Graag meningen van dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
...als je de trap niet meer opgeraakt naar haar kamer!
Een tijdje geleden zat ik bij Salon 261 te wachten in de wachtruimte, komt er een oude man de trap op strompelen, ik schat hem tussen de 75/80 jaar. Ging uiteindelijk met een latina naar de kamer die hem blijkbaar kende want ze riep hem bij z'n voornaam. Dus zolang je er zin in heb is die trap niet het grootste probleem 🤣
 
Precies dit allemaal.
Ik voeg er nog aan toe:
- Vieze lijfgeur / adem
- Mannen onder invloed van drugs
- Witte randen rondom de eikel en urine- en zweetgeur
- Mannen die afkomen met een hele afvinklijst aan standjes en eisen (maar er zelf niks van bakken en dan verwachten dat jij een topservice geeft)

Dat verliefd zijn tijdens een date zijn ook te mijden mannen want is vaak een probleemgeval in de toekomst.

Inderdaad ook het proberen overtuigen om zonder condoom seks te hebben of mannen die ze zelfs stiekem proberen afdoen (je zou voor minder als een bezetene beginnen controleren of de man in kwestie ze wel aanhoudt).
Of meer proberen doen dan online aangegeven. Als ik meer wil doen dan zal IK dat zelf wel aangeven, en niet de ander die zijn lul plots in mijn kont probeert te rammen vanuit het niks omdat hij 'gehoord heeft van' dat ze van anaal zou houden. 🙄

Net als Luna en vele andere dames heb ik ook mijn voorkeuren van type mannen die ik graag zie (langs)komen
Belle wat doe je dan bij mannen met een slechte adem? Want ik lees toch dat de meesten willen tongzoenen en bij een ruikende bek zou ik al kokhalzen😆
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan