Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, deze dame is wat ouder dan degene die jij bedoeld en heeft blond sluik haar. Volgens mij meestal in het zwart gekleed. Glimmende strakke zwarte broek volgens mij. Kan de naam Daniëlle kloppen misschien?

Daniëlle zit ergens rond de 20. Heeft ook lang op 15-2 gezeten. Maar dit is een andere dame dan op 26-2


Volgens mij hing er ook een briefje dat ze er a.s maandag of dinsdag weer is?
 
Man man wat een treurigheid , gister snel ff door heen gewandeld tijd voor nieuw bloed hoop ik die hele linker kant Roemeentjes en Oostblok zitten er al langer dan 3 jaar al lang op uit gekeken mijner zijds.

Dan die Latina oma,s ver over houdbaarheid datum heen voorlopig maar ff alleen prive bezoek
 
gisteravond ook even gekeken, verrassende variatie. oudere latina's, maar ook mooie jonge meiden. een paar transen en zelfs een verklede man die bij een meisje voor het raam zat om klanten te lokken. Ik heb zolangzamerhand wat tel nr verzameld, en niet ieder meisje zit voor het raam te wachten. dus de hierboven beschreven treurigheid kan ik niet bevestigen. Ik weet wel als de temp boven de 25 graden komt, het rustiger wordt.
 
gisteravond ook even gekeken, verrassende variatie. oudere latina's, maar ook mooie jonge meiden. een paar transen en zelfs een verklede man die bij een meisje voor het raam zat om klanten te lokken. Ik heb zolangzamerhand wat tel nr verzameld, en niet ieder meisje zit voor het raam te wachten. dus de hierboven beschreven treurigheid kan ik niet bevestigen. Ik weet wel als de temp boven de 25 graden komt, het rustiger wordt.


Dit is zeer subjectief als jij geilt op oude oma,s transformers en andere verklede kerels , kan een ander daar wel op kotsen.

Tevens is de bezetitng aan die hele linker kant bij Carla,Tina etc etc al zo,n 3 jaar oud op een uitzondering na .

Daarnaast stikt het van de zwervers en de junks in de avond en die loverboys die met die nep AMG,s door de straat scheuren , voor mij vergaande glorie en heb die straat afgevinkt.
 
Iets zegt mij dat jij "Basko" bent. Precies dezelfde uitspraken.... NS was daar ook al niks meer....

Als het niks meer voor je is, moet je er weg blijven. Niemand die je zal missen ook. Behalve de absurde prijzen, zijn Carla, Tina, Roxana en Bianca prima dames om heen te gaan. Feit dat ze er zitten, zegt wel dat er vraag naar hun is.

Verder zitten daar ook wel nieuwe dames, die ik 3 weken geleden nog niet eerder gezien had.

Als privebezoek meer voor je is, dan moet je vooral daar bij blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan