Halsema over erotisch centrum: kosten uitkopen raamexploitanten weet ik nog niet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Men zou ook het onzin programma van Wilders kunnen lezen en denken "nou laat maar dan" ;-)

Je kunt ook je bankpas en pincode op straat leggen omdat je dan pas weet of een willekeurige ander het zakelijk beter kan doen.
Wilders heeft een "programma" dat veel mensen aanspreekt. Sociaal kneiterlinks (en conservatief), minder migranten en stoppen met klimaatgedoe. Geen financiële onderbouwing voor die plannen, maar ach, dat is bij andere partijen ook maar flinterdun.
 
Ja ze kunnen ook niet stemmen
Wel stemmen is beter, maar dan liefst eerst nadenken en inlezen.

en programma's worden vaak niet of deels niet uitgevoerd
Het is ook onzin om dingen in je programma te zetten die om te beginnen al tegen onze eigen Nederlandse grondwet ingaan. Daar heeft de EU niets mee te maken. Wel hebben we enorm veel voordeel van de EU.

in die door EU geregeerde coalitieland
Als je geen coalitie wil maar een eenpartijstaat onder leiding van één (doorgaans gestoorde) man, dan zijn er wel landen waar je heen kunt.
 
Een pvda stemmer die in steek is gelaten zal heus geen vvd gaan stemmen of d66
Schuld ligt bij de politiek, niet bij de kiezer die niet geholpen is, daarom blijft zich dit herhalen omdat een grootcdeel vd politiek er niet meer is voor de mensen, ze zijn vervreemd van de man op straat
Ik ben wel voor coalitie maar geef alleen de nadelen aan dat een partijprogramma deels door coalitievorming en eu regels niet kan worden uitgevoerd, dat heeft Rutte ook gemerkt. En Wilders heeft vandaag zijn extreme punten ook al laten vallen. Ps ik ben geen Wilders stemmer maar zie wel wat het probleem is dat een grote groep mensen dje ook steeds groter wordt door partijen als CDA, Pvda, Vvd, D66, al jaren in de steek voelen gelaten. Om dan Wilders de schuld te geven is een vreende reactie. Overigens hebben BBB, NSC ook giga gewonnen en of ze dingen kunnen waarmaken? Waarschijnlijk niet, maar niemand kan dat zolang er oorlogen zijn die een vluchtelingenstroom en inflatie veroorzaken en een stikstofrechter een bouwstop eist zidat er geen doorstroom kan zijn van alke soorten migranten en dat EU ook nig regels oplegt mbt landbouw, visserij, veeteelt, klimaatdoeleinden en migratie.

Komt erbij dat we bijna geen gasbaten meer hebben en vanwege oorlogen miljarden naast klimaatmiljarden moeten uitgeven en onze zorg ook niet meer betaalbaar is met de vergrijzing. En al 20 jaar wachten we op een nieuw belastingstelsel. En we hebben personeelstekort dus nog meer arbeidsmigranten nodig maar we hebben geen huisvesting vokr hen of onze kinderen en overige bevolking. Dichtslippende snelwegen... en dat komt niet doir de PVV, BBB of NSC, zij hebben de laatste 20 jaar immers niet geregeerd
 
Laatst bewerkt:
Wel stemmen is beter, maar dan liefst eerst nadenken en inlezen.


Het is ook onzin om dingen in je programma te zetten die om te beginnen al tegen onze eigen Nederlandse grondwet ingaan. Daar heeft de EU niets mee te maken. Wel hebben we enorm veel voordeel van de EU.


Als je geen coalitie wil maar een eenpartijstaat onder leiding van één (doorgaans gestoorde) man, dan zijn er wel landen waar je heen kunt.
In de VS zie je als je die filmpjes van die Trump bijeenkomsten ziet heel veel boze blanke mensen vooral blanke mannen. Ze denken dat ze vervangen worden door Joden, Aziaten en Afrikanen. De zg replacement theorie die bv Martin Bosma ook aanhing. Ik zag ook kerels die het prachtig vonden dat Trump vrouwen bij de pussy pakte. Ze dachten dat als hij president werd ze dat dan ook mochten doen. Ik zag zelfs een interview waar een man zei dat het schandalig was dat Obama niet in the Oval office was tijdens 9/11. En ga zo maar door.
Maga is een sekte. Het is griezilig. Links hier zou inderdaad beter moeten weten. Hun hooghartige gedrag tav kiezers kost ze gewoon stemmen. Links heeft een Jan Marijnessen nodig die weet wat er speelt en geen Timmermans en Klaver.
En heel veel mensen vinden het geweldig dat politici hun tegenstanders uitschelden. En over woke praten. Zo verbloemen ze hun gebrek aan visie. Je schiet niks op met een politicus die mensen uitscheld en je schiet niks op met uit de hoogte doende politici. Maar dat is waar we uit te kiezen hebben.
 
Gaat de kiezers vooral om hun eigen bestaansrecht, dus inkomen, veiligheid, werk, huisvesting, fijne leefomgeving. Als de politiek ze daarbij in de steek laat x op x dan is het logisch dat die kiezers die partijen links laten liggen, dat er wellicht geen goed alternatief is is een ander en volgend probleem. Maar de oorzaak blijft bij de gevestigde politiek liggen die dit veroorzaakt hebben
 
Omzigt had de oplossing voor het vuurwerkprobleen. Je zou zeggen een totaalverbod maar nee hij stelde voor een bivakmutsverbod tijdens oudejaarsavond. Bijna komisch denk je dan. En de vraag die bij mij opborrelde is hoe ga je de huisvesting oplossen of de migratie?
 
Omzigt had de oplossing voor het vuurwerkprobleen. Je zou zeggen een totaalverbod maar nee hij stelde voor een bivakmutsverbod tijdens oudejaarsavond. Bijna komisch denk je dan. En de vraag die bij mij opborrelde is hoe ga je de huisvesting oplossen of de migratie?
Die gekke Omtzigt is doodsbang dat zijn kiezersvolk dat met zwaar vuurwerk naar hulpverleners gooit boos op hem wordt.

In de VK vandaag:

Gehoorschade door de ongehoorden, dat is een aardige samenvatting van deze tijd



Er was een tijd, niet eens lang geleden, dat Nederlanders meewarig het hoofd schudden bij berichten over schietpartijen in de Verenigde Staten. Conservatieven reageren daar na elk bloedbad steevast op met nietszeggende 'thoughts and prayers' en de mantra dat 'guns don't kill people, people do'. Allemaal om maar niet over de evidente oorzaak van de voortdurende schietpartijen in de VS te hoeven spreken; al die wapens. Onbegrijpelijk, vonden we dat.

Inmiddels lijkt Nederland net zo ver heen als Amerika. Tijdens de jaarwisseling werd een 52-jarige man uit het Groningse Leek mishandeld, waarna hij later thuis overleed. De man, vrijwilliger en jeugdscheidsrechter bij de lokale ijshockeyclub, sprak jongeren aan op het gooien van vuurwerk naar zijn hond, waarop hij klappen kreeg. Hoe de man precies is overleden, wordt nog onderzocht. Het verhaal komt boven op vele andere meldingen van vandalisme, mishandeling en verminkingen, die we normaal zijn gaan vinden.

Toch is het enige logische antwoord op al deze onnodige ellende, een landelijk vuurwerkverbod, in Den Haag onbespreekbaar. De VVD kwam met het gebruikelijke 'harder straffen'-gewauwel, en Caroline van der Plas meent dat een vuurwerkverbod 'het gedragsprobleem niet oplost'. Dat hoeft ook niet lijkt me, als zo'n verbod het vuurwerkprobleem maar oplost. Overigens vermeldde Van der Plas niet hoe dat gedragsprobleem dan opgelost zou moeten worden, en evenmin of zij het vandalisme en de intimidaties van haar eigen boerenachterban ook als een gedragsprobleem ziet.

Geert Wilders liet weten harder te willen optreden tegen het 'tuig dat hiervoor verantwoordelijk is'. Hij kan blijkbaar wel wat stemmen missen. Het lag allemaal aan de 'open grenzen', huichelde de kwaadaardige NPO-'presentatrice' Raisa Blommestijn over het vandalisme dat inheemser is dan andijviestampot.

Ongehoord, al doet haar omroep zijn best dat woord een andere betekenis te geven, met de voor extreem-rechts typerende omdraaiing van de werkelijkheid. Want het zijn immers juist de mensen die zogenaamd niet gehoord zouden worden, die ervoor zorgen dat horen en zien ons vergaat tijdens de jaarwisseling. Gehoorschade door de ongehoorden; het is een aardige samenvatting van deze tijd.

Pieter Omtzigt, van wie we het in een bruine coalitie zouden moeten hebben, maakte zich nog het meest belachelijk. Hij bepleit geen vuurwerkverbod, maar een verbod op bivakmutsen tijdens Oud en Nieuw. Vuurwerk doesn't kill people, bivakmutsen do! Het zijn afzwaaiers en rookgordijnen waar ze bij de National Rifle Association (NRA) trots op zouden zijn. Maar de conditio sine qua non is natuurlijk niet een bivakmuts, maar het vuurwerk. Zonder vuurwerk zijn de adrenaline-asocialen niet op straat, zonder vuurwerk vervagen de grenzen niet en zonder vuurwerk ontstaat er geen sfeer waarin vandalisme en geweld het logische eindstation zijn.

In Nederland heb je helemaal geen duurbetaalde lobby nodig om mensen aan te praten dat een verbod 'niets uithaalt', dat doen de Nederlanders gewoon zelf. De ongehoorden bouwen aan hun dictatuur van de domheid, en daar hoort vuurwerkvandalisme bij. Wie in hun gewenste niet-samenleving van 'andersdenkenden' al die afgerukte vingers er weer aanzet is van later zorg, en ach, met één hand kun je ook nog Wilders retweeten of Vandaag Inside aanzetten. Zolang onze Chinese traditie maar behouden blijft.

De politieke lamlendigheid tegenover deze geweldsexplosies is veelzeggend. Hoewel een ruime meerderheid van de Nederlanders vóór een vuurwerkverbod is, wil de politiek er niet aan. Rechtse partijen zijn doodsbang voor de vuurwerkminnende hooligans, de grootste bek heeft geen meerderheid nodig om de rest zijn wil op te leggen. Het maakt de rokende puinhopen extra onheilspellend. Politieke lafheid lijkt immers wat de formerende partijen bindt.
 
Grappig dat de extreem-linkse Hamas-spreekbuis Volkskrant vooral politieke opponenten citeert en insteekt alsof "rechts" een vuurwerkverbod tegenhoudt. Vervolgens worden er wat typisch Amerikaanse problemen bijgehaald en een fascisme-referentie, en de beeldvorming is weer helemaal Volkskrant.

Wat mij betreft had Marcouch de beste uitspraken (in een recent interview in het FD). "De raad in Arnhem heeft voor een vuurwerkverbod gestemd, maar het is niet verboden te verkopen. Ga dat maar eens handhaven. "
 
Wilders en Omtzigt komen wel uit die partijen die sinds jaar en dag deelnamen aan de regeringen. Je kunt er wel uitstappen en dan ineens zeggen dat je "nieuw" bent en de massa trapt daar wel in natuurlijk.
Daar gaat het toch niet om if iets nieuws is? By the way de PVV bestaat nu 17 jaar en is op sociaal gebied linkser dan de PVV en er is een reden dat Wilders en Omtzigt uit hun partij zijn gestapt zoals Plassterk bij de PvdA, namelijk dat ze vonden dat hun partij in hun ogen geen goede standpunten meer hadden of beleid voerden.
Die gekke Omtzigt is doodsbang dat zijn kiezersvolk dat met zwaar vuurwerk naar hulpverleners gooit boos op hem wordt.

In de VK vandaag:
Non issues, mensen zijn vooral bezig met hun bestaansrecht , inkomen, werk, huisvesting, veiligheid, leefbaarheid en daarbij hebben de gevestigde partijen ze vele kabinetten bij een grote groep mensen ze in de steek gelaten.
 
Kunnen we stellen dat het huidige democratische systeem toe is aan vervanging?

Zelf denk ik dat het systeem zo als het nu is niet meer werkt, eerst gaan we op een aantal partijen stemmen (om hun verkiezingsprogramma) vervolgens gaan diverse partijen om de tafel zitten om tot een coalitie te komen, in dit proces sneuvelen veel van de programma's waar we nu net voor gestemd hebben. Denk aan de beroemde paarse kabinetten, je stemde b.v. op VVD maar kreeg het PvdA programma in je maag geschoven, of vice versa.

Volgens mij kan er veel beter eerst een aantal coalities en bijbehorende programma's gepresenteerd worden, en kunnen we als stemgerechtigde daar een keuze uit maken. Zo hou je een beperkt aantal keuzes over, links, midden of een rechts kabinet, het kan wel zo zijn dat een partij meeschrijft aan meerdere coalitievoorstellen en dat er meerdere middenprogramma's voorgesteld worden met nuanceverschillen.

Zodra de uitslag bekend is weten we gelijk waar we aan toe zijn. Dit zijn echte keuzes voor ons ipv dat je eigenlijk je stem gewoon in de diepte gooit om maar te zien wat er van terecht komt.
 
By the way de PVV bestaat nu 17 jaar en is op sociaal gebied linkser dan de PVV
Die zin lijkt me een beetje vreemd wat de logica aangaat.
Grappig dat de extreem-linkse Hamas-spreekbuis Volkskrant vooral politieke opponenten citeert en insteekt alsof "rechts" een vuurwerkverbod tegenhoudt.
Ik denk dat het verstandig is de weldenkende linkse mensen niet zo over één kam te scheren, daarmee speel je al die rechtse laagopgeleide hooligans(PVVracisten, BBB-Terreurboeren, Baudetgekken) in de kaart.
Elkaar niet veroordelen maar respect en begrip hebben voor de standpunten van de mensen met wie je het eens bent, dat lijkt me beter.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het verstandig is de weldenkende linkse mensen niet zo over één kam te scheren, daarmee speel je al die rechtse laagopgeleide hooligans(PVVracisten, BBB-Terreurboeren, Baudetgekken) in de kaart.
Elkaar niet veroordelen maar respect en begrip hebben voor de standpunten van de mensen met wie je het eens bent, dat lijkt me beter.
Ik had het over de krant, niet over "weldenkende linkse mensen".

Weldenkend betekent, in ieder geval naar mijn mening, dat je niet rücksichtslos 37 zetels (en de kiezers daar achter) wegzet als bruinhemden. Het betekent dat je aan serieus zelfonderzoek gaat doen aangaande je berichtgeving rondom een raket en een ziekenhuis (iets met hoor en wederhoor, realisatie dat waarheid het eerste is dat in een oorlog sneuvelt, en iets met een lijst met terroristische organisaties waar een bepaalde organisatie op is opgenomen). Het betekent dat je begint met begrip hebben voor de redenen waarom mensen niet stemmen op een door jou op het schild gehesen "redder des vaderlands", je je eens gaat afvragen hoe het zit met het respecteren van de rechtsstaat (waar je zo'n mond vol van hebt als het om Wilders gaat) aangaande de acties van bijvoorbeeld XR.

Tot zover had ik het dus over de krant.

Dan jouw zinsnede:
al die rechtse laagopgeleide hooligans(PVVracisten, BBB-Terreurboeren, Baudetgekken)
Snap jij nou nog steeds niet, na de deplorables van Hillary C., het "wie zijn toch die mensen" van Sigrid K, dat met zult dedain over mensen praten of schrijven, nogmaals MENSEN, MEDEBURGERS van dit land, gewoon bijdraagt aan de polarisatie in dit land? Snap je nu nog steeds niet dat jezelf moreel verheven opstellen gewoon bijdraagt aan de polarisatie in dit land?
 
Snap jij nou nog steeds niet,
Jij snapte de grap niet

;)

Ik schreef:

Elkaar niet veroordelen maar respect en begrip hebben voor de standpunten van de mensen met wie je het eens bent, dat lijkt me beter.

Ik gaf een voorbeeld van de stommiteit van het polariseren.

We kunnen elkaar voor van alles uitmaken, dan is de ene (dwz de "goede") kant een Hamas-spreekbuis en de anderen (die het zogenaamd "bij het verkeerde eind" hebben) worden dan voor dom volk versleten.

Is allebei onverstandig.
 
Laatst bewerkt:
Die zin lijkt me een beetje vreemd wat de logica aangaat.

Ik denk dat het verstandig is de weldenkende linkse mensen niet zo over één kam te scheren, daarmee speel je al die rechtse laagopgeleide hooligans(PVVracisten, BBB-Terreurboeren, Baudetgekken) in de kaart.
Elkaar niet veroordelen maar respect en begrip hebben voor de standpunten van de mensen met wie je het eens bent, dat lijkt me beter.
Sorry bedoelde dat de PVV sociaal linkser is dan de SP, schijnbaar wist de SP ook de arbeider, gewone man of mensen aan de onderkant niet echt aan zich te binden
In het 2023 verkiezingsprogramma van de PVV wordt alles wat Wilders haat "links" genoemd ;-)
Hoe hij dan nog linkser kan zijn is een raadsel.
JIj leest schijnbaar ook niet goed het partijprogramma haha want de PVV is sociaal zeer links, mede daardoor ook een groep kiezers te weten trekken bij de SP, PvdA vandaan
 
De ironie hiervan is dat arme bijstanontvangers niet op een traditioneel linkse partij (GL-PvdA en SP) stemmen, maar op de economisch zeer conservatief linkse PVV.

De volgende ironie is dat de achterban van GL zo ongeveer de hoogst opgeleide van Nederland is (samen met wat ik een individualistisch-liberale partij zou willen noemen, D66), en dat binnen de PvdA ook maar heel weinig mensen met een traditioneel linkse signatuur te vinden zijn (op wat vakbondsleiders uitgezonderd, maar die verdienen allemaal gewoon 2x modaal of meer). Zelden dat ik binnen een partij zo'n disconnect gezien heb tussen de leden en de mensen die men claimt te vertegenwoordigen als bij de PvdA.
Van tijd tot tijd is er wel een periodiek waarvan de verslaggevers een aantal mensen uit de politiek aan de tand voelen met vragen zoals "wat kost een brood?" en zo nog wat dagelijkse levensbehoeften.
Uit de antwoorden blijkt over het algemeen dat ze daar geen flauw benul van hebben.
 
Ik zou haar bedanken voor opdoeken van vreselijke service prijs raamgebied en openen van een gunstig gelegen raamgebied met betere toegankelijkheud, lagere parkeerkosten en op den duur betere service dames omdat daar minder toeristen gasn komen maar wel meer de normale goede terugkerende klanten zodat ze qua service wel moeten schakelen, due markt reguliert zich vanzelf dan
 
En dat zou er komen?. Zo'n eroscentrum heeft men in 4 grote steden geprobeerd. Voor Katendrecht, het Spijkerkwartier, het Zandpad en tussen de Spoorbogen. Na langdurige juridische procedures en protesten is daar niets van terecht gekomen. Ondertussen gaat men door met het opkopen van panden, nog een tijdje wachten tot men weer genoeg geld verzameld heeft. "Ze gaan wel ergens anders heen of ze gaan wel met pensioen" zei een belangrijke bestuurder. Dan zoeken ze het maar uit en anderen (onze buurlanden) lossen de problemen maar op. Het gebruikelijke patroon: de oude locatie wordt gesloten, een nieuwe wordt beloofd maar komt er niet. In zo'n actieve stad als Amsterdam, men kan wel weten dat de kans van slagen minimaal is. Het lijkt weer een zoethoudertje. Sinds de legalisatie hebben de gemeenten het vergunningenbeleid in handen, in andere landen is het illegaal maar gedoogd. Men gebruikt daar meer zijn verstand, men weet wel dat de georganiseerde misdaad anders alleen maar rijker en machtiger wordt.
 
Helemaal mee eens. Het is een zoethoudertje om de wallen te sluiten daarna komt nergens meer werkplekken. Nl wordt prostitutie vrij. We mogen allemaal thuis rukken, run op wc papier straks. Straks gaan ze nog belasting leggen omdat we teveel zaadjes door de wc's spoelen.

Btw Amsterdam gaat toch komende jaren naar de klote dankzij Halsema. Alles ligt open voor jaren, alleen maar fietspaden maken, alleen maar dronken oostblokkers voor je deur zitten langs de grachten panden. Hoop dat ze voor de deur van Halsema vol poepen en pissen.
 
een zoethoudertje om de wallen te sluiten daarna komt nergens meer werkplekken. Nl wordt prostitutie vrij. We mogen allemaal thuis rukken
Alsof de wallen de enige plek zijn waar men terecht kan ;-) De wallen zijn een marginaal overblijfsel dat buitenproportioneel veel troep geeft in de binnenstad. Weg ermee. Komt er een mooi eros-bedrijf voor in de plaats, leuk, indien niet ook goed.
 
Helemaal mee eens. Het is een zoethoudertje om de wallen te sluiten daarna komt nergens meer werkplekken. Nl wordt prostitutie vrij. We mogen allemaal thuis rukken, run op wc papier straks. Straks gaan ze nog belasting leggen omdat we teveel zaadjes door de wc's spoelen.

Btw Amsterdam gaat toch komende jaren naar de klote dankzij Halsema. Alles ligt open voor jaren, alleen maar fietspaden maken, alleen maar dronken oostblokkers voor je deur zitten langs de grachten panden. Hoop dat ze voor de deur van Halsema vol poepen en pissen.
Nederland wordt niet prostitutievrij maar het gaat illegaal verder, zie de grote toename van thuiswerken via internet. Net als de wietteelt, het is niet te bestrijden. Nederland is een heel rijk land omgeven door heel arme landen. In de kassen e.d. kun je je rug breken voor E10 per uur en dit verdient veel meer. Mystery guests, ha ha, in de VS heten die undercovers en bijna iedereen weet wel hoe je die herkent, daar is niet veel fantasie voor nodig. Behalve een paar onnozele ganzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan