Algemeen Hausnr5, Nordhorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik vind Lily er heel lekker uit zien!!! Het is dat ik vandaag al in Rheine ben geweest anders was ik graag even bij haar langs gegaan

Lily wordt ook goed nat, zo erg heb ik nog nooit meegemaakt bij een dame. Zij is wel iets voller dan op de foto, maar zij is absoluut een aanrader. Voor pzc liefhebbers onder ons, moet je haar maar vermijden. Zij doet alles veilig.

Prijsstructuur
Basisprijzen
voor 30 minuten = 80 euro
voor 45 minuten = 120 euro
voor 60 minuten = 150 euro

De meeste DL's bieden op hun homepage al extra's aan ter oriëntatie. Het is raadzaam om in het voorgesprek al te informeren naar eventuele extra's die gewenst of aangeboden worden en hierover afspraken te maken. Uiteraard bepaalt iedere vervoerder zelf welke service hij/zij aanbiedt en rekent hij/zij hiervoor zelf de kosten.

Ahum... Vanuit Google Translate.

Maar tussen de regels lees je extra,s als pzc , kussen, vaak steeds 20-30 eur er bij bovenop

Zo en aankomende week volgens de foto's ook veel lekkers op het menu:

Anais (nieuw)
Heidi
Amira

Erg benieuwd naar deze dames.
Iemand ervaring of plannen deze week. Met name Anais is op de foto helemaal mijn type.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19153-Nordhorn-Hausnummer-5&p=875669#post875669

Realiteit is dat deze gast zich compleet financieel kapot heeft geneukt in hausnr5. En dan opeens een verhaaltje dat wegens een verbouwing hij haast niet meer deze club bezoekt. Dit soort leugens heb ik al te vaak gelezen. Maar ondertussen altijd de club promoten op de fora en wandelaars die realistisch erop antwoorden de grond inboren en hij de topper is met 3 uur bezoek en 3 tot 4x klaarkomen. Stempeltje pure verslaving of compleet zielig?

Die vent, Marcelasnl, spoort echt niet. Hoe ziek kan je zijn in je domme hasses?
Zit op dat zielige berenforum wandelaars aan te vallen die niet eens lid zijn van datzelfde zielige forum. Wandelaars die dus geen enkel weerwoord kunnen bieden. En dat terwijl hij op Girlsreview zelf onder meerdere accounts actief was, oa DieterStefan, en telkens werd geband omdat hij andere wandelaars aanviel en mot kreeg met de moderatie.
De waarheid is dat hij dus zelf niet meer welkom is in Hausnr5 omdat hij een daar werkende dame compleet onterecht de grond in schreef op allerlei fora simpelweg omdat zijn afspraakje à 8 tientjes werd gecancelled omdat de dame in kwestie verhinderd was.
Op een gegeven moment hadden ze hem door bij Hausnr5. Want ja, de chef des huizes leest gewoon mee op de Nederlandse fora. Ze wisten precies wie hij was omdat hij datum en naam van de dame had genoemd in zijn anti Hausnr5 epistels op de fora. 1 plus 1 is 2. Hij stond duidelijk op de camera met zijn auto en kenteken zichtbaar in beeld. Zodoende wisten ze dus precies wie hij was. Op een mooie dag, niet zo mooi voor deze gabber dus:ROFLMAO:, stond meneertje weer vrolijk voor de deur voor goedkoop afspraakje en kreeg hij ff flink de wind van voren van de ontvangstdame die hem mededeelde dat hij niet meer welkom was en het terrein per direct diende te verlaten.
Nu grijpt meneertje Marcelasnl op het berenforum dus iedere gelegenheid aan om Hausnr5 uit wraak in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten.
Dan ben je dus echt een totaal mislukte droeftoeter en heb je geen eigen leven.:LOL:

Terug
Bovenaan Onderaan