon boodschappen van gaan doen lijkt me... en het uitgespaarde huishoudgeld in het forum steken.
geen probleem hoor..
ik moet de eerste winkelier of handelaar of weet ik wat nog tegenkomen die geen cash aanneemt..
zelfs een paar benzinestations hier in de regio waar je contant in de automaat kunt schuiven..
 
Ik zie het niet snel gebeuren, die postbus moet regelmatig door iemand geleegd worden wat als consequentie kan hebben dat de anonimiteit van de personen achter het forum in gevaar kan komen.
 
Ik heb geen digitale bankrekening, evenmin een bank app. Ik bankier nog uit het stenen tijdperk. Enigste is een bankpas.

Heb je wel een pincode? Of weiger je ook het toetsenbordje van die pin apparaten te gebruiken? :unsure: ;) :ROFLMAO:

tlf.jpg
 
Is hierover al iets te melden @admin ?

Paysafecard zou @admin nog naar gaan kijken toch? Wellicht al iets over bekend?

Yes,

Paysafecard is nu mogelijk!

Wat is Paysafecard?

Paysafecard is een prepaid online betaalmethode op basis van vouchers met een 16-cijferige pincode, onafhankelijk van bankrekening, creditcard of andere persoonlijke gegevens.

Waar koop ik een Paysafecard?

In de volgende winkels zijn o.a. kaarten van €25 te koop.


1635726941712.png


Online kun je ze ook kopen via -> https://epin.paysafecard.com/pinshop/

Volg vervolgens de procedure via je account upgrades.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan