Graag meningen van dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mariobeest

Wandelaar
63
21/02/22
54
3
Dit forum wordt vooral door heren volgeschreven. Ik ben echter benieuwd naar hoe dvp's naar klanten kijken.
Wat is bv jullie absolute no-go bij een klant? Wat soort klanten zien jullie liever wel of net niet?
Benieuwd.
 
Deze vraag zie ik nergens in dat topic
Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen van extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen vaan extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.
@Luna

2. Chance dat ik mijn tanden kan uitdoen... ;)

3. Kans dat u ja zegt, het een sneller verloop zou kennen (niet dat ik daar zelf op kick dat een dvp dit bevestigend zou beantwoorden)

6. U vergeet dronken, bezatte mannen
 
@Luna

2. Chance dat ik mijn tanden kan uitdoen... ;)

3. Kans dat u ja zegt, het een sneller verloop zou kennen (niet dat ik daar zelf op kick dat een dvp dit bevestigend zou beantwoorden)

6. U vergeet dronken, bezatte mannen
2. Ben het helemaal mee eens met Pforce: geweldig.

6. Ik ontvang bij een privéhuis waar dronken mannen niet mogen instappen. Zelfs voor de meiden, mogen ze geen alcohol en drugs naar het huis meenemen.

Ik ben wel een ding vergeten. Als ik tijdens een voorstelrondje zie dat een klant naar zijn telefoon kijkt of een meid niet aankijkt terwijl zij zichzelf wil voorstellen, vind ik dit wel onbeleefd en respectloos.
 
2. Ben het helemaal mee eens met Pforce: geweldig.

6. Ik ontvang bij een privéhuis waar dronken mannen niet mogen instappen. Zelfs voor de meiden, mogen ze geen alcohol en drugs naar het huis meenemen.

Ik ben wel een ding vergeten. Als ik tijdens een voorstelrondje zie dat een klant naar zijn telefoon kijkt of een meid niet aankijkt terwijl zij zichzelf wil voorstellen, vind ik dit wel onbeleefd en respectloos.
Gelukkig weet ik wel waar voor ik kom naar dat privéhuis 😍😍😍
 
Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen van extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.
Precies dit allemaal.
Ik voeg er nog aan toe:
- Vieze lijfgeur / adem
- Mannen onder invloed van drugs
- Witte randen rondom de eikel en urine- en zweetgeur
- Mannen die afkomen met een hele afvinklijst aan standjes en eisen (maar er zelf niks van bakken en dan verwachten dat jij een topservice geeft)

Dat verliefd zijn tijdens een date zijn ook te mijden mannen want is vaak een probleemgeval in de toekomst.

Inderdaad ook het proberen overtuigen om zonder condoom seks te hebben of mannen die ze zelfs stiekem proberen afdoen (je zou voor minder als een bezetene beginnen controleren of de man in kwestie ze wel aanhoudt).
Of meer proberen doen dan online aangegeven. Als ik meer wil doen dan zal IK dat zelf wel aangeven, en niet de ander die zijn lul plots in mijn kont probeert te rammen vanuit het niks omdat hij 'gehoord heeft van' dat ze van anaal zou houden. 🙄

Net als Luna en vele andere dames heb ik ook mijn voorkeuren van type mannen die ik graag zie (langs)komen
 
Laatst bewerkt:
Op de tempel van Apollo te Delphi stond geschreven: γνῶθι σεαυτόν / ken u zelve.

Vandaar, na alle wanstaltigheden hierboven gemeld (èn: veel te lange en vuile hand- en teennagels, navelvuil, bilspleet met restanten, geslachtdeel dat zelfs in erectie niet boven het oerwoud uitstijgt): hoe belle la lune ook is: durf ik ooit nog ondermaans te wandelen ...?
 
Precies dit allemaal.
Ik voeg er nog aan toe:
- Vieze lijfgeur / adem
- Mannen onder invloed van drugs
- Witte randen rondom de eikel en urine- en zweetgeur
- Mannen die afkomen met een hele afvinklijst aan standjes en eisen (maar er zelf niks van bakken en dan verwachten dat jij een topservice geeft)

Dat verliefd zijn tijdens een date zijn ook te mijden mannen want is vaak een probleemgevallen in de toekomst.

Inderdaad ook het proberen overtuigen om zonder condoom seks te hebben of mannen die ze zelfs stiekem proberen afdoen (je zou voor minder als een bezetene beginnen controleren of de man in kwestie ze wel aanhoudt).
Of meer proberen doen dan online aangegeven. Als ik meer wil doen dan zal IK dat zelf wel aangeven, en niet de ander die zijn lul plots in mijn kont probeert te rammen vanuit het niks omdat hij 'gehoord heeft van' dat ze van anaal zou houden. 🙄

Net als Luna en vele andere dames heb ik ook mijn voorkeuren van type mannen die ik graag zie (langs)komen
Idd respect gewoon wat de dvp aangeven en probeer niets meer te doen, of te onderhandelen over de prijzen zo blijft het leuk voor dvp en de klant. En dan hebben de dvp ook graag dat je terug komt
 
Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen van extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.
👍Dank voor je respons. Jouw punten lijken me idd zeer logisch en terecht.
 
Sluit mij aan bij de andere 2 dames 😉 en heb je nu 3 meningen.

Plus: Als je als nieuwe bezoeker meteen over de prijs wil onderhandelen of korting wilt, sla mij dan direct over 🙂

En.. als je een uur in een half uur wilt proppen, die zien we allemaal liever niet.

Dan... als je vraagt om meedere keren klaarkomen en je weet dat zoiets toch nooit lukt, vraag er dan niet om. Een vluggertje en 30 min is 1x, een uur zou 2x kunnen.
 
Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen van extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.
Blij dat ik als niet roker, net gedouchte man, parelwitte tanden en makkelijk met geld, nooit naar NZC vraag.
 
Net als Luna en vele andere dames heb ik ook mijn voorkeuren van type mannen die ik graag zie (langs)komen.
is niet meer als normaal, wij als mannen (klanten gaan toch
Blij dat ik als niet roker, net gedouchte man, parelwitte tanden en makkelijk met geld, nooit naar NZC vraag.
Doe ik ook nooit, ik ga voor mijn plezier en hoop dat ook te kunnen geven aan de dame . En al zeker niet nadien naar huis te rijden met de gedachten van zou ik iets opgelopen hebben of niet want dat verpest het nagenieten volledig althans bij mij.
 
Dat is wel een uitdaging Motormaf 😉

Maar beter 1 een supergoede dan 2x een zo zo orgasme.
Dát bedoel ik dus, de tijd dat ik 3 X in een uur klaar kon komen ligt gelukkig al ff achter me en idd, die waren vrij "oppervlakkig", tegenwoordig geven ze zeker weten meer voldoening. :love:

Btw, de meest memorabele krijg ik dus tijdens goede "edging" bij/van massagedames, die hakken er echt in. 💪
 
Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen van extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.
My Lord, het zal maar naast je liggen.😳😳😳
Wat een ramp dan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan