Recensie Hana, Dokkeaw Thai Massage, Zwevegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Birdie

Wandelaar
43
02/08/21
67
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kortrijkdokkeawthaimassage.be/fotos/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben nog maar een beginner dit was na een andere erotische massage en een raambezoek pas de derde keer dat ik "zoiets" deed.
Ik moet zeggen het beviel me zeer :)
Na een afspraak te hebben gemaakt, ging ik op weg...
Makkelijk parkeerplaats
Een grote oude villa, beetje aftands, ook de kamers, maar wel proper.
Ik belde aan. Hana deed meteen open. Ze was vriendelijk en lief.
De foto's op de website kloppen niet, maar is wel een relatief mooie dame met erg grote borsten (fake). Lekkere kont :)
We gingen naar boven. Het financiële werd afgehandeld en al gauw was ze terug met een teiltje met water voor een wasje.
Ik mocht plaatsnemen op het bed. Ze waste grondig. Ik vond dit niet erg, zag dit eerder als deel van de massage. Ze deed het op een erotische manier.
Ze vroeg plots of ik van "pijpen" en "poepen" (neuken voor de Nederlanders) hield.
Ik zei: ja dit was nog eens 70 extra.

Ze begon aan de massage. Die was zeer fijn en ontspannend. Af en toe eens teasen tussen de benen. Plots begon ze langzaam in m'n oor te hijgen en stak ze haar tong in m'n oor. Erg geil.
Ze vroeg om om te draaien. Ze begon m'n penis te masseren. Die was al lang paraat, maar werd nog harder. Voor ik het goed en wel besefte nam ze hem in de mond (zonder condoom).
Pijpen deed ze enorm goed. Ballen likken en masseren ook.
Ze nam een condoom en deed die om. Omdat ik zo "big" was, kon ze enkel genomen worden terwijl zij op haar rug lag. Zelf vind ik dit niet van die "big". Dus dat is waarschijnlijk een leugentje voor haar eigen bestwil.
Desondanks mag je haar toch stevig nemen. Ook tongzoenen en aan haar tieten likken.
Ik kwam al snel klaar.

Hierna maakte ze nog tijd voor een wasje en als afsluiter nog een massage.

Kortom: zeer fijne en leuke ervaring.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben nog maar een beginner dit was na een andere erotische massage en een raambezoek pas de derde keer dat ik "zoiets" deed.
Ik moet zeggen het beviel me zeer :)
Na een afspraak te hebben gemaakt, ging ik op weg...
Makkelijk parkeerplaats
Een grote oude villa, beetje aftands, ook de kamers, maar wel proper.
Ik belde aan. Hana deed meteen open. Ze was vriendelijk en lief.
De foto's op de website kloppen niet, maar is wel een relatief mooie dame met erg grote borsten (fake). Lekkere kont :)
We gingen naar boven. Het financiële werd afgehandeld en al gauw was ze terug met een teiltje met water voor een wasje.
Ik mocht plaatsnemen op het bed. Ze waste grondig. Ik vond dit niet erg, zag dit eerder als deel van de massage. Ze deed het op een erotische manier.
Ze vroeg plots of ik van "pijpen" en "poepen" (neuken voor de Nederlanders) hield.
Ik zei: ja dit was nog eens 70 extra.

Ze begon aan de massage. Die was zeer fijn en ontspannend. Af en toe eens teasen tussen de benen. Plots begon ze langzaam in m'n oor te hijgen en stak ze haar tong in m'n oor. Erg geil.
Ze vroeg om om te draaien. Ze begon m'n penis te masseren. Die was al lang paraat, maar werd nog harder. Voor ik het goed en wel besefte nam ze hem in de mond (zonder condoom).
Pijpen deed ze enorm goed. Ballen likken en masseren ook.
Ze nam een condoom en deed die om. Omdat ik zo "big" was, kon ze enkel genomen worden terwijl zij op haar rug lag. Zelf vind ik dit niet van die "big". Dus dat is waarschijnlijk een leugentje voor haar eigen bestwil.
Desondanks mag je haar toch stevig nemen. Ook tongzoenen en aan haar tieten likken.
Ik kwam al snel klaar.

Hierna maakte ze nog tijd voor een wasje en als afsluiter nog een massage.

Kortom: zeer fijne en leuke ervaring.
Tongzoenen ook?
 
Onlangs nog eens teruggeweest. Eén uurtje. Eerst een wasje met wat getease. Dan een lekker pijpbeurt. Goed diep met veel gevoel. Ze vergeet je ballen niet. Ze ging snel over naar neuken. Wou missio, maar ik stelde doggy voor. Voor we switchten gevraagd of ik haar mocht beffen. Terwijl ze op haar hondjes zat befte ik haar langs achter. Zo kon ik haar poes en kontje likken. Uitendelijk geneukt in doggy. Een (beetje) vinger in haar kontje kon ze ook wel appreciëren.
Zakje volgespoten. Dan weer een wasje en nog een goede massage.
Haar heerlijke (valse) borsten en lekker kont zijn top.
Het enige minpuntje: kledij. Ze mag best wat meer sex uitstralen. Een kort jeansrokje en sloffen doen het bij mij niet :)
 
Onlangs nog eens teruggeweest. Eén uurtje. Eerst een wasje met wat getease. Dan een lekker pijpbeurt. Goed diep met veel gevoel. Ze vergeet je ballen niet. Ze ging snel over naar neuken. Wou missio, maar ik stelde doggy voor. Voor we switchten gevraagd of ik haar mocht beffen. Terwijl ze op haar hondjes zat befte ik haar langs achter. Zo kon ik haar poes en kontje likken. Uitendelijk geneukt in doggy. Een (beetje) vinger in haar kontje kon ze ook wel appreciëren.
Zakje volgespoten. Dan weer een wasje en nog een goede massage.
Haar heerlijke (valse) borsten en lekker kont zijn top.
Het enige minpuntje: kledij. Ze mag best wat meer sex uitstralen. Een kort jeansrokje en sloffen doen het bij mij niet :)
Hoeveel betaal je voor extra?
 
Vandaag ook eens langsgeweest bij Hana.
Ik had al eerdere ervaringen met Dokkeaw dus wist van te voren dat de fotos fake zouden zijn.

Ze is ouder dan de 27 jaar die de site haar toeschrijft, eerder in de 30, maar ziet er wel goed uit. Ze is enorm vriendelijk en goedlachs, spreekt Engels en Nederlands allebei relatief goed en plaagt graag.

Het wasje van te voren wordt, zoals Birdie zei, inderdaad op een erotische manier gedaan, waarbij ze je plaagt met haar nagels en al eens kort met je ballen en penis speelt voor de massage begint.

Haar massage is best goed, geen hoogvlieger maar boven het gemiddelde. Daarbij maakt ze wel goed gebruik van haar hele lichaam en zelfs lang voor de B2B kun je regelmatig haar (fake) borsten langs je lichaam voelen glijden terwijl ze hier en daar iets in je oor fluistert.

De B2B op de rug was niks spectaculairs maar ze neemt er wel haar tijd voor, het is niet vlug-vlug zoals bij sommige anderen.
Ik was ook heel aangenaam verrast van de plotselinge tong in m'n oor en het knabbelen aan m'n oor.
Na het omdraaien, legde ze zich eerst naast mij neer waarbij ze veel teasde, haar lippen tot net niet tegen de mijne bracht en haar hele lichaam uitspeelde om me opgewonden te krijgen, wat zeker goed lukte.

Ze wilde helaas geen intiem doen of zoenen, waar ik wel wat op gehoopt had, maar misschien was ze niet in de stemming ervoor. Maar ze nam wel uitgebreid de tijd om m'n penis met haar borsten te verwennen, waarna me een geweldig goeie blowjob gaf. Geen kort gedoe van minder dan een minuut, maar een goeie 5 minuten waarbij ze ook veel aandacht aan de ballen gaf.

Uiteindelijk goed klaargekomen, nog wat extra gemasseerd en een tweede wasje en ik was in ongeveer 55 minuten weer buiten.
 
Heb hanna zelf ook bezocht en ik herken veel van bovenstaande posts, dus ze werkt wel op een bepaalde patroon (why change a winning formula ?).

Ik had om 20u gebeld en om 21u waren zowel pim, als hanna, als anna/maya/nana (?) aanwezig. Ik heb voor Hanna gekozen en om 20u45 stond ik er al. Ik had gekozen voor 2 uur, ook al ging het ver over de sluitingsuren zijn, maar Hanna opteerde voor anderhalfuur (achteraf bezien was dit een slechte deal voor mij, daar 30 min 60 euro kost). Heb haar dus in het begin 140 euro betaald.

Toen ze buitenkwam was ik toch wel een kleine beetje teleurgesteld. Ze zegt dat ze 28 is, maar ziet er tikkeltje ouder uit, en ook heeft ze geen typisch thaise kenmerken. Ze is half chinees net zoals kiki, ze heeft een bleke huid en geen tan skin zoals ik het zelf graag heb. Maar ze is verre van mis, ze heeft mooie proportionele silliconen borsten. Ze spreekt ook voldoende engels en nederlands en is heel vriendelijk, is gewoon een zeer lieve dame.

Toen ik op mn buik lag, begon ze met de gewone massage waar ze voor mij wel heel veel extra olie gebruikte. Omdat ik 'behaard' ben volgens haar en de olie heel goe moet glijden. Ik ga zelf vaak naar echte masseuses, dus vond haar massagetechniek niet echt noemenswaardig., maar goed, daarvoor kom ik ook niet naar hier. Ze masseert de onderrugrug, benen en voeten voor zone 20 minuten en veel getease krijg je niet op dat moment. Het is pas wanneer ze de bovenrug aanpakt, dat ze dan af en toe met haar handen tussen je billen gaat. Dan gebruikt ze ook haar nagels om zachtjes langs je lichaam/kont te tintelen. En dan doet ze een body 2 body waar ze ruim haar tijd neemt, doch miste ik wat beetje variatie hierin. Het toppunt is echter wanneer ze in je oren hijgt en haar tong erin stopt, super geil! Dat mocht best wat langer duren!

Vanaf het moment dat je je kan omdraaien masseert ze heel kort je borstkas en doet ze weer een body to body en vroeg ze me of ik een blowjob wou. "ofcourse" zei ik. Het eerste verassende was dat ze het gewoon zonder condoom doet, plus 1. En het 2de, ze neemt ruim haar tijd. Ze geeft je een zachte blowjob waar ze ook haar handen gebruikt en deze meisje heeft zeker en vast skills daarin1 Toch wel soms haar tanden gevoeld als klein minpuntje. Ze nam dus ruim haar tijd (ik schat 10 minuten) en toen ik merkte dat ze meer haar handen egbruikte dan haar mond om mij te doen klaarkomen, duwde ik haar handen weg en zat ik beetje haar mond te neuken en nam ook haar hoofd beet om de ritmische cotinuteit te bewaren :p Dat liet ze allemaal gewoon toe zonder boe of ba. Ik vroeg hier dat ik haar ook wil neuken, maar ze zei dat ze haar maandstonden had en dat het wel mogelijk is volgende week. Ze zei dat ze net zo graag sext als blozjob doet, dus dat betlooft. Ze spuugde op mn lul, ik gaf haar een tongzoen terwijl ze me wat rukte, dan stak ze ook nog haar vinger in mn kont terwijl ze me pijpte. Deze lieve ogenschijnlijk brave dama veranderde toch wel in een 'dirty girl' zoals ik ze graag noem. Just bij de zaadlozing duwde ze mn lul weg van haar mond, ze mijdt absoluut een facial of cim, zeer jammer.


Ik had geen idee hoe laat het nog was, we waren beetje rustig aan het praten en eigenlijk begon ik gwn weer geil te worden en had ik goesting in nog een blowjob. Dus vroeg ik haar vlakaf: suck me again, im horny again. Nog een extra 50tje dan maar. Ondertussen was ik dus 140 + 50 + 50 armer.

En de 2de blowjobsessie was even top als de eerste, en net voor de climax haalde ze haar hoofd weer weg, dus facial of cim zat er niet in. Het was 22u op de klok, dus ben effectief 1u15 min binnengeweest + nog douche achteraf. Maar eigenlijk kan ik de massage gedeelde skippen of inkorten en kan je haar in een uur tijd 2xblowjob doen of 2x neuken, waardoor je dus 60 euro bespaart op de massage.


ik denk dat ik haar nog 1x bezoek en de sex optie neem, want ben niet van de type die te lang bij 1 meisje vastplakt. Ik heb veel thai massages gedaan en zij is toch wel een topper wat betreft het blowjob geven, simpelweg omdat ze ruim te tijd neemt. Bij vele meisjes is dat 1 minuut amper aan zuigen om dan weer te aftrekken. Hanna doet haar job gewoon grondig en ze wilt dat je voldaan naar buiten gaat. Dit is geen madam die vies is van sex, en daarom behoort ze tot 1 van de betere dat ik ontmoet heb.


Perfectie zou zijn: anaal likken, minder massage meer tease, facial of cim en anale sex.
 
Gisterenavond nogmaals naar Hanna geweest. Heb 200 euro gegeven en afgesproken voor 1 uur, 2x klaarkomen waarvan eerste met blowjob only en andere met blowjob + sex.

In mn gedachten redeneerde ik dat ik ruimschoots de tijd heb om eerst een blowjob te krijgen van vb 15 minuten, daarna een korte massage van 20 minuten en de rest afwerken met sex. Als er tijd tekort kwam, kon de massage altijd ingekort worden natuurlijk, want de massage kan me gestolen worden bij Hanna.

Hoewel Hanna wel met kop en schouders bovensteek met de andere thai masseuses die ik ken, was haar prestatie deze keer iets minder dan de vorige. De eerste blowjob wou ze snel afwerken, ze probeerde haar handen te gebruiken (ik maande haar om enkel haar mond te gebruiken en ze luistert wel naar je dan) en ik voelde haar tanden nogal. Klaarkomen op haar gezicht, in mond of lichaam is not done bij haar.

De massage stelt niet veel voor, totdat de body 2 body begint met als hoogtepunt het likken van je oor en bij het omdraaien kon ik aan haar borsten zuigen en tongzoen geven. Heerlijk. En ze is hygienisch op dat vlak.

De 2de blowjob was beter, ze likt en zuigt regelmatig aan je ballen en na 5 minuten pakt ze een condoom (met een fruitsmaak, rode kleur) en komt ze op mij gehurkt cowgirl position, met als doel om me snel te doen klaarkomen. Het is een heerlijk positie als afsluiter voor mij en ik zou idd binnen de paar minuten klaarkomen, dus heb ik zelf snel van positie veranderd naar doggy, missio (met tongzoen) en reverse cowgirl waarbij ik aan het stoten was. Overall vond ik haar poesje niet zo nou en met de condoom erbij had ik niet zoveel gevoel bij de sex gehad. Ik kwam niet klaar en besloot om te masturberen alternerend met een 'tigh job', waarbij dus mn lul rechtsreeks contact heeft met haar zachte, warme huid. Ik voelde dat ik zo ging klaarkomen en vroeg haar om mij een laatste keer snel te pijpen en mn ballen likken, wat ze zonder boe of ba gewoon doet. Toen ze merkte dat ik ging klaarkomen, vliegt ze zoals gewoonlijk weg, want van sperma op haar lichaam moet ze niet weten lol.


Overt algemeen is hanna dus wel top, ze luistert naar je tijdens sex en doet wat je graag hebt.
Het is wel best prijzig en de sex met condoom vond ik iets minder.

Ik denk dat ik hanna nog af en toe zou bezoeken voor enkel 30 min massage + oraal hoogtepunt.
 
Slechtste ervaring ooit.
Kwam voor een uur en werd na 40 min buiten gewerkt.

Betaald voor extra.
Omdat ik niet direct kwam moest ik snel zijn en doordoen, vanaf dat moment is het bij mij klaar als ze zeggen dat ik moet opschieten.
Ga al lang naar massages en zo ben ik nog nooit behandeld.
Kwa looks is ze OK, ook niet denderend...
Maar karakter en klanten service dikke 0

Never again.
 
Ze in het begin van het jaar een keer of twee bezocht. Die 27, ik denk dat je er inderdaad wel 10 jaar mag bijdoen. De massage was niet slecht. Maar de b2b was uitstekend. Inderdaad even de tong in mijn oor (mmm!) en ze glijdt lekker over je lichaam en hij mocht ook even tussen haar borsten.

Ze drong ook nogal aan voor de extra's. Had 100 euro mee en 20 euro wisselgeld teruggekregen. Voor die 20 euro kreeg ik nog een blowjob met condoom. Voor een paar minuten maar kom, voor €20 verwacht ik nu ook niet veel meer :)

En de tijd was correct bij mij, toch ongeveer een uur binnen. Was al bij al tevreden bij haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan