Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze spaanse Blanka heb ik zo'n anderhalf jaar geleden al bezocht. Nieuw is ze niet, wel hele lange pauzes tussen haar aanwezigheid. Nu had ze nieuwere foto's, maar ook toen was het een duidelijk geval van; minder strak in haar vel dan op de foto's en doe er gerust 10 jaar bij haar aangegeven leeftijd. Wel een redelijke sessie toen gehad, maar herhalingsgevaar viel mee.
 
Vandaag Nikita bezocht in H2b. Niet veel op aan te merken. Het was wel aan de onderzijde van wat je mag verwachten in H2b/H5, maar ik klaag niet. Op de foto een zeer mooie verschijning en in het echie viel het niet tegen in de wetenschap dat de foto's en de werkelijkheid altijd verschillen. Enige minpunt is dat de prijzen in DL tegenwoordig ook onderhevig zijn aan inflatie. €170 voor 3 kwartier met daarin 2 extra's is niet te duur, maar zeker niet te goedkoop. Zal er later wat meer over vertellen.

Dat parkeren daar is inderdaad wel een ding. Zelfs de 2 plekken op het terrein zijn geheel zichtbaar. Mij stoort het niet heel erg, maar met alle drukte daar in de straat is het wel een dingetje.
 
Ik wou voor donderdag een afspraak maken met Patrizia. Moeilijk, moeilijk. Donderdag overdag nog bevestigen. Wat een gedoe zeg, kom er zeker vijf jaar en heb een keer, ongeveer een uur van te voren, afgebeld omdat er een storing was bij de SNS en ik derhalve geen geld op kon nemen.
 
Vandaag Nikita bezocht in H2b. Niet veel op aan te merken. Het was wel aan de onderzijde van wat je mag verwachten in H2b/H5, maar ik klaag niet. Op de foto een zeer mooie verschijning en in het echie viel het niet tegen in de wetenschap dat de foto's en de werkelijkheid altijd verschillen. Enige minpunt is dat de prijzen in DL tegenwoordig ook onderhevig zijn aan inflatie. €170 voor 3 kwartier met daarin 2 extra's is niet te duur, maar zeker niet te goedkoop. Zal er later wat meer over vertellen.

Dat parkeren daar is inderdaad wel een ding. Zelfs de 2 plekken op het terrein zijn geheel zichtbaar. Mij stoort het niet heel erg, maar met alle drukte daar in de straat is het wel een dingetje.
Welke extra's dan? Voor €170 kun je ook een uur met TZ, of hebben ze de prijs weer verhoogd?
 
Ik wou voor donderdag een afspraak maken met Patrizia. Moeilijk, moeilijk. Donderdag overdag nog bevestigen.
Klopt. Ik belde deze week een paar dagen voor de gewenste dag, zodat ik zeker weet dat mijn gewenste tijdstip vrij is. Kreeg te horen dat van de eigenaar geen termijnen ver van te voren meer gemaakt mogen worden. Met wat gezeur heeft de theke toch mijn afspraak genoteerd, omdat ik aangaf al jaren hier te komen en altijd op de afgesproken tijd er ben.
 
Staan weer nieuwe dames op de site van haus nr 5. Iemand ervaring met Britney of Magda? Zien er goed uit!
Britney is nieuw, dus daar ga je 99%geen antwoord op krijgen. Dat is dus zelf de gok nemen. Vooral in de vakantieperiode zie je vaker nieuwe dames. Soms nieuwe ontdekking, soms tegenvaller, blijft een gok.
Magda is er al veel vaker geweest. Echter kan op de duitse fora niets over haar vinden. Persoonlijk vind ik de foto's teveel bewerkt om de gok te nemen
 
Dat het niet allemaal zonneschijn is in hausnr5 toont de volgende recente recensie over de poolse Elisa die deze week nieuw is in hausnr5:

Mede-wandelaar Karakot had hier een paar maand geleden al gewaarschuwd voor haar poolse 'vriendin' Wika die deze week ook in hausnr5 is en beiden bieden een trio aan.
Blijkbaar gooien beide dames het op hun goede looks en service blijft ver achterwege. Mijn ervaring leert dat ze hier nog een hele tijd mee door kunnen gaan, omdat ze wekelijks van club wisselen.
Dit toont dus aan hoe belangrijk het is om ervaringen te delen. Deze duitse wandelaar is in 30min door Elisa 120 euro armer gemaakt met haast geen service en hij heeft zich uit nood aan het einde van de sessie zichzelf maar afgetrokken om toch nog enig bevredigd gevoel te hebben bij het verlies van dit geldbedrag.
 
Alexandra moet je in elk geval niet bezoeken als je GFE zoekt. TZ was ondanks betaald maar erg matig en er was niet echt een klik.

Maar goed, ik weet dat er ook mensen zijn die wat anders zoeken en juist wel helemaal weg zijn van haar.
 
Alexandra moet je in elk geval niet bezoeken als je GFE zoekt. TZ was ondanks betaald maar erg matig en er was niet echt een klik.

Maar goed, ik weet dat er ook mensen zijn die wat anders zoeken en juist wel helemaal weg zijn van haar.
Dit klopt.
Echter bezoek ik haar steeds :cool:. Vooral voor haar looks. Ook 1x tongzoenen bij haar geboekt, maar was inderdaad matig. Dat boek ik dus nooit meer.
Ik geil simpelweg op haar, dan maar iets mindere service.
 
Kami en wika staan bij mij op agenda komende dagen.
Ik zal niet Nadja boeken, maar dat heeft alleen met mijn persoonlijke voorkeur te maken. Zij zal waarschijnlijk wel goed zijn door haar ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan