Recensie Giulia, Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pizzaboy

Newbie
6
08/07/25
3
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-m-sexy-hot-girl-italian-gfe.html
Totale kosten (in euro)
50
Dit leuk meisje van italiaanse makelij ontmoet in de gekende villa te Harelbeke.

Contact ging makkelijk en vlot in het engels via WA.
Ditmaal gekozen voor een vluggertje wegens weinig tijd

Het is wel degelijk het meisje vd fotos, zeker foto 7 en 8. Klein, slank, kleine cup, mooi gezichtje

Op de kamer vroeg ze: met condoom? Tuurlijk😊

Ik mocht me neerleggen en ze pijpte me goed en diep,MC.
Ze zat wel in een positie dat je onmogelijk aan haar poes en borstjes kon komen, ze had ook haar BH en topje nog aan. Dan mocht ik op haar,on top.
Dan toch ff haar borstjes bloot gemaakt, kleine cup die wat afgezien heeft door zwangerschap maar ze konden me wel bekoren xp
Ik stond redelijk geil en na paar minuten flink doorstoten het rubbertje gevuld. Viel me wel op ,toen ik goed diep ging dat ze redelijk wat lawaai maakte, pijn?
Achteraf vroeg ze me of ik het graag hard doe? Ja dus😊
Zij dus niet,waarop ik antwoordde dat ze het me moest gezegd hebben. Was geen probleem zei ze. Genot vd klant staat dus voorop.
Ze spreekt vlot engels, ziet er goed uit(meisje vd fotos) en is vriendelijk

Mss dat ze bij een halfuurtje helemaal loskomt en meerdere standjes mogelijk zijn.
Ben met een goed gevoel vertrokken

Dit leuk meisje van italiaanse makelij ontmoet in de gekende villa te Harelbeke.

Contact ging makkelijk en vlot in het engels via WA.
Ditmaal gekozen voor een vluggertje wegens weinig tijd

Het is wel degelijk het meisje vd fotos, zeker foto 7 en 8. Klein, slank, kleine cup, mooi gezichtje

Op de kamer vroeg ze: met condoom? Tuurlijk😊

Ik mocht me neerleggen en ze pijpte me goed en diep,MC.
Ze zat wel in een positie dat je onmogelijk aan haar poes en borstjes kon komen, ze had ook haar BH en topje nog aan. Dan mocht ik op haar,on top.
Dan toch ff haar borstjes bloot gemaakt, kleine cup die wat afgezien heeft door zwangerschap maar ze konden me wel bekoren xp
Ik stond redelijk geil en na paar minuten flink doorstoten het rubbertje gevuld. Viel me wel op ,toen ik goed diep ging dat ze redelijk wat lawaai maakte, pijn?
Achteraf vroeg ze me of ik het graag hard doe? Ja dus😊
Zij dus niet,waarop ik antwoordde dat ze het me moest gezegd hebben. Was geen probleem zei ze. Genot vd klant staat dus voorop.
Ze spreekt vlot engels, ziet er goed uit(meisje vd fotos) en is vriendelijk

Mss dat ze bij een halfuurtje helemaal loskomt en meerdere standjes mogelijk zijn.
Ben met een goed gevoel vertrokken
Dus ze heeft kleine saggy tetjes ? Hmmmm kan me wel bekoren.....

Ja inderdaad, weinig stevigheid erin moest ze hare BH helemaal afdoen, maar het stoorde me zeker niet. Zal ongetwijfeld een geil zicht zijn moest je ze doggy kunnen nemen.😁😁😁Nog toffe babbel mee gehad ook...
Ik wil haar wel een bezoekje brengen maar dan moet ik zeker weten dat ze vol tongzoend, pijpt zonder condoom en ik die lekkere saggy tietjes goed mag doorkneden ;-) Rarara........

Is inderdaad een kleine beauty die er helemaal geen 34j uitziet.....
Meestal doen ze er een jaar of 10 af, hier zou je eerder het omgekeerde denken haha.
Fotos zijn waarheidsgetrouw, behalve de eerste zwaar gefotoshopte...
Ze ontving vroeger in een motel langs de E40 vertelde ze me, maar als het hier goed draait zou ze hier voor langere tijd blijven.... Bezoek ze dus volop mannen🤣😍😍😍

Terug
Bovenaan Onderaan