Goede massage met HP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een goede stevige massage. Niet een beetje wrijven en b2b glijden en daarna snel afsjorren. Liefst regio Arnhem maar mag ook rest van NL of net over de grens in BE zog DL. Ben veel onderweg voor werk 😉
queen massage is heel goed. de enige waar ik naartoe ga. voel ook niet de behoefte om iemand anders te proberen. ze kan goed masseren, combineert het met stevige massage en zachte strelingen en het handmatige hp is de icing on de cake. je moet soms wel even geduld hebben voor een reactie want kan even duren voor ze reageert

 
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een goede stevige massage. Niet een beetje wrijven en b2b glijden en daarna snel afsjorren. Liefst regio Arnhem maar mag ook rest van NL of net over de grens in BE zog DL. Ben veel onderweg voor werk
😉

Leah is wel aan te raden, zij geeft goede massage en doet hp.
 

Leah is wel aan te raden, zij geeft goede massage en doet hp.
Dank, deze had ik ook gevonden maar is gelijk 150 per uur. Ben meer op zoek naar massage met uiteindelijk HP voor rond de 75 eu. Evt met uitloop naar 100 met BJ. Belangrijk is wel een echt goede massage
 
Zelf heb ik goede ervaring bij Ornjira in Den Haag bij Tim. Ik heb regelmatig last van mijn rug zij weet met haar massagetechnieken dit prima weg te masseren. Als zij hier mee klaar is kan je besluiten om een erotische nabehandeling te nemen.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan