Recensie Grace, Brugge 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

goedzakje

Wandelaar
34
26/09/23
24
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/grace-richie-geeft-sensuele-massages-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik moet zeggen dat haar uitstraling en vooral haar service zeer goed zijn, meer kan ik er niet over zeggen.
nette, proper plaats.
mogelijkheid tot douchen
meer kan ik er niet over zeggen
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook es naar Grace geweest.
Ik ben toch wat ontgoocheld.
Ze doet haar best, maar echt masseren kan je het niet noemen wat ze doet. Het is eerder wrijven.
Als ze teast met haar nagels is het wel leuk. Zo kreeg ze gelukkig toch leven in mijn penis. Maar dat teasen deed ze ook veel te weinig.
Het aftrekken was zeer routinematig - heb al veel beter ontvangen.
Toch gelukkig lekker ver en veel geschoten.
Daarna nog wat gewrijf en na 50 minuten stond ik buiten.
Geen herhalingsgevaar voor mij
Een beetje jammer want er zat meer in denk ik ...
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/grace-richy-geeft-sensuele-massages-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het maken van de afspraak via telefoon verliep vlot. Dame spreekt ook gebrekkig Nederlands, uiteraard ook Engels.

De uiteindelijke afspraak met Grace was ééntje met dubbele gevoelens. Door de verschillende positieve reviews toch wel relatief hoge verwachtingen, zowel op vlak van service als uiterlijk.

Qua uiterlijk is het een heel verzorgde dame met make-up op, wat meestal niet het geval is. Schat de dame tussen 30 en 40 jaar oud met een lichaam die tussen normaal en iets meer is voor de leeftijd. Smaken verschillen maar voor mij is Grace absoluut geen spetter, eerder een 5/10 maar met make-up toch een 6/10 van mij krijgt. Qua vriendelijkheid dan weer een 8/10.

Locatie is heel proper, buitenkant verouderd maar binnen gerenoveerd. Douche genomen en dan op bed. Als erotische masseuse geeft ze goede stevige massages, weliswaar niet echt erotisch en met heel veel olie. Van het geboekt uurtje werd er terwijl ik op mijn buik lag ongeveer 20 minuten stevig gemasseerd waarbij ze sporadisch en weinig subtiel tussen mijn benen stevig tegen mijn jongeheer "botste". Tussendoor glijdt met haar lichaam en/of wrijft ze borsten een tweetal minuten over mijn rug. Na het omdraaien doet ze verder waar ze geëindigd was aan de rug maar nu aan de voorzijde om dan relatief snel over te gaan tot het handje toesteken. Enkele minuten later het hoogtepunt bereikt en eindigt ze nog met het masseren van de voorkant gedurende een 10-tal minuten.

In totaal lag ik zo'n 45min op het bed waarvan 5 a 10min erotisch te noemen was. 5min vooraf douchen en 10min na de massage nogmaals zorgden ervoor dat het uurtje vol was gemaakt.

Diegenen die fan zijn van stevige massages met een beperkter erotisch gedeelte, zullen bij Grace zeker tevreden zijn. Om het kort samen te vatten, het is een goede stevige massage met happy ending, niks meer. Ikzelf ben meer voor de langdurige opbouw waarbij het merendeel van de tijd en aandacht gaat naar het stimuleren van de jongeheer en de erogene zones zoals het achterwerk om zo tot een intensiever hoogtepunt te komen.

Ondanks het voor mij te weinig erotisch was (veel liever een massage met tantra combi en/of focus), deed ze wel veel inspanningen voor de "normale" massage. Om die reden geef ik haar ook een 4/5 maar is er voor mij geen of beperkt herhalingsgevaar.
 
Was vroeger Richie van Queens massage in Gent. Sinds de sluiting van dat salon maken de dames een tour door Vlaanderen.
Inderdaad, ze heeft een topic hier:

 
Terug
Bovenaan Onderaan