Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijd geleden werd hier gemopperd over de lage bezetting en de hoge prijzen in de Nieuwstad.
Klopt. Daarom kom ik er al jaren niet meer.

In die discussie (kan het niet meer vinden) was er ook iemand die nostalgisch verwees naar Leeuwarden. Klopt ook. In Leeuwarden kun je veel beter terecht. Ondanks dat daar momenteel wat toppers op vakantie zijn.

Mij is ook bijgeleven dat iemand over Leeuwarden met name noemde Isabela. Hij noemde haar zijn liefste DVP ooit. Heb het onthouden want dat geldt ook voor mij.

Nou Isabela zit er weer. Moulin Rouge 6.

Moulin Rouge is weer open.
 
Een tijd geleden werd hier gemopperd over de lage bezetting en de hoge prijzen in de Nieuwstad.
Klopt. Daarom kom ik er al jaren niet meer.

In die discussie (kan het niet meer vinden) was er ook iemand die nostalgisch verwees naar Leeuwarden. Klopt ook. In Leeuwarden kun je veel beter terecht. Ondanks dat daar momenteel wat toppers op vakantie zijn.

Mij is ook bijgeleven dat iemand over Leeuwarden met name noemde Isabela. Hij noemde haar zijn liefste DVP ooit. Heb het onthouden want dat geldt ook voor mij.

Nou Isabela zit er weer. Moulin Rouge 6.

Moulin Rouge is weer open.
Nu is het idd leeg in Groningen ivm vakanties maar leeuwarden is toch verschrikkelijk laatste jaren - en in vergelijking met Groningen helemaal niets - vlak voor de vakanties waren er veel leuke en mooie dames in Nieuwstad - ja als je van dikke oude zuid amerikaanse dames houdt snap ik je opm. En prijzen zijn volgens mij al jaren heel veel jaren hetzelfde
 
Hij doelt op berichten in enkele van de rioolmedia dat in het rioolwater een verhoogde hoeveelheid Covid virusdeeltjes is aangetroffen.
Dus bij sommigen meteen paniek.
 
Iemand een idee of blonde Christina op 35-1 er ook is?

Heb haar een keer ontmoet bij een duo sessie met Niky, zou haar graag nu eens 1 op 1 weer zien maar moet 45 min rijden dus wil eigenlijk eerst een afspraak kunnen maken….
 
Gister bij een Spaanse dame op nr 25 geweest. Denk zelf dat ze uit het Oostblok komt maar goed dat ter zijde. Blonde milf met lekkere tieten.

Gekozen voor handjob - neuken - finishen handjob. Dat trekken kan ze erg lekker, houdt het lang vol en met volle overgave. Minpuntje is dat ze trekt met condoom er om heen, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Maar goed uiteindelijk toch wel lekker gekomen in het rubbertje.

Herhalingsgevaar is er wel, mits ze de volgende keer zonder condoom aftrekt. Anders kom ik er niet weer.
 
Deze week terug? Ik heb haar nog niet gezien.
Kwam rond dit tijdstip terug zei ze tegen mij. Een precieze dag wist ze nog niet zeker toen ik haar bezocht vorige maand. Dus het zou dit weekend kunnen zijn en anders begin volgende week. :)
Echt een topvrouw.
De mooiste uit de straat als je het mij vraagt. Wordt weinig over gezegd hier op dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan