Recensie Grace (NL), Den Haag, Geleenstraat boven 122 (raam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The fishermen

Vaste klant
117
12/03/22
301
44
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste medewandelaars uit Den Haag,

Door alle commotie om de dame met de laarzen die vanaf boven de straat op schreeuwt en roept in het Nederlands om klanten te werven heb ik recent de gok maar is genomen.

Na wat geschreeuw uit het raam de gok genomen om naar binnen te gaan. Eenmaal van aangekomen op de kamer 3e verdieping een sm achtige kamer geld gegeven en gaan uitkleden voordat alles uit was vroeg ze al 3x zoveel geld zonder dat me broek nog open was.... maar oke toch gaan liggen want misschien wel een klik door de Nederlandse taal. Mevrouw blijft de oren van je kop afpraten zonder dat er ook maar iets erotisch gebeurt en doet per direct een condoom erom en trekt je af... na 1 min vond mevrouw het goed als ik lekker spuit... nou? Bijzonder toen laten pijpen waarbij een Amerikaanse tornado er niks bij is... veel te hard... tanden... 0 speeksel. En opnieuw vond mevrouw het de 2e minuut een goed moment voor klaarkomen. Dus uiteindelijk gevraagd of dit alles was wat er mogelijk was en dat was het geval. Ook zei ze dat ik kon gaan aankleden want de tijd was om.... 5 minuten max met aan en uitkleden... mevrouw was daarna wel zo lief om te vertellen dat in de toekomst een volgende afspraak met een paar uur voor honderden euro's een goed idee was... nou ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken medewandelaars...

Wat mij betreft is het mysterie om deze Nederlandse dame met laarzen in haar zwarte jurkje die door de hele straat schreeuwt om klanten te lokken nu eindelijk opgelost.

Absoluut TMM...case closed!

Groet,

The Fishermen
 
Al te actief/overdreven klanten lokkende dames zijn wat mij betreft altijd een red flag. Helemaal als ze erg luidruchtig zijn of zelfs staan te schreeuwen. Dan heb ik vooral de associatie met een Trans...
 
Terug
Bovenaan Onderaan