goedkeuring bericht door moderator

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
282
13/09/21
186
20
'k Kom net iets onverwachts tegen. Op https://www.girlsreview.nl/threads/sixsens-algemeen.467/page-15 post ik een bericht en krijg te zien: "Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers."

Ik zit hier nochtans al een tijdje en heb dit nog niet gezien; dat m'n bericht op goedkeuring moet wachten.
Ik zit net over de 100 berichten op 't forum en tot heden geen enkel 'ambras' of klachten met/van andere leden en moderatoren.

Edit: dit bericht hier komt er wel onmiddellijk op. Dus mijn vermoeden lijkt te kloppen waarom dit niet zo is in https://www.girlsreview.nl/threads/sixsens-algemeen.467/
 
Wellicht was er wat commotie binnen die rubriek. (Ik had dat bij een zekere reclame makende S in de SS in het SKW ook). Dan houden ze het topic wat extra in de gaten qua reacties.
 
2BAFA6FD-77BC-4EDC-BA20-DEC344DE4635.jpeg


En zo wordt je dus je mond gesnoerd. Dit is moderatie 1e klas. En dan vragen mensen zich af waarom er zoveel stoppen. Daar mag ik nu dus nu niet meer schrijven.
 
Aanname van mij, maar ik denk dat de mods momenteel ook even het lastig hebben met diverse fora die dreigen te ontsporen, los van de newbies die onbeschoft reageren.

Ik ben 11 jaar mod geweest en weet uit ervaring hoe hectisch sommige dagen kunnen zijn. En ja…daar kan je over klagen, maar het is meestal ook op vrijwillige basis dat mods hun werk doen hè.
 
Aanname van mij, maar ik denk dat de mods momenteel ook even het lastig hebben met diverse fora die dreigen te ontsporen, los van de newbies die onbeschoft reageren.

Ik ben 11 jaar mod geweest en weet uit ervaring hoe hectisch sommige dagen kunnen zijn. En ja…daar kan je over klagen, maar het is meestal ook op vrijwillige basis dat mods hun werk doen hè.
Klopt niet je aanname...is gewoon het weren van een trol.
 
Ik weet uiteraard niet wat je getypt (geprobeerd te posten) hebt, maar heb zelf ook zo'n 3-4-5 keer dit berricht ontvangen toen ik iets kritisch zei over GR...

MAAR al die berrichten zijn daarna gewoon geplaatst, zonder censuur. Dus mijn persoonlijk mening op basis daarvan is dat het waarschijnlijk aan jou ligt...wellicht kan je iets genuanceerder posten...
 
Sommige topics staan onder permanent moderatietoezicht, dat wil zeggen dat elke post dient goedgekeurd te worden, onafhankelijk of je zelf al dan niet een sanctie hebt opgelopen, waaronder ook bovenvermelde topics.
Ach nee. Dit betreft enkel mij. Alle Posts daarvoor zijn ook al verwijderd. Gewoon een gevalletje wegtreiteren. Ook in de humor topic.
 
Ach ja, ik had het ook een paar weken terug. Een vraag in een verkeerd draadje geplaatst en kreeg een waarschuwing en daarna moest elk bericht 'goedgekeurd' worden. Beetje overactief, maar wat doe je er aan haha.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan