goeie gfe shemale/trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

guus

Wandelaar
45
21/12/21
16
4
hoi ik ben nieuw op deze site, eigenlijk net gevonden kom bij hookers vandaan.
zal ook zeker mijn ervaringen delen want wat een fantastische site is dit.
maar ik ben eigenlijk opzoek naar de perfecte gfe evaring die ook mannen neukt.
nou ben ik al een paar keer bij de beroemde paula geweest wat een fantastische vrouw maar haar gereedschap is iets te klein voor me.
ben ook een paar bij karmen geweest ook geweldig maar die is op vakantie.
ik ben ook een paar keer bij seriane geweest als je echt een keer goed geneukt wel worden dan moet je bij haar zjin.
maar ze is wel redelijk afstandelijk.
dus iemand enige tips om mijn horizon te verbreden:rolleyes:;)

 
Paula is de gfe ervaring die mannen neukt, inderdaad niet groot geschapen en zeker geen 18 zoals in de advertentie maar hoogstens 16. Maakte voor mij nooit uit. De sex met haar was geweldig.
Paloma daarentegen heeft een hele grote maar hoe aardig en eerlijk zo is een gfe zal je met haar niet hebben.
Dominique daarentegen is een shemale die wel tongzoent en lekker ook en je ook neukt. De vraag is of je die wel kan hebben want die is enorm geschapen.
Ik had begrepen van een andere site dat Yulia wel tongzoent en ook met formaatje Paloma je neukt.
Heb zelf onlangs met Tamara gedated en een recensie over geschreven. Ik vind haar een aantrekkelijke shemale en ze neukt je en tongzoent ook lekker. Goed geschapen shemale ook, zeker 20 cm. Zit nu in Eindhoven. Dat zou mijn tip voor je zijn.
 
oke bedankt misschien dat ik dan toch yulia is een keer ga proberen.
ik wel eens afgesproken met de paula die in alkmaar ontvangt en die heeft ook 23 cm en dat ging wel.
maar die is ook erg afstandelijk
 
Ja sorry foutje van mij.
Die paula is echt een vrouw met iets extra.
Ik bedoelde deze hier ben ik ook geweest.
En dat is dus niet paula maar paulina sorry mijn fout

 
Als je GFE met trans én grote lul zoekt, dan weet ik die niet. Jij betaalt zomaar 150 euro aan een shemale? Mijn grote favoriet op de Wallen (voor 50 euro) is Betina. Die komt in maart pas terug, als het goed is. Betina heeft geen grote lul, maar is voor mij de enige geweest, die regelmatig lekker zoende met tong. Gaat nooit helemaal naakt.
 
Daar zeg je wel wat. Ik ga vaak op mijn gevoel af en dat werkt niet altijd..
Voor joeykeuvelaar: Paula is zeker vrouwelijk en voor heel veel in. Ook goed voor beginners. Op de wallen zijn ze blij dat ze er niet meer staat want ze verreweg de meeste klanten die ipv naar een ander te gaan gewoon bleven wachten als ze bezet was.
 
Moet je wat meer moeite stoppen in de kennismaking vooraf, scheelt een hoop ellende.
Hoe zie jij kennismaking vooraf. Dat is bijna onmogelijk, 9 van de 10 keer zitten dames daar niet op te wachten. Aan de eenkant begrijp ik dat, ze praten met veel klanten per dag. Dus hebben ze geen tijd of geen zin gesprek over diensten. Dus de enige echte en (betrouwbare) selectie die je kan toepassen is reviews van klanten en de prijzen die de dames hanteren. En nu gaan de prijzen sinds kort 50% tot 100% om hoog. Dit vind ik veel teveel, vooral in zo korte tijd. En ik heb over de instap tarieven, ik heb geen probleem als dames voor sommige diensten extra vragen.
Ik begrijp dat in deze tijden veel dingen duurder zijn geworden, dat voel ik ook, maar niet zo erg dat het verdubbeld zijn.
Mijn salaris is niet verdubbeld ik moet bijna met zelfde inkomen doen als paar jaar geleden. Dus als ik zie dat dames in zo korte hun tarieven verdubbelen, ga ik dat zeker niet toejuichen. Dat heeft niet met gierig of goedkoop zijn te maken. Ik vind prostitutie in nederland niet goedkoop. Er is veel vraag en aanbod, de dames die ik heb gesproken komen hier graag. Omdat legaal is en goed geregeld is vergeleken met andere landen zoals VS en Dubai. Ik heb bijvoorbeeld een dame gesproken die ook VAE heeft gewerkt. Ze vertelde dat ze daar veel geld kon vragen per uur, omdat over het algemeen die klanten daar veel geld te besteden hebben in vergelijking met NL. Maar ze kon niet veel klanten boeken, ze moest heel selectief zijn, want als sekswerker was voor haar daar niet veilig. Daarom vindt ze leuker om in NL te werken. Ze kan hier zoveel als ze wil ontvangen zonder constant onveilig te voelen.
 
Hoe zie jij kennismaking vooraf. Dat is bijna onmogelijk, 9 van de 10 keer zitten dames daar niet op te wachten. Aan de eenkant begrijp ik dat, ze praten met veel klanten per dag. Dus hebben ze geen tijd of geen zin gesprek over diensten. Dus de enige echte en (betrouwbare) selectie die je kan toepassen is reviews van klanten en de prijzen die de dames hanteren. En nu gaan de prijzen sinds kort 50% tot 100% om hoog. Dit vind ik veel teveel, vooral in zo korte tijd. En ik heb over de instap tarieven, ik heb geen probleem als dames voor sommige diensten extra vragen.
Ik begrijp dat in deze tijden veel dingen duurder zijn geworden, dat voel ik ook, maar niet zo erg dat het verdubbeld zijn.
Mijn salaris is niet verdubbeld ik moet bijna met zelfde inkomen doen als paar jaar geleden. Dus als ik zie dat dames in zo korte hun tarieven verdubbelen, ga ik dat zeker niet toejuichen. Dat heeft niet met gierig of goedkoop zijn te maken. Ik vind prostitutie in nederland niet goedkoop. Er is veel vraag en aanbod, de dames die ik heb gesproken komen hier graag. Omdat legaal is en goed geregeld is vergeleken met andere landen zoals VS en Dubai. Ik heb bijvoorbeeld een dame gesproken die ook VAE heeft gewerkt. Ze vertelde dat ze daar veel geld kon vragen per uur, omdat over het algemeen die klanten daar veel geld te besteden hebben in vergelijking met NL. Maar ze kon niet veel klanten boeken, ze moest heel selectief zijn, want als sekswerker was voor haar daar niet veilig. Daarom vindt ze leuker om in NL te werken. Ze kan hier zoveel als ze wil ontvangen zonder constant onveilig te voelen.
Iemand die niet 2 min de tijd neemt om even kort met je te bellen, geinteresseerd is in waarom je belt en wat je zoekt is naar mijn mening geen professional. Je hoeft niet uren heen en weer te appen, dat wordt zeker niet getolereerd. Kort maar krachtig. Wat nou als je er bent en je wilt dingen die zij niet doet, dan ben je voor niks gekomen.

Ik zie voornamelijk een prijsverhoging van 5 tientjes, heb ze nog niet gezien van in de 100en, een hele enkeling misschien?

Daarnaast is NL wel goedkoop in vergelijking met andere landen, met uitzondering tot de arme(re) landen.

Wat legaliteit en risico's betreft is NL "veiliger", maar de mannen gaan steeds meer goedkoper gedrag vertonen, meer onveilige dingen eisen en noem maar op. Dit zijn feiten die organisaties voor dvp's hebben geconcludeerd.

Daarom is het juist goed dat dames massaal omhoog gaan. Beter dan alsmaar moeten zakken en vieze bodemratten geforceerd moeten accepteren. Dat verziekt deze business. Het idee dat je je lichaam moet geven voor een, twee of vijf tientjes is mensonterend. Jij wilt toch ook niet omlaag met je salaris, maar voor altijd hetzelfde wil je ook niet. Nou is jouw baan gelukkig niet zo zwaar als dat van een dvp(hoop ik). Anders verdien je wel een flinke loonsverhoging.
 
Dit is niet helemaal waar zeker niet in het shemale gebeuren. Een shemale zoals Dominique was en is altijd de baas tijdens die date. Ze is er gek op om gedeepthroat te worden en dat valt niet mee met haar formaat van 20cm. Er was geen ontkomen aan, een gebruiker op hookers omschreef het als oraal verkracht worden. Zelfde verhaal met Paloma die zei altijd open je mond!! En Paula is van het fisten. Anuska uit Almere kan ik me nog wel herinneren en dat was een pure top. Die wilde echt niet geneukt worden want deed zij.
 
Daar zeg je wel wat. Ik ga vaak op mijn gevoel af en dat werkt niet altijd..
Voor joeykeuvelaar: Paula is zeker vrouwelijk en voor heel veel in. Ook goed voor beginners. Op de wallen zijn ze blij dat ze er niet meer staat want ze verreweg de meeste klanten die ipv naar een ander te gaan gewoon bleven wachten als ze bezet was.
Ben bij Paula geweest, en vind haar een stuk vriendelijker dan andere shemales. Ze zorgt ervoor dat je je op je gemakt voelt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan