Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week op het menu:

Ella
Sarina
Lavinia
Sofia
Jolie
Kristina
Lavinia staat bij topic misstanden:

Jolie paar weken geleden in de gang zien lopen. Ziet er beter uit dan op de foto's, foto's zijn te gemaakt.
Kristina 1x bezocht. Wat oudere volle blondine. Opzich degelijke sessie.

Ben ook wel benieuwd naar Ella.
 
Goedemorgen,

Ella is een leuke dame. Zou haar zeker aanraden als je voor jong en slank wilt gaan.
Spreekt goed Engels en Duits, mooi slank ding en strakke borsten.
Ze houdt wel van een goed tempo als ik het mij goed herinner
Tijdens de sex "praat" ze veel.. "yes daddy, yes babe, that's nice honey, etc etc" de gebruikelijke dingen. Ik houd hier niet zo van, maar wellicht voor jullie wel opwindend.

Lavinia ben ik wel erg benieuwd naar, op de foto's ziet het er echt heel goed uit. Eigenlijk te mooi om waar te zijn, wellicht iemand ervaringen met haar?
 
Dat wou ik hier net ook delen. Het werd me gisteren verteld, oude pand Verona Kaiser. 4km eerder aan de A30, bij de afrit naar de B70/KFC. Ze zijn druk aan het verbouwen. Er komen drie kamers met eigen badkamer en airco.
De foto's zijn beschikbaar: http://www.hausnummer2b.de/Raeumlichkeiten/
Lijkt me toch 1 centrale badkamer ipv kamers met eigen badkamer
 
Wika kan je overslaan...... Ben vanmorgen geweest en heb niet eens zin er een recensie aan te wijden. Te duur, te onervaren en zeurt over alles. Wil je aan mijn tepels likken? €20,-- extra. Wil je lekker over borsten klaarkomen? €20,-- extra. Zoenen? PZC? Je snapt het al...... Zoenen deed ze niet eens........ wel betaald. Als je in de buurt van haar mondje komt draait ze weg.

Ik had sterk het idee dat ik haar eerste klant ooit was. Je gaat liggen en binnen 1 tel zit je al in haar mond. Geen voorspel, geen plagerij, niets. "Don't finnish!" krijg je dan te nog te horen. Lekker lichaam, dat wel, pijpen was best goed maar zonder fantasie, geen voorspel, geen plagerijen. Neuken hetzelfde, binnen 3 tellen zit het binnenbandje erom en binnen nog een keer 3 tellen zit je er al in. Stond binnen 30 minuten buiten van de 45 en heb voor het eerst ook gemeld dat het waardeloos was.
 
Wika kan je overslaan...... Ben vanmorgen geweest en heb niet eens zin er een recensie aan te wijden. Te duur, te onervaren en zeurt over alles.
Super dank.
Ik val wel op lange vrouwen, dus had haar anders inderdaad voor eind van de week geboekt. Het blijft een gok, nieuwe dames waar niets over bekend is.
Tina is ook lang, maar haar al 3x bezocht, maar het laatste bezoekje was een beetje van hetzelfde als de keren ervoor.
 
Wika kan je overslaan...... Ben vanmorgen geweest en heb niet eens zin er een recensie aan te wijden. Te duur, te onervaren en zeurt over alles.
Was er ook een paar keer.
Best wel veel oplichtsters daar en de werkelijkheid komt nooit overeen met de foto's op de site.
Ook best wel duur. 80 euro instaptarief voor kale afwerkservice en na 20 minuten sta je al weer bij je auto. Voor dat zelfde bedrag zit je een dag lang in een luxe Duitse saunaclub met alles erop en eraan inclusief eten, drinken en wellness.
Met 1 kamer gemaakt krijg je zelfs nog geld terug!!
Hausnr5, een afrader dus.

Groet, schoolmeester.
 
Was er ook een paar keer.
Best wel veel oplichtsters daar en de werkelijkheid komt nooit overeen met de foto's op de site.
Ook best wel duur. 80 euro instaptarief voor kale afwerkservice en na 20 minuten sta je al weer bij je auto.
Schoolmeester stelt zijn mening wat ongenuanceerd, maar hij heeft wel een punt.

Er zijn nog steeds dames die lookalike foto's zetten, goede service geven zoals je hausnr5 mag verwachten en voldoen aan de standaarden van vroeger.

Echter in het afgelopen jaar vaak nieuwe dames geprobeerd waar geen recensies over waren en vaak is de realiteit anders dan de info op de site.
Tel er standaard 5 jaar bij op (24=29, 30 is boven 35 en 30+ = 40+), maatje 34 = 36, maatje 36/38 = maatje 38 t/m 44).
Kom er sinds 2016 en vroeger was douchen buiten betaalde tijd. Tegenwoordig is douchen voor/na in betaalde tijd, na geldovergave is dame om geld weg te brengen opeens 5 tot 10min van de kamer verdwenen en de dames moeten zich opeens nog 5min fris maken, terwijl als je binnenkomt ze al 15min of langer in de kantine zitten.
De prijs/kwaliteit verhouding wordt discutabel, op een paar uitzonderingen na.

Samengevat: Als je de verkeerde dame treft en je boekt 30min, blijven na al deze trucs 15min op de kamer over. Vroeger was het gewoon 30min realtime + 10min voor/na douchen
 
Laatst bewerkt:
Was er ook een paar keer.
Best wel veel oplichtsters daar en de werkelijkheid komt nooit overeen met de foto's op de site.
Ook best wel duur. 80 euro instaptarief voor kale afwerkservice en na 20 minuten sta je al weer bij je auto. Voor dat zelfde bedrag zit je een dag lang in een luxe Duitse saunaclub met alles erop en eraan inclusief eten, drinken en wellness.
Met 1 kamer gemaakt krijg je zelfs nog geld terug!!
Hausnr5, een afrader dus.

Groet, schoolmeester.
Voor 80 euro de hele dag in een saunaclub met alles erop en eraan… Dan ben ik wel benieuwd waar jij naar toe gaat? 🤨
 
Voor 80 euro de hele dag in een saunaclub met alles erop en eraan… Dan ben ik wel benieuwd waar jij naar toe gaat? 🤨
Een Acapulco Gold, Penelope bijvoorbeeld.
30 euro entree, 40 euro voor een kamer van een half uur met alles erop en eraan. Zelfs een pijpen zonder is gewoon standaard inbegrepen, met een beetje geluk zoenen ook! Daar betaal je bij een Hausnr5 fors meer voor.
Zoals ik schreef ben je dus maximaal 70 euro kwijt als je 1 nummertje maakt. 10 euro goedkoper dan bij Hausnr5 en dan krijg je er gewoon uitgebreidere service, gratis eten en drinken en luxe wellness bij.
Er zijn in NRW zelfs nog wel een paar saunaclubs te vinden waar het nog goedkoper kan. Maar daar zijn de dames dan wel van optisch mindere kwaliteit.
Conclusie: Hausnr5 is veel te duur voor wat het is!

Groet, schoolmeester.
 
Bij Emmy geweest deze week, aardig en lief meisje en zo ziet ze er ook uit, tongzoenen doet ze voorzichtig met het puntje van haar tong, het oraal bevredigen van je jongeheer gaat haar beter af, verder niets bijzonders over te melden, geen herhaling voor mij,geen seksuele klik met haar.
Ter info de afslag Lingen/ Nordhorn op de A31 is vanaf 31-5 tot en met 31-8 afgesloten, stukje omrijden dus of andere route nemen.
 
Oh ja, goed dat je het zegt. Ik ga woensdag de 31e, vanuit de richting Emmen ga ik wel binnendoor, Twist , Adorf, Georgsdorf en dan Nordhorn.

Ik ga naar Emelie, hopelijk kan ik haar laten squirten.

Heb haar in maart gezien, toen liep ze in Rheine naakt door de barruimte, een zeer aangename verschijning.

Ze werkt ook in Leipzig, helaas kan ik niets over haar vinden.
 
Oh ja, goed dat je het zegt. Ik ga woensdag de 31e, vanuit de richting Emmen ga ik wel binnendoor, Twist , Adorf, Georgsdorf en dan Nordhorn.

Ik ga naar Emelie, hopelijk kan ik haar laten squirten.

Heb haar in maart gezien, toen liep ze in Rheine naakt door de barruimte, een zeer aangename verschijning.

Ze werkt ook in Leipzig, helaas kan ik niets over haar vinden.
En hoe was het? :cool:
 
En hoe was het? :cool:

Dat kun je daar lezen. Squirten is niet gelukt. En het is " no cure no pay" 🤣

Als ze makkelijk had willen cashen had ze je wel gedaan alsof / het geld sowieso gehouden
 
Deze week weer een hoop nieuwe dames in de line up. Nergens iets over te vinden. Ook niet op het OWL forum.

Ben benieuwd naar Caroline en Kristie. Iemand al mee gekamerd?

Antonia en Joana lijkt mij ook wel wat.

Ik hoor graag!
 
Caroline vorige maand bezocht. Ze is niet meer zo slank als op de foto's. Ook was haar kapsel simpel lang en niet meer zoals op de foto's. Opzich vriendelijke dame en aardige sessie, maar verder geen grote indruk achtergelaten om nog een keer te boeken.
 
Vandaag de nieuwe locatie van hausn2b bezocht
hausn2b.jpg
Bij het pand zelf slechts 2 parkeerplekken achter een wandje. Als je de weg 'am stadtwalde' van Rheine zelf rijdt zal je kenteken hier zichtbaar zijn.
Theke adviseerde om op de gratis parkeerplaats van het tuincentrum te parkeren.
Tussen deze parkeerplaats en hausnr2b staat een bushalte. Ik was s'avonds, maar overdag zien wachtende passagiers je na binnen lopen.

Pand zelf: Via een houten schot kom je bij de voordeur. Hier staat wat tuinmeubilair waar een dame zat te roken, maakte een rommelige indruk.
Na de deur moet je gelijk een smalle trap omhoog. Boven geen wachtruimte, je wordt meteen op de kamer gedropt en moet daar wachten op de dame. Boven een hele kleine gang waar de deuren van de 3 kamers, 1 badkamer en de wachtruimte van de dames is. Het maakte op mij allemaal een wat op elkaar gedrukte shabby beeld.

Heb de spaanse Blanka hier bezocht.
De sex zelf is hetgeen je hier mag verwachten, maar alles erom heen niet. Was zaterdagavond, dame had erover dat ze graag terug na spanje wilde en het was vlug, vlug, vlug. Toen Blanka op de kamer kwam kreeg ik een klein handdoekje, douchen was geen tijd voor volgens haar, dus maar even bij de wasbak. Sessie zelf was 15min en daarover redelijk tevreden. Maar daarna kreeg ik meteen weer het handdoekje, dus geen rugmassage niets. Kortom, 30min betaald, exact na 20min stond ik weer buiten.

Ik denk dat ik voorlopig alleen nog dames ga bezoeken die ik ken. Veel dat nieuwe spul zoals deze Blanka levert niet de kwaliteit die je van dit haus gewend bent.
Vakantieperiode begint ook weer, dus was een nieuwe theke. Vaak lopen dan sommige dames de kantjes ervan af als de vaste thekes er niet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan