Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar twee keer, als ik het me goed herinner.

De eerste keer was nadat ik een gewone massagesalon in Rotterdam had bezocht, met het idee dat daar misschien meer zou gebeuren. Maar dat gebeurde niet, dus ben ik een stukje verder naar een erotische massagesalon gegaan. Al telt dat misschien niet echt.

Een andere keer was een beetje een samenloop van omstandigheden. Ik had toen iets uitgezet bij een dame en die reageerde wel, maar bleek daarna in slaap te zijn gesukkeld voor we concreet een afspraak maakten. Daarom na een tijdje nog een andere dame benaderd en net daarna was dame 1 wakker geworden en kwam ze met een tijdstip. Uiteraard reageerde dame 2 toen ook, terwijl ik op weg was naar dame 1. In eerste instantie dame 2 afgezegd, maar op de terugweg in de auto leek het mij toch wel leuk om haar alsnog te bezoeken. Ze was toen voor mij nieuw en ik vond haar heel interessant. Dus nog een kans gewaagd en ze had nog steeds tijd, waardoor ik dus twee dames op één middag bezocht. Maar het heeft niet mijn voorkeur, in 99,9% van de gevallen houd ik het bij één afspraak per dag.
 
Heb diverse gangbangs bezocht en dan neuk ik altijd meerdere vrouwen na elkaar. Zelfde geldt voor een dagje saunaclub: ook daar meerdere meiden op een dag. Bij een triootje met twee meiden hetzelfde verhaal. Dus op die manier diverse malen met meerdere vrouwen sex gehad na elkaar / op 1 middag / avond.
Het is wel komisch zo'n tekst te lezen met die foto van die mooie blondine ernaast. Je hersenen koppelen het een toch aan het ander :ROFLMAO:
 
Ja, een tweetal jaar geleden, ik was alleen thuis en wou mijn verjaardag passend vieren. Afspraak in een privé huis met mijn favoriete dame, heerlijk genoten en goed klaar gekómen (ik ben niet meer van de jongste) ik was nogal afgepeigerd en bedacht misschien een goede massage kan helpen; afspraak gemaakt en ik kon direct gaan. Een beeldschone Thaise zou mij onder handen nemen. Idd een heerlijke massage en blijkbaar was de dame zo opgewonden dat ze me wou neuken, ik dacht niet dat het zou lukken maar wonder boven wonder, de techniek en de schoonheid deden de rest. Mijn mooiste verjaardag in jaren.
 
Jazeker, en best wel vaak.
2 verschillende dames met ca een uur ertussen waarbij het de 2e keer altijd wel wat langer duurt om klaar te komen maar ok, prima toch?
Soms in dezelfde stad, soms eerst 1 in A'dam en daarna 1 in Alkmaar of andersom.

Ook ooit een topper gehad die ik regelmatig 2x op een middag bezocht,
Na een uur weer voor de deur met de mededeling dat ik al weer zin in haar had en dat vond ze nog leuk ook.
En dan mocht ik haar gewoon een 2e beurt geven, is helaas gestopt... nu ik aan haar denk alweer zin effe een half uur met haar door te brengen!!
 
Jazeker, en best wel vaak.
2 verschillende dames met ca een uur ertussen waarbij het de 2e keer altijd wel wat langer duurt om klaar te komen maar ok, prima toch?
Soms in dezelfde stad, soms eerst 1 in A'dam en daarna 1 in Alkmaar of andersom.

Ook ooit een topper gehad die ik regelmatig 2x op een middag bezocht,
Na een uur weer voor de deur met de mededeling dat ik al weer zin in haar had en dat vond ze nog leuk ook.
En dan mocht ik haar gewoon een 2e beurt geven, is helaas gestopt... nu ik aan haar denk alweer zin effe een half uur met haar door te brengen!!
Herkenbaar, heerlijk toch zo de dag doorkomen👍 wel erg verslavend. Heel soms 3 verschillende dames op een dag, wel met een paar uur ertussen. De laatste weet niet wat haar overkomt 🙈
 
Toen ik een dertiger was kwam dit wel voor ja.

Een keer 's avonds op Wallen toen met de trein naar huis in Haarlem en daar direct nog een keer op de Begijnhof. Beide kort, pijpen en russisch, 2x 50 gulden

Late middag bij massagehuis Sunbada en direct door naar Huize Mona, beide Utrecht. Twee keer een uur, twee keer 100 gulden.

Begin van de middag bij Massagewereld Soest een uur massage en ś avonds snelle wip op Zandpad Utrecht. 130+50 gulden.

Begin van de middag een uur massage bij Roses, Utrecht, 's avonds een uur massage bij Sunbada Utrecht. Twee keer 175 gulden.

Ik ben inmiddels veel ouder en zou dit niet meer trekken :).
 
Toen ik een dertiger was kwam dit wel voor ja.

Een keer 's avonds op Wallen toen met de trein naar huis in Haarlem en daar direct nog een keer op de Begijnhof. Beide kort, pijpen en russisch, 2x 50 gulden

Late middag bij massagehuis Sunbada en direct door naar Huize Mona, beide Utrecht. Twee keer een uur, twee keer 100 gulden.

Begin van de middag bij Massagewereld Soest een uur massage en ś avonds snelle wip op Zandpad Utrecht. 130+50 gulden.

Begin van de middag een uur massage bij Roses, Utrecht, 's avonds een uur massage bij Sunbada Utrecht. Twee keer 175 gulden.

Ik ben inmiddels veel ouder en zou dit niet meer trekken :).
Als je maar hebt genoten, daar gaat het om. Was het nog maar gulden tijd ☹️
 
Twee dames na elkaar gaan bezoeken, neen dat doe ik niet. Ik laat doorgaans altijd wel minstens een week tussen twee bezoekjes, meestal wel een tijdje langer. Eén keer heb ik het toch wel eens gedaan. Ik had afgesproken met een dame maar die date verliep zo slecht dat ik echt misnoegd ben doorgegaan. Niks van haar beloftes maakte ze waar, en een uurtje plezier werd na het eerste geloste spermashot meteen afgebroken. Eerst dacht ik nog dat ze zich even ging verfrissen, maar neen ze kwam niet meer terug en riep me bevelend van uit de badkamer toe dat het erop zat. Hoewel het uur nog niet eens half om was ben ik niet in discussie gegaan en ben gewoon zo snel mogelijk doorgegaan.
Ik heb dan maar meteen naar een van mijn vaste vertrouwde dames gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt. Ik ben er dan meteen naartoe gereden. Daar vertelde ik wat me zojuist overkomen was, en dan heb ik van haar een super verzorgde beurt gekregen. Het voorval met die eerste dame was snel vergeten.
 
Twee dames na elkaar gaan bezoeken, neen dat doe ik niet. Ik laat doorgaans altijd wel minstens een week tussen twee bezoekjes, meestal wel een tijdje langer. Eén keer heb ik het toch wel eens gedaan. Ik had afgesproken met een dame maar die date verliep zo slecht dat ik echt misnoegd ben doorgegaan. Niks van haar beloftes maakte ze waar, en een uurtje plezier werd na het eerste geloste spermashot meteen afgebroken. Eerst dacht ik nog dat ze zich even ging verfrissen, maar neen ze kwam niet meer terug en riep me bevelend van uit de badkamer toe dat het erop zat. Hoewel het uur nog niet eens half om was ben ik niet in discussie gegaan en ben gewoon zo snel mogelijk doorgegaan.
Ik heb dan maar meteen naar een van mijn vaste vertrouwde dames gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt. Ik ben er dan meteen naartoe gereden. Daar vertelde ik wat me zojuist overkomen was, en dan heb ik van haar een super verzorgde beurt gekregen. Het voorval met die eerste dame was snel vergeten.
Wekelijks 🤗 er is niets fijner dan een voldaan gevoel na arbeid
 
Ooit had ik (diverse malen) in de morgen een raam dame geneukt. Het was lekker maar ik was nog steeds beregeil.

Ik besloot daarom om in de middag mijn vaste Thaise masseuse ook maar keihard een beurt te geven.

Het is nog steeds niet van gekomen maar ik hoop ooit eens drie keer op een dag te neuken.
 
Ooit had ik (diverse malen) in de morgen een raam dame geneukt. Het was lekker maar ik was nog steeds beregeil.

Ik besloot daarom om in de middag mijn vaste Thaise masseuse ook maar keihard een beurt te geven.

Het is nog steeds niet van gekomen maar ik hoop ooit eens drie keer op een dag te neuken.
Vooral niet opgeven het is de moeite zeker waard
 
Jaren geleden ook twee dames binnen korte tijd bezocht.
Op het moment dat ik thuis een positieve review op de kinky site schreef zag ik een advertentie met een foto langskomen die ik in de middag nog niet zag. En die dame ontving in dezelfde plaats waar ik woonde.
 
@Yuma-uschi @ho walker Mozeskriebel, waar halen jullie de energie vandaan? Na één dame een uurtje moet ik al bijna een dag bijkomen om weer te kunnen komen. Respect, en ja telt dubbel en dwars wat mij betreft. 👍
Hangt in eerste instantie af van de dames , heb ook ooit bij het buiten komen direct in het skw naar het andere geweest ,dame en geld maakt veel goed , nu ik wat ouder ben laat ik er wel al eens drie of vier dagen tussen langer zeker niet !
 
@Yuma-uschi @ho walker Mozeskriebel, waar halen jullie de energie vandaan? Na één dame een uurtje moet ik al bijna een dag bijkomen om weer te kunnen komen. Respect, en ja telt dubbel en dwars wat mij betreft. 👍
Moet zeggen dat je een gang bang niet kan vergelijken met een 1 op 1 bezoek, want je bent op zo'n bang echt niet zo lang bezig, er zijn zat mannen die je meehelpen 😅 al heb ik vorige week wel een paar dagen last van gehad 😝 wordt ook een dagje ouder
 
@ho walker
Misschien moet iemand maar eens een sticky "Uitleg: gangbang voor beginners" schrijven, zoals we die ook al voor privé ontvangst hebben. Ik vind het een interessant fenomeen, maar ik heb werkelijk nul idee wat ik me er bij kan voorstellen.

Of althans: mijn idee is een stuk of twintig zweterige testosteronbommetjes in een zaaltje met een stuk of vijf dames, waarbij je maar geluk moet hebben om aan je trekken te komen als je je er überhaupt al op je plaats zult voelen.

Niet negatief bedoelt naar de bangers, maar ik heb er (net als ik had voordat ik ging wandelen bij de solo dames) een wellicht verkeerd gekleurd beeld bij, want zoals gezegd geen idee.
 
@ho walker
Misschien moet iemand maar eens een sticky "Uitleg: gangbang voor beginners" schrijven, zoals we die ook al voor privé ontvangst hebben. Ik vind het een interessant fenomeen, maar ik heb werkelijk nul idee wat ik me er bij kan voorstellen.

Of althans: mijn idee is een stuk of twintig zweterige testosteronbommetjes in een zaaltje met een stuk of vijf dames, waarbij je maar geluk moet hebben om aan je trekken te komen als je je er überhaupt al op je plaats zult voelen.

Niet negatief bedoelt naar de bangers, maar ik heb er (net als ik had voordat ik ging wandelen bij de solo dames) een wellicht verkeerd gekleurd beeld bij, want zoals gezegd geen idee.

Lijkt me zo niets voor mij.....
Pas op ,alle respect voor personen die er opgewonden van raken maar volgens mij is het gedacht en de inbeelding er van meer opwindend dan het daadwerkelijk beleven.
Wat ik wel een keertje wil doen is kijken hoe een dame word afgeneukt en dan na een tijdje zelf meedoen in een MMV dus. Maar gangbang nee daar is mijn brein te ingewikkeld voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan