Recensie Katya (Mol), Den Haag, Geleenstraat 122 k12 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The fishermen

Vaste klant
114
12/03/22
290
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame zegt al jaren op 122 k12 te zitten maar heb haar nooit eerder gespot? Dame heeft wat Tattoeages en benoemde dat ze vaak Mickey Mouse oortjes op haar krukje legt... misschien is er al een draadje van haar? Ik kan hem niet vinden.

Op de gok naar binnen dus voor het standaardpakket ze spreekt heel goed Engels en je kan een goed gesprek met haar voeren voor de petite liefhebbers op de silliconen na is ze echt 50 kg denk ik zeer slank. Daarna beide uitgekleed en ze komt tussen je benen met pijpen dit deed ze met veel zuigkracht en veel met haar tong rond je eikel maar helaas erg kort. Daarna over op Doggy heerlijk bij haar door de spiegels kun je haar aankijken en ze heeft een knap koppie met een klein kontje waar je lekker tegen aan kunt stoten. Ze voelt strak aan en kreunt niet overdreven. Hierna over op missio en hierbij gaat ze goed liggen en kreunt ze realistisch mee zonder overdreven gedoe. Ze voelt erg strak aan en omdat je haar tussendoor overal kunt aanraken kon ik het niet heel lang volhouden. Heerlijk mc in haar klaargekomen waarbij ze je rustig even laat uitstoten en daarna netjes het cd voor je afdoet en je schoonmaakt. Daarna nog rustige aftertalk en weer naar buiten.

Prachtige petite met flinke silliconen met een flinke TMM uitstraling achter het raam maar uiteindelijk binnen een prima service. Zal af en toe nog wel is langsgaan bij haar.

Groet,

The Fishermen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een vrijdagavond bij Katja naar binnen gewipt.

Mooie slanke dame met een strak lichaam. Communicatie liep goed en was een fraaie sessie.
Pijpt heerlijk met voldoende zuigkracht en speelt met haar toch. Eventueel ook pzc, maar niet op ingegaan. Luisterde ook naar mijn wensen het rustig aan te doen.
Daarna over op missio en vervolgens afgemaakt in doggy. Wat een genot was om tegen aan te stoten. Voelt strak en het is een leuk uitzicht al spelende met haar silicone tieten.

Wast zichzelf na afloop uitgebreid en verleend een prima service achteraf.
Voor mij een herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bijzondere ervaring met Katja. Eerst leek afstandelijk maar ik had heerlijks seks. Ze is erg strak, zo lekker heeft de kop v mn penis nog nooit gevoeld.
Ze laat je rustig tempo opbouwen en daarna afbouwen, dus geen afwerken en klaar type. Overal best bang for buck betr raamdame
 
Terug
Bovenaan Onderaan