Algemeen Haarlem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was vanmiddag voor een afspraak in Haarlem en heb even een rondje gemaakt. In de Rode Lantaarn 2 dames, eentje heette Anna en de ander wilde me graag binnen zien maar had toen mijn kruit al verschoten.
In het Poortje waren 5 dames van wie ik er 2 niet heb gezien. Bij eentje stond een bordje dat ze alleen aanwezig was voor afspraken.
In de buitenramen totaal 3 dames, eentje niet gezien maar had het bordje met Rosa.

Wat zijn tegenwoordig de openingstijden in Haarlem? Ik lees in de APV dat ze tussen 00:30 en 07:00 uur niet mogen werken. (weekend 01:00 en 07:00). Of is dat poortje soms eerder dicht? Al zijn er buiten het poortje natuurlijk meer ramen.

Ik was er afgelopen zaterdagmiddag rond 16:00 uur. Rondje gelopen. Géén dames. Nada.

De Rode Lantaarn was dicht met een briefje op de deur dat er geen dames waren tot de volgende ochtend 9:30 uur.

Alleen misschien in het Poortje. Ik heb er niet binnen gekeken. Geen zin om te betalen (2 euro leek ik gezien te hebben), als er misschien 2 dames daar zijn.

Ik was er afgelopen zaterdagmiddag rond 16:00 uur. Rondje gelopen. Géén dames. Nada.

De Rode Lantaarn was dicht met een briefje op de deur dat er geen dames waren tot de volgende ochtend 9:30 uur.

Alleen misschien in het Poortje. Ik heb er niet binnen gekeken. Geen zin om te betalen (2 euro leek ik gezien te hebben), als er misschien 2 dames daar zijn.
Vreemd, ik was er ook die middag en voor 2 euro toegang minimaal 4 dames gezien

Paar maandjes terug voor het laatst geweest. Een Oekraïense milf geneukt, was spectaculair. In het Poortje. Naam weet ik niet meer. Tijdje terug zat ook VikinkyGirl er. Die kende ik nog van een camsite. Niks mis mee ook. Ben binnenkort weer in de buurt, even rondje doen.

Terug
Bovenaan Onderaan