Glijmiddel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger werd in Antwerpen inderdaad veel glijmiddel gebruikt maar tegenwoordig en pak minder wat een goed ding is . En nu laat ik zelfs speeksel toe waar ik vroeger vies van was . Ik heb zelfs geweten dat er dames zijn die al glijmiddel aan doen bij de vorige klant en dan laten uitschijnen dat ze goed nat staan . Maar ik vind het wel nodig ge kunt u zelf goed pijn doen zonder en voor de dames een condoom zonder glijmiddel gaat die er zelfs niet in .
 
Niet elke vrouw wordt van zichzelf nat of nat genoeg, ook al vindt ze het nog zo lekker. Dan werkt het biologisch niet zo mee. Het speeksel tijdens het beffen helpt dan wel tijdelijk wat mee, dat wel.

Zie mij hier weer eens "mansplainen" 😅 Sorry dames!
Idd je hebt overschot van gelijk maar je hebt dames die wel nat genoeg worden van te beffen en als het dan toch te droog wordt achteraf heb ik ook geen probleem met een beetje glijmiddel hoor het moet altijd aangenaam zijn voor beide partijen
 
Ja, die Zwitsal lucht krijg je nooit meer uit je herinnering 😂😂 Knappe marketing overigens 😉
Ik koop nog steeds Palmolive iedere dag shampoo, omdat mijn moeder die vroeger altijd kocht nadat ik uit de Zwitsal periode was. Ik heb nauwelijks haar, maar die geur heeft iets geruststellends. Ik douche met ander spul, maar vaak was ik daarna nog even mijn handen ermee, zodat ik met die geur in slaap val. 😳🫣
 
Wat geur al niet met je doet.
Mijn ex-vrouw herinnert zich oude situaties aan de hand van geuren. Als ik nu nog eens met haar zit te kletsen en we hebben het over vroeger dan lepel ik de situatieschets of conversatie op en zij weet hoe het rook en welke kleding we toen aan hadden.
 
Wat geur al niet met je doet.
Mijn ex-vrouw herinnert zich oude situaties aan de hand van geuren. Als ik nu nog eens met haar zit te kletsen en we hebben het over vroeger dan lepel ik de situatieschets of conversatie op en zij weet hoe het rook en welke kleding we toen aan hadden.
Geur en herinnering zijn idd nauw verbonden!
Ook al is dat vaak in het onderbewustzijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan