Halsema over erotisch centrum: kosten uitkopen raamexploitanten weet ik nog niet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nederland wordt niet prostitutievrij maar het gaat illegaal verder, zie de grote toename van thuiswerken via internet. Net als de wietteelt, het is niet te bestrijden. Nederland is een heel rijk land omgeven door heel arme landen. In de kassen e.d. kun je je rug breken voor E10 per uur en dit verdient veel meer. Mystery guests, ha ha, in de VS heten die undercovers en bijna iedereen weet wel hoe je die herkent, daar is niet veel fantasie voor nodig. Behalve een paar onnozele ganzen.
Dan is Nederland in ieder geval op papier prostitutievrij, en dat is alles wat de beleidsmakers willen.
 
Alsof de wallen de enige plek zijn waar men terecht kan ;-) De wallen zijn een marginaal overblijfsel dat buitenproportioneel veel troep geeft in de binnenstad. Weg ermee. Komt er een mooi eros-bedrijf voor in de plaats, leuk, indien niet ook goed.
Precies, wallenprostitutie is slechte service voor teveel geld en giga overlast, weg ermee.
 
Slecht beter dan niks je kan tenminste nog die hoeren geur ruiken als je op de wallen loopt. Bij eroscentrum mag je aan de hondepoep ruiken langs de weg, want Eurocentrum komt niet. Net grote leugens zoals in andere steden. Je zit daar aan het financiële centrum waar vele multinationals fel tegen zijn net als de bewoners.
 
Yup, de bewoners hebben al gezegd juridische acties te starten. Tel daarbij op dat de ondernemer(s) die dit gaan verwezenlijken een stevige bibob-toets mogen doorstaan (ik meen dat het de laatste keer daarop stuk liep in Utrecht). Ik zie het somber in...
 
Mevrouw Halsema verdient anders meer dan genoeg aan de Wallen.
Maar ze zijn goed bezig daar de stad kapot te maken, tijdje geleden nog geweest maar elke 3 meter heb je zowat wel een vreettent zitten.
Zit dat er niet dan wel een snoepwinkel of souvenir winkel.

Daarnaast staat Amsterdam bekend om de redlight district, mede met het legaal blowen is Amsterdam daar groot mee geworden en nu?
Maakt een burgermeester met haar linkse vriendjes een complete stad kapot.

Want toeristen zorgen voor overlast, maar zie vergeten even dat die toeristen wel veel geld in het la'tje brengen!
 
Daarnaast staat Amsterdam bekend om de redlight district, mede met het legaal blowen is Amsterdam daar groot mee geworden en nu?
Maakt een burgermeester met haar linkse vriendjes een complete stad kapot.

Want toeristen zorgen voor overlast, maar zie vergeten even dat die toeristen wel veel geld in het la'tje brengen!
Ze willen iedereen weg hebben!
-Cruiseschepen? vinkje
-Vervuilende auto's? vinkje
-Parkeerplaatsen voor wie nog wel binnen de ring mag? Weggehaald, dus vinkje.

Vul zelf maar verder aan...

Ik stel voor dat ze alle winkels uit het centrum verbannen.
Scheelt ook veel verkeersbewegingen.
 
Ze willen iedereen weg hebben!
-Cruiseschepen? vinkje
-Vervuilende auto's? vinkje
-Parkeerplaatsen voor wie nog wel binnen de ring mag? Weggehaald, dus vinkje.

Vul zelf maar verder aan...

Ik stel voor dat ze alle winkels uit het centrum verbannen.
Scheelt ook veel verkeersbewegingen.
Ik stel voor dat ze hun burgemeester wegverbannen.
Ben benieuwd of ze dat voor mekaar kunnen gaan krijgen.

Vergeet niet dat Amsterdam mede zo groot is geworden door Toerisme en war allemaal wel niet mag in Nederland
 
Steeds meer kritiek op komst 'pikant pretparadijs' bij Zuidas
 
Steeds meer kritiek op komst 'pikant pretparadijs' bij Zuidas
Alleen is de vraag hoe betrouwbaar deze site is.

Zou wel mooi zijn als de Wallen gewoon kunnen blijven waar ze nu zitten.
Het is vroeger niet voor niets bewust daar gebouwd lijkt me.
 
Omdat de Wallen vroeger een vervallen achterbuurt waren die men in jaren '60 wilde slopen en de gracht een verkeersweg. Zoals alle rosse buurten verdreven werden naar plekken waar weinig mensen wilden wonen en weinig economische waarde. De dames hielden het in historische staat en nu is het een toplocatie. Vlak bij het station en het grote uitgaanscentrum. Het toerisme in A'dam is ook sterk toegenomen.
 
Trekkers heten die dingen onder de boeren.
tractoren dat zijn insecten
Een trekker is een vrachtauto die een oplegger trekt. Een tractor is een machine die landbouwwerktuigen trekt.
Of zoals de overheid het noemt : landbouwvoertuigen.

Persoonlijk heb ik liever een zuiger dan een trekker, ik zeg dan ook altijd tegen de meisjes trek'er niet zo aan.
 
Volkskrant is niet toonaangevend.
Maar los daarvan 😉

Dat iets geschreven staat zegt niets. 2,4 miljard mensen zeggen ook dat god bestaat. Is ook niet zo. Maar ze zetten het wel zwart op wit in boeken, maar daarmee is het nog niet waar 😁

Dat voertuig op de foto is een Trekker, en daarmee basta.
Een tractor dat is een soort insect denk ik ...een torretje ofzo. 🤪🚜🪲🐞
 
Laatst bewerkt:
Dat voertuig op de foto is een Trekker, en daarmee basta.
Een tractor dat is een soort insect denk ik ...een torretje ofzo. 🤪🚜🪲🐞
Als deels op het platteland opgegroeide stedeling ken ik het als tractor. Elders op het www lees ik dit...

"In Nederland is trekker de meest gebruikelijke term. Opvallend genoeg is Nederland een uitzondering, en is volgens vele landbouwers meteen duidelijk dat iemand uit de stad komt wanneer hij of zij tractor zegt. Dit is te danken aan de invloedrijke agronoom genaamd M.F Visser, die tractor een vreemde benaming vond voor de landbouwmachine. In alle omliggende landen is tractor wel het meest gangbaar, bijvoorbeeld de Belgen zeggen wel tractor door de invloed van het Franse 'tracteur'."
 
Laatst bewerkt:
Een tractor dat is een soort insect denk ik ...een torretje ofzo. 🤪🚜🪲🐞
"Tor" ken ik wel als een uitdrukking uit de elektonica. Een "powertor" was een transistor die hogere stroomsterkte aan kon. Op oudere laboratoriumvoedingen zitten vaak twee "power-torren" aan de achterzijde op een flinke koelrib gemonteerd ten behoeve van de dissipatie (transpiratie voor transistoren). Als je een "tor" ging kopen dan ging het om een van de forsere transistoren.

Dus ik wil maar zeggen.
 
Als deels op het platteland opgegroeide stedeling ken ik het als tractor. Elders op het www lees ik dit...

"In Nederland is trekker de meest gebruikelijke term. Opvallend genoeg is Nederland een uitzondering, en is volgens vele landbouwers meteen duidelijk dat iemand uit de stad komt wanneer hij of zij tractor zegt. Dit is te danken aan de invloedrijke agronoom genaamd M.F Visser, die tractor een vreemde benaming vond voor de landbouwmachine. In alle omliggende landen is tractor wel het meest gangbaar, bijvoorbeeld de Belgen zeggen wel tractor door de invloed van het Franse 'tracteur'."
Ja tractor (ik krijg dat woord bijna niet uit m'n strot) is voor stadse lui, met het bovenste knoopje dicht en schoenen die schoon moeten blijven 😂
 
Ja tractor (ik krijg dat woord bijna niet uit m'n strot) is voor stadse lui, met het bovenste knoopje dicht en schoenen die schoon moeten blijven 😂
Ik was anders nogal een struiner en vaak op zwerftocht in de natuur of bezig met het zoeken van archeologische schatten. Schoon blijven was absoluut niet mijn prioriteit, droeg meestal laarzen en van bovenkleding met knoopjes moest ik al helemaal niets van hebben (droeg een trui en waar nodig een parka). En zoals aangegeven, in omliggende landen is het gewoon tractor.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat wij stedelingen nu het voortouw moeten nemen en de boeren voor eens en voor altijd duidelijk maken hoe het zit.

Want als wij 'trekker' moeten zeggen slaan we in het buitenland een modderfiguur aangezien 'tracker' (de klank waarmee wij in de stad 'trekker' uitspreken) staat voor een tracerings-gadget waarmee we onze personenwagen en onze huwelijkspartner op een app kunnen volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan