Hebben jullie wel eens een dame bezocht die er absoluut niets van kon?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jazeker. En ze zag er zo leuk uit,

Paar jaar later zag ik weer een leuke dame, ik waag mij kans, en de naam zei me wel wat, maar waar ook alweer van?
De "oja daarvan" gedachte kwam toen ik identiek slechte sex had...
 
Meerdere keren meegemaakt dat een dvp naar mijn smaak er helemaal niks van bakte; ijskoud "puntje van de tong"zoenen of slap ongevoelig pijpen waarbij ik bijna in slaap viel.

Sommigen werken hun standaard afwerkprogramma af en staan niet open om aan de wensen van de klant te voldoen en sommigen staan open voor opbouwende kritiek waarbij ik geil "that's it baby!" kreun. 😆😜🤪
 
Dit draadje doorlezen haalt wel een herinnering naar boven die er ook in past.
Ik heb een keer in een massagesalon meegemaakt dat de masseuse een orgasme fakete. Terwijl ze met een ondermaatse handjob bezig was, en ik haar verder ook niet aanraakte.
De rest van die sessie was ook gewoon slecht. Ik heb het grootste deel van de tijd volgemaakt door met mijn ogen dicht herinneringen boven te halen aan de betere dates die ik gehad heb...
 
Ja sommige vrouwen denken hoe meer en ruiger je er aan trekt hoe harder hij wordt. Kan zijn dat dit bij sommige mannen werkt. Bij mij dus niet. Zoek liever de gevoelige plekjes op. Maar daar hebben lang niet alle dames kaas van gegeten.
 
Ik had in het begin van mijn wandelcarrière een Thaise masseuse op het oog waarover die kerels in hun recensies de hemel in zongen. Eindelijk had ik haar gevonden. En ja, een plaatje van een vrouw, maar het neuken viel me zwaar tegen. Ze lag daar heel passief passief te wezen. Toen nam ik haar bovenop me en toen begon ze eerst te klagen dat hij er niet helemaal in kon. Nou, ik ben niet klein, maar ik ben zeker geen Afro-man met een boa tussen mijn benen. Maar goed, zij op me rijden met mijn ding half erin. (en dan moet je bedenken dat ze al een jaar of tien DVP was, dus die heeft al duizenden pikken gezien, in alle soorten en maten). Dan ben ik echt niet bijzonder voor haar. En tegen de tijd dat ik klaar ging komen, ging ze van me af en begon ze me in het condoom af te trekken! Sorry, hoor, maar dat vond ik zo'n turn-off! En toen kwamen er allemaal zielige praatjes over andere klanten die haar te grazen namen, enz. Ja, weet je, als ik bij een DVP kom, dan doe ik dat om een illusie te kopen: ik wil dan graag voor dat half uurtje of uurtje een GFE-experience. Daar leg ik mijn geld voor neer. Ik vind het dan niet leuk om eerst een slechte service te krijgen en daarna de sociaal werker te moeten uithangen. Ik las daarna nog veel andere negatieve recensies over haar. Ik denk daarom dat zij eigenlijk gewoon af is. Ze zou ermee moeten stoppen. Ze kan dan bijvoorbeeld zelf een salon openen ofzo. Maar ze moet zelf niet meer als DVP. DVP is ook een heel zwaar beroep: je geeft jezelf, je geeft je intimiteit, je moet met allerlei klanten die je zelf niet zou uitzoeken, enz. Maar daar staat de prijs dan weer tegenover. 150 euro per uur is echt heel behoorlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan