Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was inderdaad 46-1. Is wel vaak bezet. Dat bedrieglijk mooie koppie trekt velen over de streep denk ik. Gelukkig bedroeg de schade slechts € 50,-. Ondanks de goedbedoelde waarschuwingen is zelfondervinding de beste les..
 
Nicole is een top dvp in NS, zonder twijfel. Ook belangrijk om te weten, het is handig om met haar af te spreken van tevoren, om teleurstelling te voorkomen.
Wie is Monika?
 
Nicole is een top dvp in NS, zonder twijfel. Ook belangrijk om te weten, het is handig om met haar af te spreken van tevoren, om teleurstelling te voorkomen.
Wie is Monika?
Met Nicole bedoel ik die kleine blonde die altijd op 15-3 zat en Monika was die kleine donkerharige op 5-1 die ook al bijna een jaar weg is. Beiden hadden het altijd erg druk
 
Heeft me nooit echt gestoord. Ze was altijd wel lekker direct. Voor mij persoonlijk een groot gemis sinds ze er niet meer is. Zou ook graag willen weten waarom ze ineens besloot er mee te kappen. 2 dagen eerder nog niks aan de hand
 
Laatst bewerkt:
Zo mis ik Vicky. Die heeft gekozen voor een betere toekomst. Als ze die heeft afgemaakt. Ze schijnt ook al in Amsterdam gespot te zijn. Ik hoop dat het haar goed gaat.
 
iedereen zal zijn favoriete dame hebben - vroeger Jully en Serena die vlak bij haar zat op 39 dacht ik. Allebei al jaren weg helaas.
Inderdaad. Jully was een topper. Later de Nederlands sprekende Bulgaarse katya.
Of de blonde Magdalena.
En nathaly/Melissa. Deze Bulgaarse zat precies in het midden van de straat. Ze deed aan SM. En had een grote tattoo op haar rug. .

Allemaal verdwenen voor de Corona periode 🥲
 
Zijn er nog Poolse dames actief in de straat? Een jaar of wat geleden (nog voor corona) ben ik bij een leuke Poolse geweest. Haar naam weet ik niet meer ik meen dat ze in kamer 15 zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan