Hebben jullie wel eens een dame bezocht die er absoluut niets van kon?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja vooral met aftrekken. Sommige vrouwen denken harder ze trekken hoe stijver hij wordt. Nou bij mij werkt dat niet zo. Ik hou wel van een beetje gevoel. Van hard trekken wordt ik niet echt opgewonden werkt bij mij contraproductief. Moet ik sommige dames wel eens uitleggen.
 
Mag aannemen dat elke liefhebber dat wel eens heeft gehad. Het is ook vaak de vergelijking. Jaren geleden had je Irena uit de Domincaanse republiek. Was toen al op leeftijd maar zag er verassend goed uit en de sex was waanzinnig goed. Ze had ook een behoorlijke klantenkring en dat was omdat ze zo goed was. Heb kort na haar een andere dame bezocht en dan was heel veel minder. Dan denk je al gauw die kan er niks van.
 
Over aftrekken: ik was eens met een Bulgaarse wiens idee van aftrekken was haar duim en wijsvinger rond mijn pik te leggen, dan haar hand een kwart slag te draaien, en dan zo snel mogelijk op en neer gaan. Dus eigenlijk mijn pik de hele tijd bijna 90 graden om te buigen op de plek waar haar hand was. Hoe harder ze trok, hoe slapper ik werd. Vond ze nog raar ook.

Dat was dezelfde date waarin ze halverwege de 2e ronde ongesteld werd. Ze zit op me, cowgirl, ze voelt aan haar kut (waar ik 20 mins eerder nog uitgebreid aan had liggen likken) en zet haar handen dan weer op bed - waar opeens rode vlekken zitten. "Oh sorry girl problem" zegt ze, de douche in, sponsje erin, en hup weer door.

Jezus die date was echt een clusterfuck.
 
Ja vooral met aftrekken. Sommige vrouwen denken harder ze trekken hoe stijver hij wordt. Nou bij mij werkt dat niet zo. Ik hou wel van een beetje gevoel. Van hard trekken wordt ik niet echt opgewonden werkt bij mij contraproductief. Moet ik sommige dames wel eens uitleggen.
Kan je zoiets eigenlijk op een goede manier ter sprake brengen? Ik maak dit ook wel eens mee, vaak laat ik het maar, bang om de sfeer te verpesten. Met pijpen zelfde verhaal, dat het te hard gaat. Vind ik niks.
 
Kan je zoiets eigenlijk op een goede manier ter sprake brengen? Ik maak dit ook wel eens mee, vaak laat ik het maar, bang om de sfeer te verpesten. Met pijpen zelfde verhaal, dat het te hard gaat. Vind ik niks.
Gewoon zeggen 'ik heb het liever ... '
Desnoods even voordoen.
Aftrekken is echt zo verschillend bij jullie allemaal. En wanneer ik dan vraag om voor te doen, dan heb ik oprecht medelijden hoe ruw jullie soms met dat meneertje zijn.
Dus, gewoon aangeven. Jullie betalen er tenslotte genoeg voor maar wij kunnen geen gedachten lezen. 😊
 
Gewoon zeggen 'ik heb het liever ... '
Desnoods even voordoen.
Aftrekken is echt zo verschillend bij jullie allemaal. En wanneer ik dan vraag om voor te doen, dan heb ik oprecht medelijden hoe ruw jullie soms met dat meneertje zijn.
Dus, gewoon aangeven. Jullie betalen er tenslotte genoeg voor maar wij kunnen geen gedachten lezen. 😊
Altijd aangeven aan dvp wat je lekker vindt en wat niet. Zo blijft het lekker op de date. De dvp geven ook aan wat zij lekker vinden
 
Kan je zoiets eigenlijk op een goede manier ter sprake brengen? Ik maak dit ook wel eens mee, vaak laat ik het maar, bang om de sfeer te verpesten. Met pijpen zelfde verhaal, dat het te hard gaat. Vind ik niks.
Ik zeg het wel gewoon hoor. Op een rustige manier. Zo van ik heb liever dat je het zo doet. Beetje voordoen en dan gaat het vaak beter. Snap ook wel dat geen man dezelfde belevenis heeft. Dus kan moeilijk zijn voor de dames. Maar door zomaar steeds harder te gaan trekken nou nee dat werkt niet.
 
Kan je zoiets eigenlijk op een goede manier ter sprake brengen? Ik maak dit ook wel eens mee, vaak laat ik het maar, bang om de sfeer te verpesten. Met pijpen zelfde verhaal, dat het te hard gaat. Vind ik niks.

Mijn formulering is tegenwoordig "zal ik je eens laten zien hoe ik het het geilst vind?" (of variatie daarop voor pijpen, dat kun je natuurlijk niet laten zien...) Op die manier zeg je niet dat wat ze nu doet niet goed is, en je stelt duidelijk een alternatief voor zodat ze ook richting heeft en niet moet gaan gokken. En als ze wel iets goed doet, erg duidelijk zeggen dat dat goed is.

Vind zelf ook niks zo vervelend als een vrouw die daar maar ligt zonder feedback te geven (los van of het een betaalde date is of niet). En dan achteraf zeggen dat het zo lekker was - nou dat had je ook wel kunnen zeggen toen ik bezig was, hoefde ik me niet daar zorgen liggen maken dat ik een modderfiguur aan het slaan was. Het is 2022, ik mag toch hopen dat vrouwen (met een zekere mate van ervaring) intussen geleerd hebben wat ze willen in seks en hoe ze dat kunnen communiceren. Da's ook de voornaamste reden dat ik een ondergrens van zeg een jaar of 30 heb. Daaronder zijn verreweg de meesten te veel met zichzelf bezig om lekker los te kunnen gaan. Maar goed, ik dwaal af...
 
Een beetje olie doet miracles. Goed aftrekken is een vak apart en je moet het hele gebied verkennen, met 2 handen 😉
Maar hoe.. tja.. that's my secret 😁

Da's ook wel een vorm van manueel afmaken, maar toch heel anders dan hoe de meeste mannen het zelf doen. Als ik olie gebruik voor mijn 'normale' manier, geeft dat alleen maar frustratie (want: niet genoeg grip). Ik denk dat niemand kan aftrekken zoals een man het zelf kan, hooguit benaderen. Als ik moeite heb met in een 2e of 3e ronde te komen door pijpen of neuken, kan ik meestal er met de hand zelf toch nog nog wel de laatste druppels uit krijgen. Lang niet zo lekker nee (maar beter dan niks).
 
Kan je zoiets eigenlijk op een goede manier ter sprake brengen? Ik maak dit ook wel eens mee, vaak laat ik het maar, bang om de sfeer te verpesten.
Nu moet ik denken aan een Nederlandse dame in de Dollebegijnensteeg (tientallen jaren geleden) aan wie ik ook voorzichtig duidelijk probeerde te maken dat ik een iets andere techniek prettiger zou vinden en die daarop gepikeerd reageerde met "ik laat me niet commanderen". :rolleyes:

Tja. Wat ik doorgaans doe is vantevoren zeggen hoe ik het prettig vind, om te voorkomen dat ik een dame moet "corrigeren" terwijl ze bezig is.
 
Ik geef het regelmatig aan maar dan altijd op een subtiele manier en met kleine hints. Bijvoorbeeld een dame is bezig met een bj, en er komt altijd een moment dat ze net precies doet wat je lekker vindt, dan zeg ik precies op dat moment 'wow that's so good' of iets in die trant. Ik merk dat ze dat gauw oppikken.

Bij m'n vaste dames kan ik het sowieso aangeven en dat doe ik ook (vorige keer was dit erg geil kun je dat weer doen of nog beter: de vorige keer deed je dit zo en dat was zo lekker dus kun je..).
 
Inderdaad! Wie gaat er nu naar een DVP om zich te "laten aftrekken"? Er is echt nog zoveel anders te doen!
Wél leuk is natuurlijk als de dame gefascineerd door je erectie met haar hand in je broek gaat... of als ze tijdens het spel met haar handen over je harde pik en ballen gaat... om dan over te gaan op pijpen. Of als ze je een "footjob" geeft terwijl je met haar bezig bent...
Of je bind je pik en ballen strak af... zodat zij dan strelen, knijpen, likken en zuigen...
 
Dit vak heeft dus blijkbaar ook z'n "trade secrets"!

Natuurlijk! Hoevaak ik al niet een serieuze grap gehoord heb: "je moet workshops BJ en handjobs gaan geven" is al niet meer te tellen 😁 Doen we maar niet he? Misschien ooit.. als ik met pensioen ga.

Overigens.. bij sommige heren gaat na alles gedaan te hebben, het orgasme nogal lastig.. en dan komt die handjob wel van pas.
 
Een "handjob" is net wél erg leuk als na een supergeile sessie met neuken-en-alles-erop-en-eraan de dame wil dat je over haar borsten klaarkomt!
Wel, laat haar dan maar haar gang gaan! De idee alleen al is zo geil dat ik altijd krachtig spuitend klaarkom! Geweldig!
 
Inderdaad! Wie gaat er nu naar een DVP om zich te "laten aftrekken"? Er is echt nog zoveel anders te doen!
Wél leuk is natuurlijk als de dame gefascineerd door je erectie met haar hand in je broek gaat... of als ze tijdens het spel met haar handen over je harde pik en ballen gaat... om dan over te gaan op pijpen. Of als ze je een "footjob" geeft terwijl je met haar bezig bent...
Of je bind je pik en ballen strak af... zodat zij dan strelen, knijpen, likken en zuigen...
je pik en ballen laten afbinden ? lijkt iets wat de dame wel moet beheersen hoe dat moet om schade te voorkomen. Hoe kom je er achter dat ze dat kan , en niet gewoon roept ja hoor en een touw om je zaak sjort en de boel afsterft?
 
je pik en ballen laten afbinden ? lijkt iets wat de dame wel moet beheersen hoe dat moet om schade te voorkomen. Hoe kom je er achter dat ze dat kan , en niet gewoon roept ja hoor en een touw om je zaak sjort en de boel afsterft?
Laten afbinden? Ben je gek? Staat er ook helemaal niet! Jij doet het afbinden... zij doet het "spelen"
Laat haar maar lekker edgen... tot pik en ballen helemaal paars staan! Dit geeft ook een superharde erectie...
En je zou ervan opkijken hoeveel vrouwen die harde pik dan wel wat graag in actie willen voelen. Geweldig!
 
Gewoon zeggen 'ik heb het liever ... '
Desnoods even voordoen.
Aftrekken is echt zo verschillend bij jullie allemaal. En wanneer ik dan vraag om voor te doen, dan heb ik oprecht medelijden hoe ruw jullie soms met dat meneertje zijn.
Dus, gewoon aangeven. Jullie betalen er tenslotte genoeg voor maar wij kunnen geen gedachten lezen. 😊
Hmmmmm, er is toch écht wel een essentieel verschil tussen mezelf aftrekken of door een vrouwenhand.
Goede edging moet langzaam en sensueel en veel gevoel, dat is iets wat ikzelf dus absoluut niet kan benaderen qua "feel".
Daar is echt een vrouwenhand voor nodig ja.
En ja, als ik het zelf moet "afmaken" kan ik idd een tempo bereiken wat geen enkele dame kan. :devilish:

Is heel soms ook nodig voor een gewenste finish, wat niet het doel is, maar toch leuk meegenomen. :love:
 
Inderdaad! Wie gaat er nu naar een DVP om zich te "laten aftrekken"? Er is echt nog zoveel anders te doen!
Ik vind het anders waanzinnig lekker als een dvp mij langzaam maar stevig aftrekt terwijl we zoenen of ik met haar borsten aan het spelen ben. Niet allemaal beheersen ze de kunst, maar die dat wel doen, doen het erg lekker!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan