Goedkoopste date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een kamer bij een bekende hotelketen, lekker wezen eten in het restaurant en dan de hele nacht nog voor ons. Een klant van op mijn werk. Paar maal gedaan zelfs. Afgerond zo'n 200,= voor de hele nacht. Puur aan de kamer en het diner.

Ook wel eens bij haar thuis geweest. Toen was het alleen maar wat afhaal eten.
 
In duisburg vulkanstrasse 11-15 en 25 -30 en sexpalace, daar zitten de goedkope dames, is ongeveer 4 jaar geleden,
was niet van plan om naar binnen te gaan maar een mollige latina bleef aandringen , tot ik €20,- bood , service was matig.
en sara vulkanstrasse 13 1e verdieping ,
€30,- inclusief anaal.zeer goede service ,
ook ongeveer 4 jaar terug.
ongeloofelijk ze betalen daar €150,- per dag huur.
maar volgens mij waar de goedkope dames zitten is de huur wel iets lager
 
1x niets betaald terwijl ze eerst een kleine vergoeding wilde.
Haar argument: Vond het erg gezellig en was gewoon een erg goede vibe.

Die mazzel heb ik maar 1x gehad erna niet meer. Dit was iemand die het af en toe deed voor een klein extra'tje maar kennelijk hoefde ze dat toen niet.
 
Heb lange tijd in Brazilië gewoond en s'avonds om een uur of 9 na terugkomst van de sportschool me vaak laten pijpen door een dvp genaamd Tatje voor 10 reais (2euro) en de lekkerste goedkoopste was er een die werkte in een schoonheidssalon die gaf ik 100 reais (20euro) en die bleef dan ongeveer anderhalf uur bij me thuis en die was gek op mijn sterretje likken en ging bijna huilen als ik haar niet in haar kont neukte.
 
Voor de corona periode aan het oudekerksplein in Amsterdam. Voor €20 een vluggertje pijpen mc.

De kamertjes daar zijn zodanig afgetrapt waardoor ik mijn kleren niet eens wilde uittrekken. Broek laten zakken, halfharde pik eruit, condoom erom en laten klaarpijpen terwijl de DVP op de rand van het bed zat. Ik stond binnen 10 minuten weer ontladen op straat.
 
Vorig jaar 70 euro betaald voor een vluggertje bij een shemale, uiteindelijk zijn wij 2.5 uur met elkaar bezig geweest want "I really like your dick babe". Die had er bijzonder veel zin in die dag zullen we maar zeggen. Alle gaatjes die dag gevuld zowel bij mij als bij haar.
Hoop van harte dat ze nog eens naar Nederland komt, dan sta ik vooraan in de rij. 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan