Graag meningen van dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen van extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.
Eigenlijk dus gewoon de normen van fatsoen, alleen die leeftijdgrens dan, ik blijf toch een beetje in het midden zitten, niet te jong maar ook niet te oud
 
ik blijf toch een beetje in het midden zitten, niet te jong maar ook niet te oud
Zolang de dame niet jonger dan 21 jaar is en de klant niet jonger dan 18, is hij van harte welkom bij privehuizen en de meeste seksclubs. Sommige clubs hanteren wel de regel dat er geen klanten jonger dan 21 of zelfs 23 binnengelaten kunnen worden.
 
De punten die de dames aanhalen kan ik wel begrijpen. Net zoals wij willen dat de dame fris is, is het maar normaal dat wij ook fris zijn.
Het onderhandelen over de prijs snap ik niet. Je weet de prijs meestal voor je langs gaat. Bij de bakker vraag je toch ook niet of er iets van de prijs kan. Ofdat je 4 extra sneden brood bij kan voor de zelfde prijs.
 
Ideaal...hmm.. weet niet, wel heel erg arbeidsintensief. Hou zeker graag de touwtjes in handen, maar af en toe alle hoeken vd kamer zien is ook wel eens leuk 😋 En dat lukt vaak met iedereen die jonger is dan ik 😁, wat al snel het geval is 🤣
Ik ben niet de jongste maar ook niet de oudste maar kan nog altijd de dames alle hoeken van de kamer laten zien hoor en voor het jong geweld moet ik zeker niet onderdoen😉
 
Vergelijk maar eens:
1. Klant 1 met afspraak van 1,5 uur:
25 jaar oud die binnen 2 minuutjes klaarkomt. Daarna wil hij wat kletsen en knuffelen om bij te komen. Dat doet hij best snel en een 2e keer klaarkomen lukt vast wel maar wij hebben nog ongeveer 45 mins over dus wij blijven weer op het bed liggen. Ik bied dan een rug massage aan en na een half uurtje besluiten wij om samen te douchen. Ten slotte gaan wij ons aankleden en voilà is de tijd om.

2. Klant 2 ook met afspraak van 1,5 uur:
55 jaar oud die een een half-pilletje genomen heeft rond 30 mins voor de afspraak. Hij heeft geen speciale wensen en houdt wel van knuffelen, zoenen en het geleidelijk opbouwen maar voor de eerste 45 mins blijven wij alle standjes uit het Kama Sutra proberen in bijna alle hoeken en oppervlakten van de kamer. Het explosieve klaarkomen komt tevoorschijn en hij heeft natuurlijk wat tijd om terug maar zichzelf te komen maar dat is juist een kwestie van rustig adem- in, adem-uit, doe je ogen dicht voor een paar minuutjes. Een korte wisseling van woordjes hoort erbij en na 10 mins is zijn jongeheer weer wakker geworden. Nu wil hij een stevige penis massage en na enkele seconden pakt hij een condoom en hupsakee gaat hij weer aan de slag. Voor de volgende 15-20 mins houden wij elkaar in een paar standjes bezig en voor de 2e keer wil hij wel op mijn borsten klaarkomen. Daarna stappen wij rechtstreeks de douche in.

Vraag me af, welke klant is arbeidsintensiever? Ze zijn allebei leuk, hebben er veel zin in, met allebei heb ik zeker een klik. Met Klant 2 zou ik zeker meer hoeken, muren en meubels beter kunnen zien.
 
Vergelijk maar eens:
1. Klant 1 met afspraak van 1,5 uur:
25 jaar oud die binnen 2 minuutjes klaarkomt. Daarna wil hij wat kletsen en knuffelen om bij te komen. Dat doet hij best snel en een 2e keer klaarkomen lukt vast wel maar wij hebben nog ongeveer 45 mins over dus wij blijven weer op het bed liggen. Ik bied dan een rug massage aan en na een half uurtje besluiten wij om samen te douchen. Ten slotte gaan wij ons aankleden en voilà is de tijd om.

2. Klant 2 ook met afspraak van 1,5 uur:
55 jaar oud die een een half-pilletje genomen heeft rond 30 mins voor de afspraak. Hij heeft geen speciale wensen en houdt wel van knuffelen, zoenen en het geleidelijk opbouwen maar voor de eerste 45 mins blijven wij alle standjes uit het Kama Sutra proberen is bijna alle hoeken en oppervlakten van de kamer. Het explosieve klaarkomen komt tevoorschijn en hij heeft natuurlijk wat tijd om terug maar zichzelf te komen maar dat is juist een kwestie van rustig adem- in, adem-uit, doe je ogen dicht voor een paar minuutjes. Een korte wisseling van woordjes hoort erbij en na 10 mins is zijn jongeheer weer wakker geworden. Nu wil hij een stevige penis massage en na enkele seconden pakt hij een condoom en hupsakee gaat hij weer aan de slag. Voor de volgende 15-20 mins houden wij elkaar in een paar standjes bezig en voor de 2e keer wil hij wel op mijn borsten klaarkomen. Daarna stappen wij rechtstreeks de douche in.

Vraag me af, welke klant is arbeidsintensiever? Ze zijn allebei leuk, hebben er veel zin in, met allebei heb ik zeker een klik. Met Klant 2 zou ik zeker meer hoeken, muren en meubels beter kunnen zien.
Idd dan toch iets meer voor klant 2 zeker ? Meer kwaliteit dan kwantiteit
 
Vergelijk maar eens:
1. Klant 1 met afspraak van 1,5 uur:
25 jaar oud die binnen 2 minuutjes klaarkomt. Daarna wil hij wat kletsen en knuffelen om bij te komen. Dat doet hij best snel en een 2e keer klaarkomen lukt vast wel maar wij hebben nog ongeveer 45 mins over dus wij blijven weer op het bed liggen. Ik bied dan een rug massage aan en na een half uurtje besluiten wij om samen te douchen. Ten slotte gaan wij ons aankleden en voilà is de tijd om.

2. Klant 2 ook met afspraak van 1,5 uur:
55 jaar oud die een een half-pilletje genomen heeft rond 30 mins voor de afspraak. Hij heeft geen speciale wensen en houdt wel van knuffelen, zoenen en het geleidelijk opbouwen maar voor de eerste 45 mins blijven wij alle standjes uit het Kama Sutra proberen in bijna alle hoeken en oppervlakten van de kamer. Het explosieve klaarkomen komt tevoorschijn en hij heeft natuurlijk wat tijd om terug maar zichzelf te komen maar dat is juist een kwestie van rustig adem- in, adem-uit, doe je ogen dicht voor een paar minuutjes. Een korte wisseling van woordjes hoort erbij en na 10 mins is zijn jongeheer weer wakker geworden. Nu wil hij een stevige penis massage en na enkele seconden pakt hij een condoom en hupsakee gaat hij weer aan de slag. Voor de volgende 15-20 mins houden wij elkaar in een paar standjes bezig en voor de 2e keer wil hij wel op mijn borsten klaarkomen. Daarna stappen wij rechtstreeks de douche in.

Vraag me af, welke klant is arbeidsintensiever? Ze zijn allebei leuk, hebben er veel zin in, met allebei heb ik zeker een klik. Met Klant 2 zou ik zeker meer hoeken, muren en meubels beter kunnen zien.
Zo herkenbaar allebei 😅
 
Vergelijk maar eens:
1. Klant 1 met afspraak van 1,5 uur:
25 jaar oud die binnen 2 minuutjes klaarkomt. Daarna wil hij wat kletsen en knuffelen om bij te komen. Dat doet hij best snel en een 2e keer klaarkomen lukt vast wel maar wij hebben nog ongeveer 45 mins over dus wij blijven weer op het bed liggen. Ik bied dan een rug massage aan en na een half uurtje besluiten wij om samen te douchen. Ten slotte gaan wij ons aankleden en voilà is de tijd om.

2. Klant 2 ook met afspraak van 1,5 uur:
55 jaar oud die een een half-pilletje genomen heeft rond 30 mins voor de afspraak. Hij heeft geen speciale wensen en houdt wel van knuffelen, zoenen en het geleidelijk opbouwen maar voor de eerste 45 mins blijven wij alle standjes uit het Kama Sutra proberen is bijna alle hoeken en oppervlakten van de kamer. Het explosieve klaarkomen komt tevoorschijn en hij heeft natuurlijk wat tijd om terug maar zichzelf te komen maar dat is juist een kwestie van rustig adem- in, adem-uit, doe je ogen dicht voor een paar minuutjes. Een korte wisseling van woordjes hoort erbij en na 10 mins is zijn jongeheer weer wakker geworden. Nu wil hij een stevige penis massage en na enkele seconden pakt hij een condoom en hupsakee gaat hij weer aan de slag. Voor de volgende 15-20 mins houden wij elkaar in een paar standjes bezig en voor de 2e keer wil hij wel op mijn borsten klaarkomen. Daarna stappen wij rechtstreeks de douche in.

Vraag me af, welke klant is arbeidsintensiever? Ze zijn allebei leuk, hebben er veel zin in, met allebei heb ik zeker een klik. Met Klant 2 zou ik zeker meer hoeken, muren en meubels beter kunnen zien.
Hier ziet men duidelijk het verschil tussen kwantiteit en kwaliteit 🤭
 
Een klant gaat hoogstwaarschijnlijk naar een dvp omdat hij zo geil staat als boter en mogelijk is dit ook de enige wip die hij die dag of misschien die week of maand zal maken.
Ik kan me dus wel voorstellen dat een dvp mogelijk een date niet op dezelfde manier beleeft dan een klant dit doet
Ik ga naar mijn dvp omdat ik bij hen het GFE met zeer grote letters kan vinden en ik het heerlijk vindt hen de aandacht te geven en te krijgen van deze dvp @Luna @Belle
 
Laatst bewerkt:
Een klant gaat hoogstwaarschijnlijk naar een dvp omdat hij zo geil staat als boter en mogelijk is dit ook de enige wip die hij die dag of misschien die week of maand zal maken.
Ik kan me dus wel voorstellen dat een dvp mogelijk een date niet op dezelfde manier beleeft dan een klant dit doet
Ik ga meestal naar een "dvp" die ik zelf niet zie als dvp. Dan beleef je het sowieso al wat anders. Als de "dvp" je dan ook niet louter ziet als "klant" is dat het ultieme aan een date.
 
Ik ga naar mijn dvp omdat ik bij hen het GFE met zeer grote letters kan vinden en ik het heerlijk vindt hen de aandacht te geven en te krijgen van deze dvp
Deze factoren zijn inderdaad bij mij ook van toepassing en dit wordt dan ook je vaste dame waar je telkens terug naartoe gaat en waarvan je zeker bent dat de date gezellig is en je niet met een wrang gevoel naar huis terug rijdt .
 
Deze factoren zijn inderdaad bij mij ook van toepassing en dit wordt dan ook je vaste dame waar je telkens terug naartoe gaat en waarvan je zeker bent dat de date gezellig is en je niet met een wrang gevoel naar huis terug rijdt .
Idd zou het niet beter kunnen zeggen, en dat gevoel heb ik bij 2 dvp. Dat wil niet zeggen dat ik niet open sta om nog andere dvp te bezoeken maar bij deze dvp voel ik mij super op mijn gemak 😍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan