Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan heb je deze nog niet gezien.

of deze; kijk naar foto 2
https://old.quartier-rouge.be/prive/couples/cpl-hbi-et-femmes-fontaine-pou-trio.html
Sommige mensen zouden echt een verbod moeten krijgen op het plaatsen van foto's en advertenties. Als ge dat ziet krijgt ge toch gene stijve meer voor minstens 1 maand!
 
Tussen de Vlaamse advertenties ziet ge dat ook meer en meer.
Lelijk en moddervet lijkt tegenwoordig de mode (want ge moogt niet bodyshamen he!) en dan vragen die ook nog eens belachelijke bedragen waarvan je denkt dat geeft toch niemand aan zo iets, laat staan dat daar al iemand op zou kruipen...
Toch hebben zulke gedrochten meer klanten dan je zou denken. (Lees maar eens op het nzc forum, daar kruipen ze op alles waar een gat in zit)

Er zullen ongetwijfeld wel reacties zijn in de trend van 'smaken en kleuren verschillen of valt niet over te discussiëren' maar bij dit soort kan je zelfs niet van slechte smaak spreken.

Niemand met een minimum aan zelfrespect wil zulke foto's/advertenties op zijn scherm te zien krijgen.

Maar bon... Off topic...
 
Dat klopt, ieder zijn smaak. Ik ben ook moeders mooiste niet. Dik etc. kan/mag, maar als je toch in iemand wilt ontvangen zou je (ik althans) toch zorgen dat het er netjes is.
En dan ga ik echt niet met witte handschoenen over de richeltjes, Maar als ik liever niet douche als ik de badkamer heb gezien geeft toch te denken.
Dan dank ik deze dame dat ze duidelijke foto's neerzet zodat de eerste indruk meteen staat (en dat is dan ook het enigste) en je er anders pas achterkomt als je binnen bent. Dan is het onze keuze of we daar iets mee doen.
Ik snap alleen de adverteerders zelf niet. Zouden ze nou echt niet in de gaten hebben dat het ranzig is en absoluut geen erotische foto's zijn (zeker niet die met die sloffen). Ik betwijfel op de laatste foto's trouwens of ze wel tanden heeft.
Of ze mikken inderdaad op de klandizie die dat geen reet uitmaakt en ze alleen een beurt willen krijgen en ook nog betaald worden. Prijs staat er trouwens niet eens bij. Als ze gaat poetsen verdient dat waarschijnlijk slechter.
 
Deze dame biedt zich aan aan kannibalen! Ze staat open voor extreme wensen, zegt ze er nog fijntjes bij :LOL:

Ik sta eventueel open voor extreme wensen, fetishes welkom

Gepubliceerd door Ilana (37j) op maandag, 04 april - 18:25

dag lieve schatjes
bloedmooie vrouwelijke ilana
mooie ronde poep met grote natuurlijke borsten en zwoele lippen
wie wil er mijn ronde poep bereiden en al mijn gaatjes vullen'? [voor de NL'ers: poep is hier kont, niet stront]
Extreme wens, fetishes zijn bij mij aan het juiste adres, dus kom maar en maak je dromen waar !

 
Ladies only?

"I do not accept people in a state of intoxication, with balls or other accessories !!"
Dus eerst even naar een chirurg... Knap trouwens dat ze weet dat je pas verhuisd bent.
 
Ik denk dat dat dan het kortste huwelijk aller tijden gaat worden
Ken een stel waarvan de bruidegom op de huwelijksreis (groepsreis IJsland) de liefde van zijn leven tegenkwam.
Stom genoeg duo-sim kaartje waardoor haar lieve berichtjes ook bij zijn kersverse echtgenote terechtkwamen.
Kort samengevat; de foto's van de trouwerij hoefden niet meer afgedrukt te worden, advokaten aan het werk en klaar.
Hij is nu al jaren gelukkig met nieuwe echtgenote.
 
Terug
Bovenaan Onderaan