Hebben jullie wel eens een dame bezocht die er absoluut niets van kon?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha, ik waarschijnlijk de eerste weken als 18-jarige een paar jaar terug. Niet zozeer de skills waren slecht, maar fuck ik was (te) zenuwachtig toen.
Iemand ooit met een dutsig 18-jarig meisje afgesproken die Kiara heette? Sorry he! 😅
Ik weet zeker dat je nu de beste bent @belleds 👍.
 
Topic gaat over of je wel eens bij een dame bent geweest die er absoluut niets van kon..

Mij ook wel overkomen, komt nu eenmaal soms voor, met name niet alle nieuw in het vak dames zijn natuurtalenten.. Heb een keer een dame gehad in club in Haarlem, was denk een jong moedertje in financiële nood ofzo, nou die ging op haar rug liggen als een paspop en dat was het dan... , heb haar ook nooit meer teruggezien, waarschijnlijk beter voor haar.

Het zijn niet alleen nieuwe dames die er soms niets van bakken, ook sommige meer ervaren dames knoeien maar wat aan, gelukkig is er dit forum en kan ik met een beetje huiswerk dit soort dames meestal wel vermijden.
 
De discussie gaat toch over dames die er niks van kunnen? Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verhalen van mannen die er niks van kunnen, van uit het standpunt van een vrouw, misschien kan ik er nog iets van leren:sneaky:
 
De discussie gaat toch over dames die er niks van kunnen? Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verhalen van mannen die er niks van kunnen, van uit het standpunt van een vrouw, misschien kan ik er nog iets van leren:sneaky:
Mannen die niks van kunnen? 🤔 Denk dat er:

1. mannen zijn die niks willen doen maar wel willen klaarkomen. Conclusie: man gaat op zijn rug liggen net als een half dode zeester. Ik moet alles op alles zetten om hem te vermaken. Maar ja, daar ben ik voor betaald dus ik kan niet klagen. Minder plezier voor madame, maar 🤷‍♀️.

2. mannen zijn die heel veel willen doen, m.a.w in diverse standjes willen neuken en mij zoveel plezier mogelijk willen geven met ieder lichaamsdeel. Wel jammer als die man uiteindelijk geen stijfje kon krijgen. Ik zal die man niet beschouwen als iemand die niets kan, vooral als hij met zijn vingers en tong goed aan de slag gaat. Ik moet in sommige gevallen wel wat aansturing geven en 9 van de 10 zijn brave, slimme en enthousiaste jongens.
 
Laatst bewerkt:
Mannen die niks van kunnen? 🤔 Denk dat er:

1. mannen zijn die niks willen doen maar wel willen klaarkomen. Conclusie: man gaat op zijn rug liggen net als een half dode zeester. Ik moet alles op alles zetten om hem te vermaken. Maar ja, daar ben ik voor betaald dus ik kan niet klagen. Minder plezier voor madame, maar 🤷‍♀️.

2. mannen zijn die heel veel willen doen, m.a.w in diverse standjes willen neuken en mij zoveel plezier mogelijk willen geven met ieder lichaamsdeel. Wel jammer als die man uiteindelijk geen stijfje kon krijgen. Ik zal die man niet beschouwen als iemand die niets kunnen, vooral als hij met zijn vingers en tong goed aan de slag gaat. Ik moet in sommige gevallen wel wat aansturing geven en 9 van de 10 zijn brave, slimme en enthousiaste jongens.
3. Mannen die denken dat de vrouw een fitnesstoestel is en maar blijven pompen voor de vrouw 'haar plezier' en maar blijven geloven dat ik 10 orgasmes zal krijgen terwijl ik al 20x gezegd heb dat ik niet vaginaal klaarkom. 😋

4. Mannen die de clitoris niet vinden en ernaast beffen. En hoezeer je dat hoofd ook richting die clit duwt (of trekt/slaat/stampt 😋), ze blijven terug gaan NAAR DIE FOUTE KUTPLEK.

5. Mannen die de andere kant van de kamer blijven zitten omdat ze denken dat ik ze ga opeten en dat ik ze via telepathie ga laten klaarkomen (verlegen types)

6. Hmm nog ff verder denken. Mss echt een apart topic aanmaken bij nader inzien 😋😋
 
Bepaalde dames weten niet eens hoe je fatsoenlijk een condoom aanbrengt, er zijn erbij die het ding als een tentzijl uitrekken en dan in één keer om je leuter leggen...Uitgelegd als een GGD medewerker dat je het ding toch echt moet afrollen. Er zijn DVP's die het met hun mond doen en dat gaat prima. Een keer een duitse DVP bezocht die het presteerde haar kleren aan te houden, na een tijdje vroeg ik of ze nog een keer haar kleren uit ging doen..ongelooflijk.
 
er zijn erbij die het ding als een tentzijl uitrekken en dan in één keer om je leuter leggen...
Op één na, die het met haar mond deed, heb ik nog niet anders meegemaakt dan de tentzeilmethode. Het meisje dat met haar mond deed was net een paar weken bezig; de andere vrouwen hadden veel meer ervaring. Allemaal in privéhuizen, trouwens. Zouden ze dat elkaar aanleren, of zo? Heel apart. Zo heb ik het ook niet geleerd bij seksuele voorlichting.
 
Zowel voor Belle als Luna, tja je zult altijd een waaier aan verschillende heren ontmoeten, ervaren onervaren, van de meest normale tot de meest rare kwasten zeg maar, op mijn 18 jaar zou ik ook te verlegen en onzeker geweest zijn een dvp te ontmoeten, ik ben nu ook niet de meest ervaren man maar in jullie plaats zou ik eerder tevreden zijn met de mannen die je met respect gaat behandelen, met de Belgische man zal het toch best meevallen als ik bepaalde raamdames mag geloven, want sommigen zeggen dat ze juist met Belgische mannen nooit geen problemen hebben, bij sommige buitenlandse heren is het eerder een verkrachting van dames die het mij zelf vertelden en ik weet zelfs van een dame in een privéhuis die zelfs behalve Belgische en of Nederlandse heren gewoon weigert maar er zijn zowel dames die er niks van kunnen en bij de heren is dat gewoon niet anders !
 
Als ik een slecht gevoel bij het voorstelrondje krijg, weiger ik om naar boven te gaan 😊. Als een kerel te veel onderhandelt tijdens het voorstelrondje, weiger ik rechtstreeks zonder er zoveel over na te denken. De "hoofdpijn" en/of een negatief onderbuikgevoel is voor mij niet de moeite waard. Als het op de kamer toch niet meevalt, laat ik alles over mijn hoofd zien. Wij hoeven elkaar nooit meer te zien. Het leven is toch te kort om iedere keer het leven serieus te nemen. Maar ja, ik heb veel mazzel gehad dat ik dit alleen als een hobby doe en niet als bron van inkomen.
 
Haha, ik waarschijnlijk de eerste weken als 18-jarige een paar jaar terug. Niet zozeer de skills waren slecht, maar fuck ik was (te) zenuwachtig toen.
Iemand ooit met een dutsig 18-jarig meisje afgesproken die Kiara heette? Sorry he! 😅
Ja een vriend van me.....in een cardate aan 70 euro wist hij me te vertellen. haalde nochtans alleen positieve punten aan, zeker de prijs. Al moet die vooral bijzaak toch? Ik betaal met plezier wat meer voor een topper. ;)
 
Ja, een aantal jaren geleden bij Mandy in Hoogeveen. Een erotische massage die verre van erotisch was. Daarna tijdens het pijpen lukte het haar niet om me helemaal stijf te krijgen. En dat wil iets zeggen. Met moeite toch met een halfie een paar druppels in het condoom gespoten. Dat was eens en nooit weer
 
Zowel voor Belle als Luna, tja je zult altijd een waaier aan verschillende heren ontmoeten, ervaren onervaren, van de meest normale tot de meest rare kwasten zeg maar, op mijn 18 jaar zou ik ook te verlegen en onzeker geweest zijn een dvp te ontmoeten, ik ben nu ook niet de meest ervaren man maar in jullie plaats zou ik eerder tevreden zijn met de mannen die je met respect gaat behandelen, met de Belgische man zal het toch best meevallen als ik bepaalde raamdames mag geloven, want sommigen zeggen dat ze juist met Belgische mannen nooit geen problemen hebben, bij sommige buitenlandse heren is het eerder een verkrachting van dames die het mij zelf vertelden en ik weet zelfs van een dame in een privéhuis die zelfs behalve Belgische en of Nederlandse heren gewoon weigert maar er zijn zowel dames die er niks van kunnen en bij de heren is dat gewoon niet anders !
Je hebt natuurlijk ook heren die gewoon komen om hun zak te legen, niet om de dame te plezieren. Behalve dan met hun centen.
 
Heb een keer een dame gehad in club in Haarlem, was denk een jong moedertje in financiële nood ofzo, nou die ging op haar rug liggen als een paspop en dat was het dan
Ik vind het raadselachtig en fascinerend hoe (van de zeesterren) de ene vrouw passief stil ligt en uitstraalt "yuck van mij hoeft het niet, ik denk wel even ergens anders aan" waardoor je je maar weer aankleedt en beleefd gedag zegt terwijl een ander net zo roerloos ligt maar in totale overgave van "kom maar, je mag alles..." wat heel opwindend kan zijn.
 
eenmaal bij sexy prive, al een aantal jaar geleden gelukkig. dame gaf bij binnenkomst in kamer er al niet echt er zin in te hebben. na het uitkleden gelijk er een rubber erop heen gedaan en als een malle met haar tanden gaan pijpen. zo werd ik niet erg opgewonden. werd daar erg geagiteerd van. ik gaf aan dat ze erg rustiger moest doen. daar had ze alleen geen zin in. na 20 min weggegaan (voor een uur betaald) dit aangekaart bij de gastvrouw. nooit meer wat van gehoord maar dame verdween daarna wel snel van de website.

en eenmaal op een andere manier van Huize Monique met Amber. we waren beide nog niet zo ervaren op dat moment. hebben lekker samen liggen klungelen. de we konden er beide weinig van maar dit was zo duidelijk dat we beide de grote lol erom hadden. uiteindelijk toch lekker kunnen komen en hebben er nog een aantal daarop volgende keren er nog goed om kunnen lachen
 
Een aantal jaartjes geleden meegemaakt bij een bekend huis in Rotterdam... er was daar een nieuwe dame, een beeldschone Hongaarse met prachtig gevormde borsten en een heel leuk figuur. Maar in bed bracht ze er echt niks van terecht. Bovendien zat ze constant met haar hand te voelen of het condoom nog wel goed zat... wat een afknapper!

Die dame is daar ook niet lang gebleven...
 
Verbaas me er vooral over dat er nogal wat dames zijn, toch echt geen groentjes in het vak, die niet weten hoe pijpen en aftrekken werkt. Dat aftrekken meer op er af trekken lijkt en pijpen meer op slijpen door de tanden die er steeds langs schrapen.

Verder gelukkig nooit meegemaakt dat een dame er echt niks van kon, maar wel diverse keren dat het idee van goede seks veel te ver uit elkaar lag en we niet compatibel genoeg bleken ondanks dat vaak de rest van het contact wel heel erg leuk was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan